Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatAKU robotický čistič oken HOBOT HB2S / 1 m²/2,4 min. / 2 režimy / 65 dB / 0,052 l / bílá
Udržujte svá okna v krystalické čistotě díky robotickému čističi oken HOBOT HB2S. Je vybavený duálním automatickým rozprašovačem vody, který zajistí efektivní čištění bez námahy. Patentované ultrasonické trysky vytváří jemnou mlhu o velikosti pouhých 15 μm, což umožňuje efektivní a účinné čištění povrchu. Tato voda je dávkována automaticky na čištěné sklo, což zaručuje snadné odstranění nečistot a prachu. Edge-Leakage senzory precizně detekují okraje a hrany okenního rámu. Díky tomu se robotický čistič pohybuje s lehkostí a bezpečně. HOBOT mluví česky, a co víc, můžete si v aplikaci upravit hlasové povely podle svého výběru, díky funkci Kreativní hlas. Ovládání je hračka – chytrým mobilním telefonem nebo přes dálkové ovládání máte kontrolu nad každým pohybem robotického pomocníka.
Detekce rámů oken a skleněných povrchů
Poháněn akumulátorem Li-Ion, zvládne rychlostí 1 m2 za 2,4 minuty rychle umýt velké plochy oken. Lze využít také napájení přímo ze sítě pomocí 5 m kabelu. Pracuje ve svislé poloze bez zádrhelů a přináší maximální komfort. Vyberte si ten nejlepší režim pro vaše okna. Lineární nebo Zigzag/N-way. Robot pracuje s různou tloušťkou skla a dokonce čistí i bezrámová okna. Tento model je vybaven UPS záložní baterií, která zajistí robotického čističe na povrchu i v případě výpadku napájení. Inteligentní senzory dokážou detekovat rám okna a další skleněné povrchy, čímž minimalizují riziko nárazu nebo pádu. Díky schopnosti pracovat ve svislé poloze je schopen čistit i výšková okna bez problémů. S hlučností pouze 65 dB vám poskytne klidný provoz, aniž by rušil váš každodenní život.
Vlastnosti
Duální ultrasonický rozprašovač vody je průlomovým prvkem, který zajišťuje extrémně efektivní čištění. Zapomeňte na namáhavé mačkání hadičky s rozprašovačem. Dvě ultrasonické trysky vytvářejí jemnou mlhu o velikosti pouhých 15 mikrometrů. Tato technologie umožňuje přesné a ekonomické dávkování čisticího prostředku na čištěné sklo. Prach, nečistoty i stopy po prstech mizí jako mávnutím kouzelného proutku.
Dva vyměnitelné zásobníky na mycí prostředek
Jedinečné zásobníky mycího prostředku HOBOT zajišťují maximální účinnost a minimalizují spotřebu. Při znečištění ultrazvukové trysky již není potřeba složitého čištění. Jednoduše lze vyměnit celý modul zásobníku. Hobot bude fungovat jako nový. Zásobníky pojmou 2x 26 ml destilované vody s čisticím přípravkem.
Inteligentní čištění bez námahy
S inteligentním systémem pohybu dosahuje čistič perfektních výsledků. Čistí ve dvou fázích, nejprve lineárně a poté vertikálně, čímž kompletně pokryje celý povrch. HOBOT nabízí čisticí režimy Linear pro precizní čištění a Zigzag/N-way pro efektivní pokrytí. Nezáleží na tloušťce skla, tento všestranný čistič zvládne vše.
Edge-Leakage senzory
Díky Edge-Leakage senzorům dokáže detekovat i ty nejtenčí okraje a hrany a zajišťuje tak bezpečný pohyb na jakémkoli svislém povrchu. Ať už máte rámy, nebo bezrámová okna, HOBOT si s nimi poradí.
Ovládejte jej na dálku
Ovládání je zcela intuitivní – můžete volit mezi ovládáním pomocí chytrého telefonu prostřednictvím Bluetooth nebo dálkovým ovládáním, které naleznete v balení. S využitím mobilní aplikace můžete snadno nastavit a monitorovat čisticí cykly svého robota a mít tak plnou kontrolu nad jeho činností.
Snadné spuštění a plochý design
Čistič oken se velmi rychle a jednoduše spustí stisknutím tlačítka. Jistě oceníte také moderní, praktický a ultra plochý design.
Bude na vás mluvit česky
HOBOT není jen němým pomocníkem. Jeho kreativní hlasový průvodce v češtině vás bude informovat o každém kroku čištění. A pokud si troufáte na víc, můžete změnit jeho hlas podle svého gusta.
HOBOT využívá speciální čisticí utěrky z mikrovlákna 24 x 24 cm, které lze snadno prát a znova používat pro další čištění oken. Balení obsahuje 3 kusy. Adaptivní držák utěrek z jemného mikrovlákna se při čištění přizpůsobuje povrchu. Díky tomu se může robot plynule pohybovat po skle.
Čistí i v rozích
HOBOT se mikroutěrkou snadno dostane do rohů oken a dokonale je vyčistí.
Vestavěná UPS záložní baterie
Vestavěný UPS systém zajistí, že i v případě výpadku elektrického proudu bude váš robotický čistič držet na povrchu. Mezi další bezpečnostní prvek patří několik senzorů vyhodnocujících situaci a také bezpečnostní lanko, kterým robota zajistíte za pevný bod na okně či zábradlí.
Kompaktní provedení a dlouhý kabel
S rozměry 24 x 8,6 x 24 cm a hmotností pouze 1,3 kg je tento čistič kompaktní a snadno se s ním manipuluje. Máte tak jistotu, že si s ním poradíte i ve větších výškách či u obtížně přístupných oken. 5 metrový napájecí kabel umožní práci i na velkých plochách nebo když je síťová zásuvka umístěná dále od okna.
DC prodlužovací kabel
Díky šroubovacímu DC konektoru se nemusíte starat o náhodné odpojení během čištění. HOBOT HB2S je navržen tak, aby jeho spojení bylo stabilní a spolehlivé.
Parametry
Kategorie: | Čističe oken |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Hobot |
Barva: | Bílá |
Objem nádržky: | 2x 26 ml |
Typ navigace: | Gyroskopická navigace |
Rychlost: | 1 m²/2,4 min. |
Počet režimů: | 2 režimy |
Hlučnost: | 65 dB |
Zdroj energie: | aku (Li-Ion), síťový 230 V |
Výška: | 8,6 cm |
Mobilní aplikace: | Ano |
Délka napájecího kabelu: | 5 m |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.