Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena9 999 Kč
14-dílná CLICK SYSTEM sada hrnců a pánví Royalty Line RL-ES2014M s mramorovým povrchem / stříbrná
Tuto kompletní, vysoce kvalitní 14dílnou sadu pánví Royalty Line si budete užívat po mnoho let!
Velmi rozsáhlá sada od Royalty Line je dobrým prvním krokem k dobrému a zdravému vaření. Pánve mají kvalitní mramorový povrch a jsou vhodné pro všechny zdroje tepla včetně indukce a trouby. Zkrátka sada pánví, která by vám neměla doma chybět!
Odolná kvalita
Odolné pánve jsou vyráběny se švýcarskou přesností a mají vysoce kvalitní nepřilnavý povrch s mramorovým povrchem a odolné hliníkové pouzdro. Díky velmi tvrdému mramorovému povlaku nemusíte při vaření používat máslo ani olej, protože jídlo se k pánvi nepřilepí. Navíc tento povlak neobsahuje toxickou látku PFOA. Velmi snadno se tak připravují zdravá, chutná a libová jídla.
Lepší sada nádobí s nepřilnavým povrchem
Špičková tvrdší pánev s 10x ultra nepřilnavým výkonem. S jedinečnou a stylovou sadou kuchyňských pánví od Royalty Line získávají hvězdy i ty nejjednodušší recepty. Trojitý povrch s naší minerální vrstvou pro maximální nepřilnavý zážitek – bez oleje a másla. Jídlo po pánvi klouže a ani po letech používání se nic nepřichytává.
I ty nejjednodušší recepty dostanou hvězdnou úpravu se stylovými barevnými nepřilnavými pánvemi Royalty Line.
Kolekce kuchyňského náčiní od společnosti Royalty Line obsahuje produkty zaměřené na řešení, které pomáhají připravovat jídlo od začátku do konce – to vše v barevném stylu – od nádobí, pekáren a jídelních náčiní až po snadno použitelné příbory, kuchyňské nástroje a varné konvice. Dodejte ve své kuchyni a na stole krásné odstíny a bohatou chuť každému pokrmu s produkty Royalty Line.
100 % bez PFOA
Zdravý minerální nepřilnavý povlak neobsahuje PFAS, PFOA, olovo a kadmium, takže nikdy neuvolňuje toxické výpary, i když se náhodou přehřeje.
Cool Touch rukojeti
Rukojeti jsou navrženy tak, aby byly chladné na dotek, rychle odváděly teplo a jsou ergonomicky navrženy.
Lze mýt v myčce
Snadno se čistí. Jednoduše otřete a dejte do myčky pro super rychlý zážitek.
Víko z tvrzeného skla
Vyrobeno ze silného a odolného tvrzeného skla. Navrženo tak, aby zabraňovalo potřísnění a blokovalo vlhkost.
Zesílené dno z nerezové oceli a zdvojený hliník
Silnější dno z nerezové oceli a dvojitá hliníková deska mohou zlepšit přenos tepla.
Vhodné do trouby do 230 °C
Nádobí je vhodné do trouby do 230 °C a je kompatibilní s plynovými, elektrickými, indukčními, skleněnými a halogenovými varnými deskami.
Parametry
Kategorie: | Hrnce |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Royalty Line |
Barva: | stříbrná |
Vhodné pro: | všechny typy varných desek |
Povrh: | Nepřilnavý |
Materiál: | hliník, plast, nerezová ocel, keramika |
Vhodné do myčky: | ano |
Rukojeti: | Cool Touch |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.