Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 499 Kč
Alarm oxidu uhelnatého Alecto COA4010 / s displejem a 10letou výdrží baterie a senzoru / 85 dB / bílá
Alarm oxidu uhelnatého Alecto COA4010 vás okamžitě varuje v případě detekce oxidu uhelnatého (CO). Alarm má životnost až 10 let. Tento alarm CO je vybaven displejem, na kterém snadno a přehledně vidíte všechna upozornění. Výkonná vestavěná lithiová baterie vám zajistí optimálně fungující alarm po dobu 10 let, což je skvělé, protože u alarmu oxidu uhelnatého s displejem tomu tak není.
Klíčové vlastnosti
Desetiletá záruka
Vysoce kvalitní snímač a silná lithiová baterie vydrží 10 let. Přestaňte se bát, jestli alarm stále funguje. To také znamená 10 let bez pípnutí způsobených prázdnou baterií nebo senzorem, který již není dobrý. Alecto svými zkušenostmi a odbornými znalostmi zaručuje, že baterie a senzor budou nadále fungovat po dobu 10 let, a proto nabízí desetiletou záruku.
Umístěte jej nebo zavěste
Tento alarm oxidu uhelnatého nemusí být nutně namontován na zeď, protože Alecto COA4010 můžete také někam umístit. Díky kompaktní velikosti (40 x o 110 mm / 1,5 x 4 palce) si můžete alarm vzít s sebou i na dovolenou.
Alarm CO byste často umístili do místností se spalovacím zdrojem (což je možný zdroj tvorby CO). U vás doma můžete zvážit následující zdroje:
V ostatních místnostech (bez zdroje spalování) byste měli umístit hlásič oxidu uhelnatého do výšky dýchání v závislosti na činnostech, které jsou v místnosti běžné. To může být ve výšce sezení nebo chůze v obývacím pokoji nebo ve výšce spánku v ložnici. Všechny pokyny pro nejlepší umístění naleznete v návodu, přehledným a srozumitelným způsobem, doplněné jasnými ilustracemi.
Také vás varuje před nízkou koncentrací oxidu uhelnatého
Alarmy oxidu uhelnatého zobrazují koncentrace oxidu uhelnatého v ppm. Ppm znamená části na milion, neboli počet částí na 1 milion částic. Zákon vyžaduje, aby se alarmy CO spustily při zjištěné koncentraci oxidu uhelnatého 50 ppm nebo více po dobu 60 minut. I když spíte, alarm o >85 dB nezůstane bez povšimnutí.
Dlouhodobá přítomnost nízké koncentrace CO je však také zdraví škodlivá. Alarm oxidu uhelnatého Alecto COA4010 vás upozorní, pokud je po dobu 60 minut detekována koncentrace 20 ppm nebo méně.
Další přehled na displeji
Displej COA4010 nabízí další přehled. Jakmile je zjištěn jakýkoli oxid uhelnatý, na displeji se zobrazí jeho koncentrace. Obvyklá hodnota je 000 ppm, kterou displej neukáže. Kromě toho displej poskytuje přehled o stavu baterie a zobrazuje upozornění, když je koncentrace CO příliš vysoká, ať už je v testovacím režimu nebo má nějaké chybové zprávy.
Parametry
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Displej: | Ano |
Hlučnost: | 85 dB |
Materiál: | Plast |
Výrobce: | Alecto |
Životnost baterie: | 0-10 let |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.