Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 055 Kč
Běžná cena4 055 Kč
Běžná cena4 055 Kč
Běžná cena4 055 Kč
Běžná cena4 055 Kč
Bezdrátová sluchátka Apple AirPods (2019) (MV7N2ZM/A) / Bluetooth / mikrofon / bílá
Sluchátka Apple AirPods patří ke špičce ve svém oboru. Bezdrátové pecky vaše uši ponoří do strhujícího zvuku, kterého se nebudete moci nabažit. Pomocí Bluetooth je propojte se svým smartphonem, tabletem a dalšími zařízeními a vychutnejte si na jedno nabití až pět hodin nerušeného poslechu. Sluchátka disponují celou řadou moderních technologií, které z nich dělají nenahraditelného pomocníka. Chytré pohybové akcelerometry a optická čidla dokážou určit, zda je máte v uších, nebo ne – v tom případě přehrávání pozastaví.
Integrovaný mikrofon
Přímo ve sluchátkách je integrovaný mikrofon, který umožňuje příslušenství využít k handsfree vyřizování telefonních hovorů. Během volání mikrofon účinně tlumí okolní ruchy, aby vás člověk na druhé straně slyšel jasně a zřetelně.
Vlastnosti
Sluchátka si perfektně rozumí se všemi Apple zařízeními. Stačí několik sekund a můžete si užívat poslech hudby z iPhonu, hodinek Apple Watch, iPadu i MacBooku. Při spárování s těmito zařízeními také nabízejí všechny pokročilé funkce, i když bezdrátové přehrávání zvuku přes Bluetooth pochopitelně nabídnou i při spárování s jinými modely a značkami zařízení.
V příslušenství je integrovaný zcela nový vylepšený čip Apple H1, který zajišťuje rychlé a stabilní bezdrátové připojení. Díky tomu můžete přepínat mezi zařízeními 2× rychleji, vyřizovat hovory s 1,5× rychlejším spojením a dopřát si o 30 % nižší latenci při hraní her.
Integrovaný mikrofon umožňuje využívat sluchátka k handsfree vyřizování telefonních hovorů. Během volání je aktivní funkce filtrování okolního hluku. Sluchátka navíc poznají, že voláte, a pozastaví přehrávání hudby. Jakmile hovor ukončíte, přehrávání se automaticky opět spustí.
Na jedno nabití sluchátka zajistí kvalitní a nerušený poslech hudby až pět hodin. Tuto dobu navíc můžete výrazně prodloužit, a to až na 24 hodin. Stačí sluchátka vložit do bezdrátového nabíjecího pouzdra, které má energii na několik dalších nabití. Za pouhých 15 minut se sluchátka nabijí až na další tři hodiny poslechu.
Propojení s hodinkami, tabletem nebo telefonem vám nezabere déle než několik minut. Zařízení si sluchátka automaticky vyhledá a připojí je bez nutnosti další instalace. Poté již mezi zdroji můžete přepínat snadno a bez čekání. Co se ovládání týče, máte kromě automatické detekce ucha k dispozici také manuální ovládání – můžete si nastavit akci při dvojitém poklepání na sluchátko. Přes sluchátka také můžete spustit asistentku Siri a využít ke komunikaci s ní integrované mikrofony.
Parametry
Kategorie: | Sluchátka |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Akustický systém: | uzavřený |
Barva: | Bílá |
Mikrofon: | Ano |
Ovládání hlasitosti: | nemá ovládání hlasitosti |
Provedení sluchátek: | do uší |
Typ přenosu: | bezdrátový (Bluetooth) |
Výdrž sluchátek: | 5 hod. |
Výrobce: | Apple |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.