Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena9 999 Kč
Běžná cena9 999 Kč
Běžná cena9 999 Kč
Běžná cena9 999 Kč
Běžná cena9 999 Kč
Bezdrátová sluchátka AKG N700 (GP-N700HAHCEAA) / 20 Hz - 20 kHz / stříbrná
Užívejte si své oblíbené písničky ve vysoké kvalitě. Vsaďte na osvědčenou kvalitu a pořiďte si sluchátka přes hlavu AKG N700NC. Sluchátka jsou bezdrátová, ke svým zařízením je připojíte přes Bluetooth. Streamování hudby je přitom stejně kvalitní jako při zapojení přes kabel a nedochází ke zkreslení zvuku. Sluchátka nabízí vysoký frekvenční rozsah 20 až 20 000 Hz, impedanci 16 ohmů a citlivost 110 dB, takže každý tón vynikne sám o sobě a společně vytvoří sytý dynamický zvuk, jenž vás zcela pohltí.
Poslech si můžete upravit podle toho, kde se nacházíte. Na sluchátkách si snadno regulujte množství potlačeného okolního ruchu. V přeplněném obchodním centru lze rušení aktivovat naplno, zatímco při běhání budete chtít mít raději přehled o svém okolí, aby vás nepřekvapilo projíždějící auto. Díky integrovanému mikrofonu lze sluchátka použít také k handsfree volání. Na jedno nabití zajistí baterie až 20 hodin poslechu. V době nepoužívání můžete sluchátka složit do kompaktního rozměru, aby se vám vešla do tašky či kufru a vy jste je mohli mít neustále po ruce.
Ponořte se naplno nejen do poslechu hudby různých žánrů. Se sluchátky si také perfektně užijete sledování filmů nebo hraní her. Dynamický a vícerozměrný zvuk v podání AKG dá vyniknout i těm nejmenším detailům. Audio je bez šumu, tóny vyniknou křišťálově čistě.
Sluchátka jsou vyrobená z prémiových materiálů, které jim zajistí dlouhodobě bezchybnou funkčnost. Pohodlně vám padnou na uši a netlačí nikde na hlavě. Když zrovna neposloucháte, můžete je složit do kompaktního pouzdra a dát si je do tašky či do batohu. Balení dále obsahuje také letový adaptér, přímý kabel a USB nabíjecí kabel.
Užívejte si maximální volnost pohybu. Sluchátka v sobě mají integrovanou dobíjecí baterii, nemusíte je proto k telefonu připojovat kabelem. Na jedno nabití vám dopřejí až 20 hodin poslechu při aktivním Bluetooth a funkci potlačení šumu, nebo dokonce až 36 hodin při připojení k ANC.
Vyberte si podle konkrétní situace, jak moc potřebujete nebo chcete vnímat své okolí. S pomocí technologie Ambient Aware si budete jednoduše redukovat, jaké množství okolních ruchů sluchátka k vašim uším pustí. Vše navíc zvládnete dotykem jediného tlačítka.
Snadné ovládání hovorů
Praktické ovládání přímo na sluchátkách poslouží mimo jiné ke snadnému přijetí či ukončení telefonních hovorů. Díky vestavěnému mikrofonu lze sluchátka využít k handsfree volání, abyste smartphone nemuseli vůbec vytahovat z pouzdra nebo z kapsy.
Parametry
Kategorie: | Sluchátka |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | AKG |
Barva: | Stříbrná |
Výdrž sluchátek: | 20 hod. |
Impedance: | 16 ohm |
Kmitočtový rozsah do: | 20000 Hz |
Kmitočtový rozsah od: | 20 Hz |
Typ připojení: | Bluetooth, Jack 3.5 mm |
Provedení sluchátek: | s obroučkou přes hlavu |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.