Lefant M201 robotický vysavač, 6D senzor / černá

4 999 Kč –38 %
51ay8WwUXYL. AC SL1000
Loading...
Robotický vysavač M201 jedinečný design bezkartáčového motoru se vyznačuje nízkou spotřebou energie, malými rozměry a silným sáním (1800 Pa), aby bylo zajištěno důkladné čištění vašeho domova. Robot je vybaven WiFi a je kompatibilní s Alexa & Google Assistant. Přečíst celý popis
4 999 Kč –38 % 3 090 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Lefant M201 robotický vysavač, 6D senzor / černá

Varianta LEFANTM201/POSK-OBAL

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 999 Kč

Cena dnes
3 090 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 16.4.2025

Detailní popis produktu

Lefant M201 robotický vysavač, 6D senzor

Vylepšená technologie FreeMove 2.0. Robot Vacuum upgradoval 6D vestavěné antikolizní infračervené senzory, které pomáhají robotickému vakuu detekovat pravděpodobné zaseknuté oblasti a automaticky upravovat cestu k čištění. Senzory proti pádu zabraňují pádu robotického vysavače ze schodů.

Přepracovaný robot s menším trupem může zlepšit průchodnost a pokrytí. Baterie má delší životnost. 1800Pa silné sání může zachytit zvířecí chlupy, lidské vlasy, prach atd., Ideální pro rodiny s domácími mazlíčky.

Vhodné pro použití na nízkých a středních kobercích a velmi tmavých podlahách. Nevhodné pro koberce s vysokým vlasem. Nepokládejte kabely, ponožky atd. na zem, jinak by se robot mohl při běhu zaplést.

Odolné baterie

  • Robotický vysavač M201 využívá lithium-železo-fosfátové (LFP) baterie, které jsou bezpečné a odolné.
  • Baterie mohou udržet svou kapacitu po 5000 nabíjecích cyklů. To znamená, že má delší životnost.

Velký sběrný koš

Dvojitý filtrační systém HEPA účinně blokuje částice a zabraňuje sekundárnímu znečištění. 500 ml sběrný koš pojme více prachu.

100 minutová stopáž

Robotický vysavač M201 může běžet 100 minut na jedno nabití. Vrátí se do nabíjecí základny i když je baterie téměř vybitá.

Dálkové ovládání a plánování

Můžete vybrat režim čištění, zkontrolovat stav úklidové aktivity v reálném čase a naplánovat čištění předem atd. Pracujte s  aplikací Lefant Life, která je k dispozici pro systémy iOS i Android. (Aplikace je k dispozici pouze pro systémy iOS a Android na 2.4GHz WiFi.)

3 režimy čištění

  • Režim čištění okrajů ---- Zametejte podél okrajů celého domu a důkladně vyčistěte rohy a hrany
  • Bodový režim čištění ---- Opakujte čištění malých prostor, dokud nebude zcela čistý
  • Automatický režim čištění ---- Důkladně vyčistěte celou podlahu jednoduchým stisknutím tlačítka Start

Technologie proti pádu/kolizi

Vestavěné antikolizní senzory robotického vakua pomáhají robotovi vyhnout se nárazům a poškrábání nábytku a stěn. Senzory proti pádu namontované na spodní straně robota zabraňují pádu ze schodů a z říms.

Parametry

  • Maximální sací výkon 1800Pa
  • Maximální doba běhu 100 minut
  • Kapacita sběrače prachu 500 ml
  • Výška produktu 
  • Připojení Wi-Fi Připojení Wi-Fi
  • APP, Alexa a Google Assistant Ano
  • Plánování Ano
  • Jsou vyžadovány lithium-iontové baterie
  • Rozměry výrobku 28 x 28 x 8 cm
  • Hmotnost výrobku 2,5 kg
  • Hmotnost balení 4,5 kg
Obsah balení
  • Lefant M201 robotický vysavač, 6D senzor
  • 1x nabíjecí základna
  • 1x napájecí adaptér
  • 1x koš na prach
  • 1x čistící kartáč
  • 2x HEPA filtry
  • 2x boční kartáče

Parametry

Kategorie: Robotické vysavače
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá
Barva: Černá
Maximální sací výkon: 1800Pa
Objem sběrné nádoby: 500 ml
Výrobce: Lefant
Maximální doba běhu: Maximální doba běhu
Připojení Wi-Fi: 2,4 GHz
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
51ay8WwUXYL. AC SL1000

Lefant M201 robotický vysavač, 6D senzor / černá