Kávomlýnek Patricca Cofeo

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
3 599 Kč až –61 %
Kávomlýnek Patricca Cofeo (iris-variant-id ivi0)
Loading...
Až 31 stupňů mletí • Možnost mletí: 1-10 šálků • Kónické mlecí kameny • LED displej • Nerezová ocel • Možnost namletí turecké kávy Přečíst celý popis
3 599 Kč až –61 % od 1 387 Kč Vyberte z 23 variant
od 1 110 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Kávomlýnek Patricca Cofeo

Varianta IR2412050090

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena3 599 Kč

Cena dnes
1 387 Kč
s kódem: IPRICE20
1110 Kč
Varianta: ivi4
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 9.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Kávomlýnek Patricca Cofeo

Varianta IR2412060131

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena3 599 Kč

Cena dnes
1 387 Kč
s kódem: IPRICE20
1110 Kč
Varianta: ivi5
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 9.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Kávomlýnek Patricca Cofeo

Varianta IR2412060170

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena3 599 Kč

Cena dnes
1 387 Kč
s kódem: IPRICE20
1110 Kč
Varianta: ivi6
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 9.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Kávomlýnek Patricca Cofeo

Varianta IR2412160041

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena3 599 Kč

Cena dnes
1 387 Kč
s kódem: IPRICE20
1110 Kč
Varianta: ivi8
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 9.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Kávomlýnek Patricca Cofeo

Varianta IR2412180029

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena3 599 Kč

Cena dnes
1 387 Kč
s kódem: IPRICE20
1110 Kč
Varianta: ivi9
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 9.4.2025
Načíst další

Detailní popis produktu

Kávomlýnek Patricca Cofeo

Milujete vůni čerstvě namleté kávy? S tímto jednoduchým elektrickým mlýnkem Patricca umelete kávu během okamžiku. Nová inovativní značka Patricca představuje Kávomlýnek Patricca Cofeo. Zajistěte si tu správnou chuť jednoduše a pohodlně

A7R01514

Až 31 stupňů mletí

Čerstvost, velikost a hlavně kvalita mletí má významný vliv na chuť kávy. Mlýnek Patricca umožňuje až 31 stupňů mletí hrubosti kávy, což uspokojí milovníky jak cold brew (extra hrubé) nebo naopak espressa (jemné mletí). Vše, co pro to musíte udělat, najdete na LED displeji mlýnku

A7R01570

Chytrý pomocník

Do násypky se vleze až 275 gramů kávových zrn, ze kterých máte možnost namlít kávu v rozmezí 1-10 šálků. Namletá káva padá přímo do odnímatelného zásobníku o objemu 100 gramů, který je položen na gumové podložce proti vyklouznutí. Zásobník je průhledný, takže máte přehled nad tím, kolik kávy máte namleté

A7R01523

Kónické mlecí kameny

Kávomlýnek Patricca Cofeo z nerezové oceli používá odnímatelné kónické mlecí kameny. Výhodou těchto kamenů je především dlouhá životnost a káva se při mletí tolik nezahřívá. Kávomlýnek se může chlubit tím, že jako jeden z mála dokáže namlít tureckou kávu

A7R01610-2

Technické parametry

  • Příkon: 165W
  • Kapacita zásobníku namleté kávy: 100g
  • Kapacita násypky: 275g
  • Počet stupňů mletí: 31
  • Možnost namletí šálků: 1-10
  • Rozměry: 30,5x18x11 cm (výška,hloubka,šířka)

Obsah balení

  • Kávomlýnek Patricca Cofeo
  • Násypka na kávu
  • Kartáč
  • Gumová podložka
  • Zásobník pro namletou kávu

 

Parametry

Kategorie: Mlýnky na kávu
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá
Barva: Černá
Kapacita zásobníku kávy: 100 g
Klíčová slova: Kávomlýnek
Příkon: 165 W
Výrobce: Patricca
Kapacita násypky: 275g
Stupně mletí: 31
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené