Poslední šance slevy 20% Využijte poslední dny akce 🛍️ Slevový kód: IPRICE20 Do konce akce: 10 hodin, 28 minut a 10 sekund

Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
14 999 Kč až –61 %
980 02 rgb 002 baristagrangusto 2
Loading...
elegantní pákový kávovar • tlak 15 bar • nádržka na vodu 1,7 l • příprava až dvou šálků na jednou • latte • espresso • funkce horké vody • tlačítka s LED indikátory • automatické vypnutí ... Přečíst celý popis
14 999 Kč až –61 % od 5 849 Kč Vyberte ze 4 variant
od 4 679 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez

Varianta SOL-GRANGUSTOSILVER/ZANOVNI

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena14 999 Kč

Cena dnes
5 849 Kč
s kódem: IPRICE20
4679 Kč
Varianta: ivi2
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do: 15.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez

Varianta SOL-GRANGUSTOSILVER/ROZBALENO

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena14 999 Kč

Cena dnes
7 474 Kč
s kódem: IPRICE20
5979 Kč
Varianta: ivi3
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do: 15.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez

Varianta SOL-BARISTAGGUSTO/POSK-OBAL

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena14 999 Kč

Cena dnes
8 124 Kč
s kódem: IPRICE20
6499 Kč
Varianta: ivi1
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do: 15.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez

Varianta IR2501060104

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena14 999 Kč

Cena dnes
10 721 Kč
s kódem: IPRICE20
8577 Kč
Varianta: ivi4
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 15.4.2025

Detailní popis produktu

Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez

Barista Gran Gusto Espresso je poloautomatický pákový kávovar s programovatelnou velikostí šálku a funkcí horké vody a páry pro přípravu všech druhů kávy nebo šálku čaje. Kromě toho má tento kávovar robustní profesionální portafilter pro 58 mm filtrační vložky.

Od čerstvě upražených kávových zrn k dokonalému espressu

K přípravě dokonalého espressa můžete s tímto kávovarem použít jakákoli kávová zrna. Nejlépe však čerstvě upražená zrna, protože ta si zachovávají nejvíce chuťových aromat. Čerstvě upražená kávová zrna namelte pomocí mlýnku na kávu do profesionálních filtrů o průměru 58 mm na 1 nebo 2 šálky, které jsou součástí příslušenství tohoto kávovaru, abyste dosáhli vyvážené extrakce espressa. Poté kávu stlačíte profesionálním kovovým tamperem a vložíte portafilter do spařovací jednotky. Zbývá jen zvolit požadovaný počet šálků. Pokud chcete uvařit dva šálky kávy, můžete vyměnit jednoduchou výpust za dvojitou, kterou je Solis Barista Gran Gusto vybaven.

Více než jen káva

Kávovar Solis Barista Gran Gusto je vybaven automatickým nízkotlakým předspařením, které čerstvě namletou kávu jemně navlhčí za nízkého tlaku, aby se poté pod vysokým tlakem rovnoměrně extrahovala. Vysokokapacitní 15-barové italské espresso čerpá vodu z nádržky. S pomocí termobloku vytváří na požádání dokonalý šálek kávy nebo páru z trysky. Během tohoto procesu používá PID regulátor kávovaru algoritmus, který během provozu udržuje přesně tu správnou teplotu spaření.

Díky parní funkci tohoto kávovaru můžete snadno připravit profesionální "mikropěnu" z napěněného mléka pro různé druhy kávy, jako je café latte nebo flat white. Funkci horké vody, která vychází ze stejné trysky, lze použít k rozšíření espressa pro nápoje jako Americano, Longblack nebo jen k přípravě šálku čaje - Solis Barista Gran Gusto je vhodný pro každé použití.

Hledáte stylový a kompaktní kávovar, který se snadno používá a připraví vám doma ty nejlepší horké nápoje? Pak je pro vás Solis Barista Gran Gusto ideálním přístrojem!

Parametry

  • Pákový kávovar
  • Poloautomatický
  • Tlak 15 bar
  • Objem nádržky na vodu 1,7 l
  • Funkce horké vody
  • Příprava dvou šálků najednou
  • Automatické vypnutí
  • Mlýnek na kávu není součástí balení
  • Příkon 1450 W
  • Barva nerez
  • Materiál nerez
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 32,5 x 25 x 28 cm
  • Hmotnost výrobku 6,4 kg
  • Hmotnost balení cca 7,5 kg

Obsah balení

  • Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez
  • Profesionální portafilter
  • Filtry
  • Pěchovadlo
  • Dvě výpusti
  • Odměrka na kávu
  • Konvička na mléko
  • Čistící kartáček
  • Manuál

Parametry

Kategorie: Pákové kávovary
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Nerez
Materiál: Nerezová ocel
Objem nádržky na vodu: 1,7 l
Příkon: 1450 W
Tlak: 15 bar
Výrobce: SOLIS
Funkce horké vody: Ano
Příprava 2 šálků najednou: Ano
typ kávovaru: Pákový
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
980 02 rgb 002 baristagrangusto 2

Pákový kávovar Espresso Solis Barista Gran Gusto Silver / 1,7 l / 1450 W / 15 bar / nerez

od 5 849 Kč Vyberte ze 4 variant