Bezdrátová sluchátka AKG N60 (AKG N60NCBT) / 10 Hz - 22 kHz / černá

Sleva 17,36 % s kódem: BEZDPH
7 999 Kč –50 %
product 2942453
Loading...

Sluchátka na ucho (supraaural) • s obroučkou přes hlavu • bluetooth • bezdrátová (Bluetooth) • 1,2 m dlouhý kabel

Přečíst celý popis
7 999 Kč –50 % 3 999 Kč Vyberte ze 2 variant
3 305 Kč s kódem: BEZDPH

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Bezdrátová sluchátka AKG N60 (AKG N60NCBT) / 10 Hz - 22 kHz / černá

Varianta IR2501280089

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena7 999 Kč

Cena dnes
3 999 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 25.2.2025
Thumbnail Image
Product Image

Bezdrátová sluchátka AKG N60 (AKG N60NCBT) / 10 Hz - 22 kHz / černá

Varianta IR2501280090

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena7 999 Kč

Cena dnes
3 999 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 25.2.2025

Detailní popis produktu

Bezdrátová sluchátka AKG N60 (AKG N60NCBT) / 10 Hz - 22 kHz / černá

Bezdrátová sluchátka AKG N60NC, jsou vybavena charakteristickým AKG zvukem, který má hluboké basy a bohatý středový rozsah, jako i prvotřídní potlačení šumu, které je ideální na cestování. A zatímco jediné nabití poskytne 15 hodin nepřerušovaného požitku z poslouchání se zapnutou funkcí Bluetooth a aktivním potlačením šumu, znějí sluchátka úžasně stejně v pasivním režimu. Tlačítko na sluchátku vám umožňuje ovládat přehrávání hudby a funkce Bluetooth poskytuje bezdrátový přístup k vaší hudbě. Nejlepší ze všeho je plochý skládací design a pečlivě zahrnuté příslušenství - adaptér pro použití v letadle, tkaninový kabel s ochranou proti zauzlování, přepravné pouzdro - což znamená, že tato sluchátka jsou připravena na cestování s vámi.

Bezdrátové bezdrátové přehrávání zvuku s aptX 

Zpřístupněte všechen svůj zvuk bezdrátově prostřednictvím Bluetooth a zažijte zvuk vynikající kvality v průběhu streamování, díky technologii aptX a AAC, která zvyšuje bezdrátový zvukový výkon jakéhokoliv média. Máte přicházející hovor? Přijměte ho dotykem jediného tlačítka. 

15 hodinová výdrž baterie 

Získajte 15 hodin přehrávání se zapnutou funkcí Bluetooth i aktivním potlačováním šumu a až 30 hodin přehrávání se zapnutou funkcí ANC. Ve skutečnosti je můžete používat nekonečně dlouho v pasivním režimu, protože tato sluchátka znějí dobře i když jsou dané funkce vypnuté. 

AKG referenční kvalita zvuku 

Ať jsou tato sluchátka zapnutá nebo vypnutá, přinášejí vám oceněný AKG charakteristický zvuk, který má hluboké basy a bohatý středový rozsah. 

Plochá skládací v kompaktním, plně propravném balení 

Plochá skládací, bezdrátová sluchátka N60NC Wireless lehce zapadnou do vaší příruční batožiny, ale taktéž do kapsy, přičemž jsou připravena vás zabavit na jakékoliv cestě, ať už je dlouhá nebo krátká. Díky důkladnému příslušenství, jako je například univerzální mikrofon/dálkový ovladač, tkaninový kabel s ochranou proti zamotání, adaptér pro použití v letadle a přepravní pouzdro, jsou tato sluchátka jednoduše nejpohodlnějším společníkem.

Parametry

  • Typ přenosu 
    • bezdrátový (Bluetooth)
    • kabelový
  • Mikrofon
  • Přijmutí hovoru
  • Délka přívodního kabelu 1,2 m
  • ANC (Potlačení okolního ruchu)
  • Kmitočtový rozsah od 10 Hz
  • Kmitočtový rozsah do 22000 Hz
  • Impedance 32 ohm
  • Odnímatelný kabel
  • Akustický systém uzavřený
  • Hmotnost balení 0,7 kg

Parametry

Kategorie: Sluchátka
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: AKG
Barva: Černá
Impedance: 32 ohm
Akustický systém: uzavřený
Kmitočtový rozsah do: 22000 Hz
Kmitočtový rozsah od: 10 Hz
Délka přívodního kabelu: 1,2 m
Typ připojení: Bluetooth
Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
product 2942453

Bezdrátová sluchátka AKG N60 (AKG N60NCBT) / 10 Hz - 22 kHz / černá