Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 399 Kč
Běžná cena1 399 Kč
Alarmová rukojeť Schellenberg Alarm / okenní klika / bílá
Tato alarmová klika je nenápadný, integrovaný alarmový systém v okenní, balkonové nebo terasové klice. Jednoduše nahradí vaši běžnou kliku a spolehlivě reaguje na pokusy o otevření dveří a vibrace. Po aktivaci kliky se po dobu 180 sekund ozve hlasitý poplašný signál (hlučnost 115 dBA, měřeno na výstupu zvuku), který odradí zloděje a zároveň upozorní obyvatele.
Větší ochrana - méně námahy
Funkce alarmu (zapnutí/vypnutí) se pohodlně ovládá otáčením rukojeti - bez nutnosti zamykání nebo odjišťování. Dvojitý zvukový signál signalizuje, že byla rukojeť aktivována. Instalace trvá pouhých pár minut v několika jednoduchých krocích. Alarmovou kliku lze použít pro levostranná i pravostranná okna a terasové dveře. Sada obsahuje 2 standardní okenní šrouby, standardní čtvercové vřeteno o délce 37 mm a 2 kvalitní baterie AAA. Klika je aktivována po 24 hodin denně a lze ji použít pro maximální plochu skla 3,8 m2.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Baterie: | 1,5 V |
Materiál: | Hliník |
Výrobce: | Schelllenberg |
Doba trvání signálu: | 180 s |
Řídicí jednotka systému chytré domácnosti Homematic IP • Osvětlené zobrazení provozního stavu • 11,8 x 10,4 x 2,6 cm • Rádiová frekvence 868 - 868,6 MHz/869,4 - 868,65 MHz • Dosah rádia v otevřeném poli až 400 m • Lze použít pomocí aplikace a hlasového ovládání • Lze kombinovat s dalšími zařízeními ze stejné řady ...
solární venkovní kamera • barva bílá, černá • úhel záběru 120° • provozní teplota -10 ℃ ~ 60 ℃ • kapacita baterie 10400 mAh • rozsah < 15 m • max. zpoždění 1 sec • rozlišení 1920 x 1080 px • Wi-Fi 2,4 GHz • vodotěsné ...
dveřní kukátko • s kamerou • digitální • 2,4" (6,1 cm) LCD displej • zorný úhel 120° • barva bílá • napájení 3x 1,5 V AAA baterie ...
senzor zaplavení • integrovaná siréna • odolnost dle IP44 • mobilní aplikace • ochrana proti sabotáži • podpora hlasového ovládání • napájení 2× AAA baterie
siréna • bezdrátová • max. dosah 100 m • barva bílá, šedá, červená • hlasitost 100 dB • IP55 • ZigBee • výstražné blikající LED světlo ...
Automatizace s frekvencemi mezi 433 MHz a 868 MHz • Certifikace IP66, chrání před deštěm, sněhem a sluncem • Uživatelská kapacita 2 uživatelé včetně, možnost navýšení přes aplikaci • Bluetooth • Mobilní aplikace dostupné pro iOS a Android ...
zabezpečovací kamera • maketa • LED světlo • materiál hliník • barva stříbrná, černá • napětí baterie 1,5 V • vhodné pro vnitřní i venkovní použití • horizontálně i vertikálně nastavitelná ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.