Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez
Varianta SOL-GRANGUSTOSILVER/ZANOVNI
Běžná cena14 999 Kč
Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez
Varianta SOL-GRANGUSTOSILVER/ROZBALENO
Běžná cena14 999 Kč
Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez
Varianta SOL-BARISTAGGUSTO/POSK-OBAL
Běžná cena14 999 Kč
Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez
Varianta IR2501060104
Běžná cena14 999 Kč
Detailní popis produktu
Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez
Barista Gran Gusto Espresso je poloautomatický pákový kávovar s programovatelnou velikostí šálku a funkcí horké vody a páry pro přípravu všech druhů kávy nebo šálku čaje. Kromě toho má tento kávovar robustní profesionální portafilter pro 58 mm filtrační vložky.
Od čerstvě upražených kávových zrn k dokonalému espressu
K přípravě dokonalého espressa můžete s tímto kávovarem použít jakákoli kávová zrna. Nejlépe však čerstvě upražená zrna, protože ta si zachovávají nejvíce chuťových aromat. Čerstvě upražená kávová zrna namelte pomocí mlýnku na kávu do profesionálních filtrů o průměru 58 mm na 1 nebo 2 šálky, které jsou součástí příslušenství tohoto kávovaru, abyste dosáhli vyvážené extrakce espressa. Poté kávu stlačíte profesionálním kovovým tamperem a vložíte portafilter do spařovací jednotky. Zbývá jen zvolit požadovaný počet šálků. Pokud chcete uvařit dva šálky kávy, můžete vyměnit jednoduchou výpust za dvojitou, kterou je Solis Barista Gran Gusto vybaven.
Více než jen káva
Kávovar Solis Barista Gran Gusto je vybaven automatickým nízkotlakým předspařením, které čerstvě namletou kávu jemně navlhčí za nízkého tlaku, aby se poté pod vysokým tlakem rovnoměrně extrahovala. Vysokokapacitní 15-barové italské espresso čerpá vodu z nádržky. S pomocí termobloku vytváří na požádání dokonalý šálek kávy nebo páru z trysky. Během tohoto procesu používá PID regulátor kávovaru algoritmus, který během provozu udržuje přesně tu správnou teplotu spaření.
Díky parní funkci tohoto kávovaru můžete snadno připravit profesionální "mikropěnu" z napěněného mléka pro různé druhy kávy, jako je café latte nebo flat white. Funkci horké vody, která vychází ze stejné trysky, lze použít k rozšíření espressa pro nápoje jako Americano, Longblack nebo jen k přípravě šálku čaje - Solis Barista Gran Gusto je vhodný pro každé použití.
Hledáte stylový a kompaktní kávovar, který se snadno používá a připraví vám doma ty nejlepší horké nápoje? Pak je pro vás Solis Barista Gran Gusto ideálním přístrojem!
Parametry
- Pákový kávovar
- Poloautomatický
- Tlak 15 bar
- Objem nádržky na vodu 1,7 l
- Funkce horké vody
- Příprava dvou šálků najednou
- Automatické vypnutí
- Mlýnek na kávu není součástí balení
- Příkon 1450 W
- Barva nerez
- Materiál nerez
- Rozměry výrobku (Š x V x H) 32,5 x 25 x 28 cm
- Hmotnost výrobku 6,4 kg
- Hmotnost balení cca 7,5 kg
Obsah balení
- Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez
- Profesionální portafilter
- Filtry
- Pěchovadlo
- Dvě výpusti
- Odměrka na kávu
- Konvička na mléko
- Čistící kartáček
- Manuál
Parametry
Kategorie: | Pákové kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Nerez |
Materiál: | Nerezová ocel |
Objem nádržky na vodu: | 1,7 l |
Příkon: | 1450 W |
Tlak: | 15 bar |
Výrobce: | SOLIS |
Funkce horké vody: | Ano |
Příprava 2 šálků najednou: | Ano |
typ kávovaru: | Pákový |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
- E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
- Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
- Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.
- Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
- Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
- Druhá jakost - plně funkční zboží
