Pouzdro na tablet s klávesnicí COTEetCI na Apple iPad Air 10.9" (2020), Apple iPad Pro 11" (2020/2021) CZ / černá
Varianta IR2412040137
Běžná cena2 499 Kč
Detailní popis produktu
Pouzdro na tablet s klávesnicí COTEetCI na Apple iPad Air 10.9" (2020), Apple iPad Pro 11" (2020/2021) CZ / černá
Chraňte svůj cenný iPad proti nečistotám i mechanickému poškození. Pořiďte mu luxusní kabátek, který mu padne jako druhá kůže. Společnost COTEetCI vytvořila ochranné pouzdro, které je přímo určené pro modely iPad Air 10.9" (2020) a Apple iPad Pro 11" (2020/2021).
Součástí pouzdra je bezdrátová klávesnice, která vám usnadní práci s tabletem, např. psaní poznámek během přednášky ve škole nebo na pracovní schůzce. Klávesnici dobíjíte přes USB-C a k tabletu ji připojíte bezdrátově přes Bluetooth. Pouzdro je vyrobené z PU kůže, jež nejen skvěle vypadá, ale také se snadno čistí. Váš tablet proto bude vypadat elegantně, ale především zůstane dlouhodobě bezchybně funkční.Klíčové vlastnosti
- Luxusní pouzdro k ochraně iPadu
- Moderní provedení s klávesnicí pro pohodlné psaní
- Odolné provedení z PU kůže
- Spárování klávesnice s tabletem přes Bluetooth
- Dobíjení klávesnice přes USB-C (kabel v balení)
Parametry
- Pouzdro na tablet
- Úhlopříčka displeje (palce) 10.9
- Možnost polohování
- Klávesnice
- Určeno pro model tabletu Apple iPad Pro 11" 2021, Apple iPad Air 10.9" (2020), Apple iPad Pro 11" 2020
- Pro značku Apple
- Typ pouzdra s klávesnicí
- Barva černá
- Rozměry výrobku 2 x 25,8 x 2 cm
- Hmotnost výrobku 0,7 kg
- Hmotnost balení 0,8 kg
Parametry
Kategorie: | Příslušenství pro tablety |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Typ pouzdra: | S klávesnicí |
Úhlopříčka displeje: | 10,9" |
Určeno pro model tabletu: | Apple iPad Pro 11" 2020 |
Výrobce: | COTEetCI |
pro značku: | Apple |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
- E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
- Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
- Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.