Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatAku sekačka Worx WG779E / 34cm / 2x20V / 2x2.5Ah / černá/oranžová
Tato akumulátorová sekačka Worx WG779E se stane vaším ideálním společníkem pro péči o váš trávník. Se dvěma výkonnými 20V/2,5 Ah Li-Ion akumulátory, které jsou součástí dodávky, a dalšími praktickými funkcemi vám umožní snadno udržovat vaše zelené plochy v dokonalém stavu. Tyto baterie zaujmou vysokou kapacitou, nízkým samovybíjením a žádným paměťovým efektem. Aku sekačka Worx je vybavena technologií IntelliCut, která vám umožňuje vybrat si mezi dvěma nastaveními: TURBO pro vyšší trávu a QUIET pro tiché a efektivní sečení. Funkce Cut to Edge umožňuje sekat až k okraji trávníku.
Aku sekačka Worx WG779E má 30l sběrný koš, který je snadno vyprázdnitelný a díky ukazateli hladiny vám vždy přesně řekne, kdy je třeba ho vyprázdnit. Šířka záběru sekačky je 34 cm, je tedy ideální pro sečení malých až středně velkých trávníků o rozloze až 280 m². Sklopná rukojeť a držadlo usnadňují skladování a přepravu sekačky. Díky 6násobnému centrálnímu nastavení výšky sečení si můžete nastavit výšku sečení v rozmezí od 20 do 70 mm jediným pohybem.
Klíčové vlastnosti
Parametry
Kategorie: | Akumulátorové sekačky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Worx |
Barva: | Černá, oranžová |
Jmenovité napětí: | 40 V |
Šířka řezu: | 34 cm |
Výška sečení: | od 20 do 70 mm |
Typ baterie: | Li-Ion |
Počet baterií: | 2 |
Počet stupňů výšky řezu: | 6 |
Pohon sekačka na trávu: | manuál |
Konstrukce rukojeti sekačky: | Ergonomická |
Objem sběrného koše: | 30 l |
Kapacita baterie: | 2x 2,5 Ah |
Doba nabíjení: | 150 minut |
Max. doporučená plocha: | 280 m2 |
Hladina hluku: | 76 dB |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.