Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena41 999 Kč
Automatický kávovar Jura S8 / 1450 W / 1,9 l / 15 bar / Moonlight Silver
Švýcarský výrobce kávovarů Jura nabízí všem milovníkům aromatického nápoje robustní plně automatický kávovar, který splní i ta nejnáročnější přání svých uživatelů. Příkon 1450 W se stará o rychlé zahřátí a udržování konstantně vysoké teploty vody, která je uložena v 1,9litrové nádobce a připravena k použití. Vyberte si z bohaté nabídky 15 různých nápojů a stiskem jediného tlačítka si navolte, zda si přejete připravovat kávu do jednoho, nebo do dvou šálků zároveň.
Pro ještě lepší chuť a výraznější aroma se káva připravuje z čerstvě namletých zrn. Ty stačí nasypat do 280g zásobníku a mlýnek AromaG3 se poté postará o důkladné rozemletí a zachování vůně i chuti. Pokud nejste milovníky černé kávy, vytvořte si např. cappuccino, které využitím profesionálního šlehače obohatíte o nadýchanou jemnou mléčnou pěnu. Každému sedne jiná intenzita nápoje, na výběr jich zde máte hned deset, takže si snadno nastavíte parametry podle vlastních preferencí, aby vás ráno spolehlivě nastartoval šálek kávy přesně podle vašeho gusta.
Vyberte si z bohaté nabídky 15 funkcí, které vám přístroj nabízí. Můžete s ním naprogramovat individuální nápojové speciality latte macchiato, cappuccino, flat white, caffe latte, espresso macchiato nebo vytvořit 2 kávy najednou. Jediným dotykem tlačítka si lze navolit 1 kávu, 2 espressa, 1 espresso, 2 ristretta, 1 ristretto, mléčnou pěnu nebo mléko.
Nejen, že budete kávovar každý den používat pro jeho bohaté funkce a snadné ovládání. Kromě toho také vizuálně obohatí celou místnost, pyšní se totiž vysoce kvalitním provedením, které je známkou švýcarské designové kvality.
Pro lahodné cappuccino využijte integrovaný profesionální šlehač mléčné pěny. Bez vaší asistence přístroj zvládne vytvořit nadýchanou jemnou pěnu, která dodá celému nápoji ten správný nádech a chuť.
Do zásobníku s kapacitou 280 g vložte čerstvá kávová zrna a za pomoci kvalitního mlýnku Aroma G3 si namelte přesnou dávku kávy. Tím, že dojde ke mletí těsně před přípravou nápoje, máte zaručenu jeho intenzivní chuť a neodolatelné aroma, která se nedá srovnávat s běžnou instantní kávou.
Nastavte si požadovaný program stiskem jednoho tlačítka. Ovládání kávovaru je intuitivní a snadné, bez obtíží ho zvládne každý.
Parametry
Kategorie: | Automatické kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Stříbrná |
Délka kabelu: | 1,1 m |
Mobilní aplikace: | Ano |
Objem nádržky na vodu: | 1,9 l |
Příkon: | 1450 W |
Tlak čerpadla: | 15 bar |
Ukazatel množství vody: | Ano |
Výrobce: | Jura |
Wi-Fi: | Ano |
Objem zásobníku na zrnkovou kávu: | 280 g |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.