Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
DMS GERMANY
Infračervený sálavý topný panel s výkonem 550 wattů je zdrojem efektivního a energeticky úsporného vytápění. Tato technologie neohřívá vzduch, ale sálavě ohřívá povrch předmětů, osob, konstrukcí – podobně jako sluneční paprsky. Teplo je tak příjemnější, protože teplota vzduchu je nižší než teplota ohřívaných předmětů.
Šetří energii
Infračervené záření přenáší bez ztrát svou energii na okolní objekty, kde ji přeměňuje na energii tepelnou. Objekty pak toto teplo uchovávají lépe než vzduch v místnosti, a proto ho pak uvolňují po delší dobu. Tímto způsobem ušetříte spoustu energie a využíváte nízkých nákladů na elektrickou energii. Současně ohřívá lidské tělo, teplo tak můžete cítit pár sekund po jeho zapnutí.
Ovládání na dálku klidně i z práce !
Díky možnosti připojení k internetu skrze domácí Wifi síť, můžete tento topný panel ovládat klidně i z práce, nebo třeba odkudkoliv na světě. Stačí pouze stáhnout příslušnou aplikaci do chytrého telefonu a pohodlně spínat, či programovat požadovanou teplotu. Samozřejmě lze topný panel ovládat klasicky přímo tlačítky na samotném topném panelu. Nastavit lze teplotu pro každý den a čas zvlášť. Lze volit mezi a manuálním režimem a nastaveným programem.
Snadné použití a instalace
Díky uživatelsky přívětivému displeji s tlačítky se snadno ovládá. Tenký design umožňuje prostorově úspornou a elegantní instalaci na stěnu. Možné je jeho natření barvou k doladění interiéru. Případně je můžete také nainstalovat na dodané nožky. Topný panel je vybaven ochranou proti přehřátí. Infračervený topný panel je ideální volbou pro vytápění místnosti o ploše cca 15m2. A bezesporu nejlepším řešením k temperování chat, garáží a pod.
Panel je možné přetírat barvou !
Skvělou vlastností DMS Germany WIH a IH panelů je možnost přetřít je na jakoukoliv barvu s tepelnou odolností.
Výhody infračerveného záření
Charakteristika produktu
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Topné panely |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Materiál: | Keramika |
Třída ochrany: | IP44 |
Výkon: | 550 W |
Výrobce: | DMS Germany |
Příkon 2000 W • určeno pro prostory do 25 m2 • ochrana proti mrazu a přehřátí • délka kabelu 1,25 m ...
keramický infrazářič • výkon 1100 W • barva bílá, šedá • rozměry 60 x 120 cm • třída ochrany IP42 ...
infračervený topný panel • 425 W • do 12 m² • LED displej • časovač • nastavení teploty • Wi-Fi • Bluetooth • dálkové ovládání přes mobilní aplikaci • ohřev na principu topnéhu drátu • možnost natření barvou ...
infračervený topný panel • 550 W • do 16 m² • LED displej • časovač • nastavení teploty • Wi-Fi • Bluetooth • dálkové ovládání přes mobilní aplikaci • ohřev na principu topnéhu drátu • možnost natření barvou ...
konvektor • výkon 2000 W • barva bílá • vhodné pro místnost do 20 m² • nastavitelná teplota 5 - 35 °C • délka kabelu 1,56 m • 4 úrovně vytápění • napětí 220 - 240 V • LCD displej • ochrana proti přehřátí ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.