Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena46 999 Kč
Automatický kávovar Jura J8 / 1450 W / 1,9 l / 15 bar / Midnight Silver
Seznamte se s novou generací oblíbeného kávovaru Jura J8. Vyzkoušejte technické inovace pro ten nejlepší zážitek s vaším šálkem kávy. Automatický kávovar má tlak 15 barů a dotykový ovládací displej. Mléčné nápoje připravíte pouhým stisknutím. Funkce SweetFoam nabízí možnost dochucení mléčné pěny pomocí sladkého sirupu. Mlýnek P.A.G.2+ neustále monitoruje stupeň mletí. Snadno upravíte teplotu kávy, intenzitu s výběrem z 10 stupňů a množství vody. Inteligentní snímač šálku Coffee Eye spolehlivě rozpozná velikost hrnečku a automaticky znázorní vhodnou nabídku kávy. Čištění mléčného systému s funkcí One-Touch vám usnadní údržbu. V boční části je tryska na horkou vodu pro přípravu čaje. Zásobník na vodu má objem 1,9 l a kávovar má výkon 1450 W.
Dokonalý design je autentický pro kávovary sériové řady J. Precizní zpracování a vysoká kvalita pro silné espresso, lahodné cappuccino nebo Sweet Latté. Vybrat si můžete z 31 kávových specialit. Pohodlně připravíte i 2 šálky najednou. Inteligentní předehřátí zajistí servírování kávy v ideální teplotě. Spařovací jednotka 8. generace disponuje 3D procesem pro maximální chuťový zážitek. Během extrakce protéká voda skrz mletou kávou rovnoměrně v několika úrovních. Aktivní sledování zásobníku kávy vás upozorní na aktuální stav. Jura Cockpit znázorňuje proces přípravy nebo údržby. Automatický kávovar lze připojit k domácí síti Wi-Fi a použití je kompatibilní s mobilní aplikací J.O.E.®.
S funkcí SweetFoam poznáte kouzlo dokonalého chuti. Předností kávovarů Jura je mistrovské zpracování čerstvé kávy, a toto platí i pro přípravu mléčné pěny. Pomocí nástavce můžete lahodnou pěnu ochutit sirupem. Dávkování a intenzita záleží pouze na vašich preferencích. Příprava oříškového, karamelového nebo kokosového Sweet Latté je velmi snadná a rychlá.
Kávovar je vybaven inteligentním snímačem šálku Coffee Eye. Vyberte od espressa po flat white. Snímač automaticky pozná polohu šálku a nabídne kávové speciality na míru. Intuitivní dotykový displej je velmi přesný a jednoduchý na obsluhu.
Špičkový mlýnek P.A.G.2+ je srdcem celého mechanismu. Promyšlený zvuk, vycházející ze závodů formule 1, příjemně doprovází chod automatického kávovaru. Aroma kontrola aktivně monitoruje stupeň mletí kávy a vy si můžete vychutnat ten nejlepší výsledek. Dle zvoleného produktu vám kávovar nabídne jemný nebo intenzivní stupeň mletí. Nastavení mlýnku můžete kdykoliv změnit. Pokud zrovna kávovar není v provozu, je aktivován klidový režim, který prodlužuje jeho životnost.
Symetrický a jasný design je přesnou charakteristikou ušlechtilého kávovaru J8. Mezinárodně oceněný designový celek splňuje nejvyšší výrobní standardy. Budete fascinování jedinečným smyslem pro detail. Čerstvě mletá kávová zrna, atraktivní uživatelská nabídka, příjemné osvětlení a voňavý šálek kávy se spojují v harmonický celek.
Parametry
Kategorie: | Automatické kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Stříbrná |
Délka kabelu: | 1,1 m |
Mobilní aplikace: | Ano |
Objem nádržky na vodu: | 1,9 l |
Počet stupňů nastavení mletí: | 10 |
Příkon: | 1450 W |
Tlak čerpadla: | 15 bar |
Ukazatel množství vody: | Ano |
Výrobce: | Jura |
Wi-Fi: | Ano |
Objem zásobníku na zrnkovou kávu: | 280 g |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.