Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena6 999 Kč
Aku tyčový vysavač ETA Sonar Aqua Plus 3232 90000 / modrá
Tyčový vysavač ETA Sonar Aqua Plus 3232 90000 vás ohromí svým výkonem, dlouhou výdrží baterie, špičkovou filtrací a širokou škálou příslušenství. Tento vysavač 3 v 1 zastane práci hned tří spotřebičů, a to výkonného tyčového vysavače pro úklid podlah, ručního vysavače pro vysání těžko přístupných míst a mopu pro důkladné vytírání.
Na výběr budete mít ze 6 úrovní sacího výkonu. Díky technologii SMART DUST SENZOR se sací výkon automaticky přizpůsobí znečištění podlahy. LED displej vysavače vás bude informovat o stavu baterie a výkonu. O účinnou filtraci se postarají 2 kvalitní HEPA filtry, které posbírají i ty nejmenší částečky prachu a nečistot. Prach a špína pak ihned putují do prachové nádoby s objemem 0,5 l.
Přesně takový výkon, jaký je zrovna třeba
ETA Sonar Aqua Plus vás zaskočí svou sílou. Jeho sací výkon dosahuje až 125 wattů a vybrat si můžete až ze 6 úrovní nastavení. Vysavač si díky technologii SMART DUST SENZOR automaticky přizpůsobí sací výkon. Zvýší jej, pokud se dostane do kontaktu s větším množstvím nečistot a po jejich vysátí sání opět sníží. Úklid tak bude pohodlný, důkladný a optimalizuje se i spotřeba energie a ušetří baterie. Sací výkon můžete regulovat i manuálně, podle svého uvážení.
Úklid bude hračka
Díky nízké váze vysavače ETA Sonar Aqua Plus vám úklid půjde snadno. S flexibilním kloubem se snadno dostanete i pod nízký nábytek a praktické LED diody osvítí i temná zákoutí. O efektivní úklid se postará silná 25,2V baterie s výdrží až 25 minut. O stavu baterie a výkonu vysavače budete mít vždy přehled, informace se zobrazují na přehledném LED displeji. Opětovné nabití akumulátoru pak trvá 4-6 hodin. Potřebujete přeměnit tyčový vysavač na ruční jednotku? Postačí vám jedno cvaknutí! Ruční jednotka přijde vhod při rychlém úklidu drobků či interiéru auta. Tyčový vysavač ETA Sonar Aqua Plus ale proměníte i v mop! Stačí mopovací nástavec naplnit vodou, navlhčit mopovací texitilii a za pár chvil budete mít dokonale vytřeno. Mopovat můžete se zapnutým i vypnutým vysáváním. Vysavač zvládne vytřít a vysát jedním tahem.
Údržba bude snadná
Aby vysavač správně fungoval, nesmí se podcenit jeho pravidelná údržba. Při čištění turbokartáčů a podlahových hubic odstraňte namotané nečistoty, případně vlasy a zvířecí chlupy. Výstupní HEPA filtr, který se nachází v zadní části ruční jednotky, jemně vyklepejte nebo vyfoukejte. Nezapomínejte ani na vstupní HEPA filtr, který chrání motor vysavače a má vliv na jeho výkon a životnost. Po vysypání nádobky na prach vyjměte separátor a následně i vstupní HEPA filtr. Všechny součástí očistěte od prachu a jemně vyklepejte.
Příslušenství v balení
Tyčový vysavač ETA Sonar Aqua Plus 3232 90000 doprovází řada příslušenství, díky kterému mu neunikne ani smítko!
Parametry
Kategorie: | Tyčové vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Modrá |
Barva: | Modrá |
Hlučnost: | 82 dB |
Typ: | Bezsáčkový |
Výrobce: | ETA |
Kapacita nádoby na prach: | 0,5 l |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.