❄️Již negarantujeme doručení do Vánoc❄️

Pravidla ochrany osobních údajů

1. Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je IPRICE RECARE s.r.o., IČ: 05046912 se sídlem Rybníky IV 326, 76001 Zlín (dále jen: „správce“).

  2. Kontaktní údaje správce jsou

  • adresa: je IPRICE RECARE s.r.o., Rybníky IV 326, 76001 Zlín

  • email: iprice@iprice.cz

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

2. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění vaší objednávky.

  2. Správce zpracovává vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy. 

 

3. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

  2. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů je pobrobně rozepsán níže v tabulce:

Zákonný důvod

Účel

Údaje

Zdroj údajů

Zpracovatelé

Plnění smlouvy

Vyřízení objednávky

Osobní údaje klientů (kontantní údaje, bydliště) a informace o objednaném zboží

Objednávkový formulář

Subdodavatelé, mailingové služby, cloudová úložiště, přepravní společnosti, platební brány

Plnění smlouvy

Odpověď na zprávu zaslanou přes kontaktní formulář

Kontaktní údaje klientů

Kontaktní formulář, e-mailová komunikace

Subdodavatelé, mailingové služby

Plnění smlouvy

Vedení účetnictví

Osobní údaje klientů (kontantní údaje, bydliště) a informace o objednaném zboží

Faktury

Účetní firma

Oprávněný zájem

Poskytnutí e-mailu službě třetí strany pro získání recenze

E-mailová adresa a informace o objednaném zboží

Objednávkový formulář

Heureka.cz

Oprávněný zájem

Poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů)

Kontaktní údaje klientů

Informace z objednávek

Mailingové služby, subdodavatelé

Oprávněný zájem

Běžná analýza návštěvnosti, odhalování chyb serveru a prevence podvodů a útoků na server

Pseudoanonymizované identifikátory registrovaných uživatelů jako UserID, IP adresy

Pohyb uživatele na webu, registrace a vytvoření anonymizovaného ID uživatele, zobrazení stránky s chybou

Google Analytics, webhostingové služby

Souhlas

Marketing a propagace webu

E-maily, jména potenciálních zákazníků, IP adresy a další technické identifkátory

Formulář pro newsletter, registrační formulář

Webhostingová společnost a služby pro rozesílání e-mailů

Souhlas

Zveřejnění recenze zákazníka nebo dotazu k produktu

Jméno zákazníka a e-mailová adresa

E-mailová komunikace a formulář na webu

Cloudová úložiště, mailingové služby

 

 

4. Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje 

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). 

  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu. 

  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže. 

 

5. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby 

  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, 

  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,

  • zajišťující marketingové služby.

  1. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb a cloudových služeb. 

 

6. Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte 

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, 

  • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. 

  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. 

  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a 

  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. 

  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. 1. odst. 2. těchto podmínek. 

  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

7. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména použitím zámků, hesel a antivirového programu.

  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

8. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň vám zašle novou verzi těchto podmínek vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.