Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena3 999 Kč
Běžná cena3 999 Kč
Běžná cena3 999 Kč
Běžná cena3 999 Kč
Běžná cena3 999 Kč
Pákové espresso ETA Storio 6181 90030 / 1350 W / 20 bar / červená
Mějte přípravu skvělé kávy ve své režii díky espressu ETA Storio 6181 90030 v elegantním retro designu. Disponuje maximálním příkonem 1350 W a topným systémem Thermoblock. Kompaktní rozměr pákového kávovaru dovoluje umístění i do malé kuchyně. ETA Storio je určený pro mletou kávu,která se vkládá do filtru s přetlakovými nerezovými sítky. Pomocí tlaku 20 barů je během okamžiku proměněna na výborné espresso, které potěší vaše smysly vůní i lahodnou chutí.
Připraví dva šálky současně
Součástí kávovaru je odnímatelná transparentní nádržka na vodu, poskytující objem 0,75 l. Nastavte si množství vody dle svých potřeb nebo zvolte rovnou přípravu dvou šálků najednou. Objem výsledného nápoje tak může být pro jeden šálek 25-60 ml a pro dva šálky 60-110 ml. K dispozici je také plocha pro nahřívání šálků a parní tryska pro tvorbu mléčné pěny. Bezpečný provoz zajištuje přetlaková a tepelná bezpečnostní pojistka. Úsporu energií přináší funkce automatického vypnutí po 25 minutách.
ETA Storio disponuje vlastnostmi, které zaručí, že si na výsledném espressu vždy pochutnáte. Správnou teplotu zajišťuje topný systém Thermoblock špičkové kvality. Funkce ochlazení vodního systému přijde na řadu až budete chtít připravit kávu po použití parní trysky.
V zadní části espressa se nachází zásobník na vodu o objemu 0,75 l vyrobený z průhledného plastu pro snadný přehled o stavu vody. Nádržka je vyjímatelná pro snadnější doplňování vody.
Součástí balení je pěchovadlo opatřené odměrkou.
Příslušenství zahrnuje 2 přetlaková nerezová sítka vybavená dvojitým dnem. Sítka jsou určena pro přípravu jednoho a dvou šálků kávy.
Výslednou podobu espressa je možné tzv. prodloužit pomocí funkce horké vody nebo zjemnit mléčnou pěnou, kterou vytvoří parní tryska. Díky tomu si můžete kdykoliv dopřát lahodné cappuccino, café latte nebo latte macchiato.
Kávovar je vybaven plochou pro pohodlné nahřívání šálků. Kávě, kterou připravíte do teplého hrnku, umožníte lépe rozvinou její aroma i chuť.
Díky šířce pouhých 14,5 cm umístíte spotřebič i do nejmenších kuchyní.
Individuálně lze nastavit objem kávy dle aktuální potřeby uživatele. Můžete také připravit jeden nebo rovnou dva šálky lahodného espressa.
Připravte si pomocí funkce horké vody teplý nápoj.
Na čele kávovaru se nachází designový prvek v podobě teploměru, který zobrazuje aktuální teplotu vody v topném systému.
Parametry
Kategorie: | Pákové kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Červená |
Barva: | Červená |
Objem zásobníku na vodu: | 0,75 l |
Provedení espressa: | Pákové |
Příkon: | 1350 W |
Tlak čerpadla: | 20 bar |
Typ: | Stolní |
Výrobce: | ETA |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.