Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena799 Kč
Bezdrátová meteorologická stanice Hyundai WS 2244 B / -20 do +50 °C / 30 m / černá
Hledáte vhodný dárek pro vaše blízké? Pořiďte jim do domácnosti praktického pomocníka, s nímž je náhlé změny počasí rozhodně nevyvedou z míry. Společnost Hyundai vytvořila kompaktní moderní meteostanici, s níž budete mít perfektní přehled o tom, co se za oknem děje.
Vnitřní i venkovní teplota
Přehledný displej je rozčleněn do tří částí. I přes velké množství údajů se v jednotlivých hodnotách vyznáte zcela bez obtíží. Zjistěte aktuální venkovní teplotu a porovnejte ji s maximem nebo minimem, která meteostanice za dobu vašeho používání zvládla naměřit. Meteostanice si ve své paměti totiž ukládá naměřené hodnoty a tu nejnižší i nejvyšší na displeji ukazuje pod aktuální venkovní teplotou.
Myslíte si, že na vás leze chřipka, protože se ani doma nemůžete zahřát? Třeba je v místnosti skutečně zima, protože jste zapomněli zapnout topení. Stanice vám ukáže i vnitřní teplotu a vlhkost, takže nebudete muset tápat.
Nechybí ani spousta dalších funkcí, které využijete při mnoha příležitostech. Předpověd počasí na základě tlakové tendence dokáže určit, jak bude ve vašem okolí za několik hodin, proto například ráno před odchodem do práce budete vědět, zda si brát s sebou deštník, nebo sluneční brýle.
Meteostanice vám naměří teplotu i vlhkost venku i uvnitř. Nejen, že budete vždy vědět, jak se obléct a jestli doma přitopit, ale také budete mít přehled o tom, zda v místnosti máte optimální prostředí. Stačí se na displeji podívat na tzv. Comfort Index neboli na ukazatele optimálního prostředí, který vychází právě z měření vnitřní teploty a vlhkosti.
Je jen na vás, kam stanici i čidlo ve své domácnosti umístíte. Přenos mezi oběma funguje zcela bezdrátově, a dokonce ani jedna část není závislá na zdroji elektrické energie. Stanici i čidlo zprovozníte dvěma mikrotužkovými bateriemi, které zajistí výrobku dlouhé měsíce bezchybného provozu, než bude potřeba je vyměnit.
Aktuální čas
Choďte na schůzky na čas. S meteostanicí budete vždy vědět, kolik je hodin. O to se postará rádiový signál DCF 77, který směrem k zařízení vysílá naprosto přesné hodnoty.
Vyberte si, kam chcete stanici a teplotní sondu umístit. Obě zařízení lze jak postavit na poličku využitím vysunovacího stojánku, tak i pověsit na stěnu.
Zapojte teplotní čidlo do sondy. Ta informace zpracuje a bezdrátově vyšle směrem ke stanici, kde se vám údaje objeví na přehledném displeji.
Na displeji se objevuje mnoho užitečných informací. Najdete zde aktuální venkovní/vnitřní teplotu a vlhkost, nejnižší a nejvyšší naměřený údaj, aktuální počasí a jeho předpověď vytvořenou na základě tlakové tendence, rádiově řízený čas a datum.
Parametry
Kategorie: | Meteostanice |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Dosah: | 30 m |
Teplota: | Vnitřní i venkovní |
Vnitřní teplota: | Od -10 do +50 °C |
Výrobce: | Hyundai |
Max. počet ext. senzorů: | 1 |
Přenos: | Bezdrátový |
Venkovní teploty: | Od -20 do +50 °C |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.