Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena3 999 Kč
PILOT Q8 je připravený na vše!
Autokamera PILOT Q8 nadchne i ty nejnáročnější uživatele. Kvalitní a detailní záběry ve vysokém super FullHD rozlišení, GPS modul, asistenční systémy ADAS, úžasná kvalita záběrů v noci, detekce radarů, či spousta dalších moderních technologií, to vše definuje autokameru Niceboy PILOT Q8 jako skvělého pomocníka pro monitoring vaší jízdy.
Super detailní rozlišení
Kamera PILOT Q8 nahrává v super FullHD rozlišení (2304x1296p), díky čemuž ze záznamu bez problému získáte čitelnou SPZ, nebo identifikujete obličeje řidičů. O perfektní kvalitu a ostrost záběrů se stará výkonný čip Ambarella A7 a kvalitní celoskleněná optika s 170° úhlem záběru. Díky těmto kvalitním komponentům dosahuje Q8 PILOT úžasných výsledků i při pořizování záznamu v noci. Pořízené záběry si můžete přehrát rovnou v kameře, na velkém 2,7 palcovém displeji.
GPS modul a hlídání rychlosti
Kamera je vybavena GPS modulem, který po celou dobu jízdy zachycuje aktuální rychlost i projížděnou trasu na paměťovou kartu. Díky funkci GPS přehrávače si pak můžete vše zpětně prohlédnout na Google Maps. Kamera také umožňuje aktivovat funkci, která Vás bude upozorňovat na překročení zadané rychlosti a disponuje i detekcí radarů a úsekových měření.
Detekce rychlostních radarů
PILOT Q8 je vybavena detekcí rychlostních radarů i úsekových měření, na které Vás s dostatečným předstihem upozorní. Velice praktické je také měření průměrné rychlosti přímo v průběhu úsekového měření. Pro kameru PILOT Q8 je pravidelně vydávaná aktualizace těchto dat, díky čemuž budete mít vždy aktuální upozornění.
Asistenční systémy ADAS
Asistenční systémy ADAS, byly vyvinuty pro větší bezpečnost řidičů v silničním provozu. Tyto sofistikované asistentské systémy Vás upozorní na opuštění jízdního pruhu (LDWS), na riziko čelního střetu (FCWS) nebo i na to, že se vozidlo před Vámi právě rozjelo.
G-senzor, ochrana proti přemazání
Kromě již zmíněných funkcí nechybí ve výbavě kamery ani citlivý G-senzor, který zaznamená náhlou změnu pohybu a nahrávanou sekvenci uzamkne. Tím dojde k ochránění nahrávky s nehodou před jejím nechtěným přemazáním. Neuzamčené záznamy se, díky funkci nahrávaní ve smyčce, při zaplnění karty začnou automaticky přetáčet novými. Kamera tak nahrává nepřetržitě, bez nutnosti ručního vymazání paměťové karty (možnost použít kartu s kapacitou až 128GB, není součástí balení).
Pohodlné každodenní používání
Díky svým kompaktním rozměrům PILOT Q8 nijak neomezuje zorné pole řidiče a jednoduchým pootočením madla přísavného držáku (součástí balení) se připevní na sklo kteréhokoliv vozu. Každodenní používání je velmi pohodlné, protože přísavný držák, do kterého vede 3m napájecí kabel (je součástí balení), může zůstat ve voze na pevno a manipulovat můžete jen se samotnou kamerkou. Tu z držáku jednoduše vycvaknete a následně opět zacvaknete. Součástí balení je také autonabíječka do zapalování.
Vlastnosti
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Kamery do auta |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Max. rozlišení videa: | Full HD+ (2304 × 1296) px |
Rozlišení: | 13 Mpx |
Světelnost objektivu: | 2.0 f/ |
Úhel záběru: | 170 ° |
Výrobce: | Niceboy |
Formát záznamu videa: | MP4 |
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.