Bezdrátová sluchátka Denon AH-GC30 (AHGC30BK) / 5 - 50000 Hz / 98 dB / 16 ohm / černá

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
5 978 Kč –14 %
product 5189313 (1)
Loading...

bezdrátová sluchátka • přes uši • frekvenční rozsah 5 – 50000 Hz • impedance 16 ohm • citlivost 98 dB • 40 mm měniče FreeEdge • aktivní potlačení okolního hluku • Bluetooth • výdrž 20 hod. na nabití • Ambient Monitor • aplikace pro Android a iOS • ovládání na mušlích • 2 mikrofony na každé mušli • kožený hlavový most • skládací mechanismus • odnímatelný kabel ...

Přečíst celý popis
5 978 Kč –14 % 5 125 Kč Vyberte z 1 varianty
4 100 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Bezdrátová sluchátka Denon AH-GC30 (AHGC30BK) / 5 - 50000 Hz / 98 dB / 16 ohm / černá

Varianta IR2410020022

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena5 978 Kč

Cena dnes
5 125 Kč
s kódem: IPRICE20
4100 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 7.4.2025

Detailní popis produktu

Bezdrátová sluchátka Denon AH-GC30 (AHGC30BK) / 5 - 50000 Hz / 98 dB / 16 ohm / černá

Denon AH-GC30 si získají pozornost náročných uživatelů nejen hudbou ve špičkové kvalitě, ale také tím, že vám umožní „vypnout“ okolí díky aktivnímu systému redukce hluku druhé generace a několika speciálním režimům k tomu uzpůsobeným. Opírají se přitom o 40mm FreeEdge měniče a přináší certifikaci Hi-Res. To znamená jediné: prémiový zvuk, ať už si chcete užívat hudbufilmy nebo hry, a to až 20 hodin na nabití (navíc se nabízí i možnost poslechu klasicky skrze audio kabel).

Přináší také novou funkci Ambient Monitor, díky které pro rozhovor nemusíte ani sundávat sluchátka z hlavy. Jsou navíc skutečně pohodlná a bonusem je i to, že dostanete ke sluchátkům luxusní pouzdro, do kterého je složíte. Přístup k podrobnému nastavení atp. pak můžete získat prostřednictvím mobilní aplikace Denon Audio pro Android a iOS.

Vlastnosti

  • Skvělý zvuk díky Hi-Res audio
  • Aktivní systém redukce hluku druhé generace
  • Poslech bezdrátově skrze Bluetooth i kabelem
  • Výdrž na nabití až 20 hodin
  • Aplikace pro Android a iOS

Excelentní zvuk

Hudbu ve špičkové kvalitě si můžete vychutnat nyní i bezdrátově díky Hi-Res a podpoře AAC + aptX HD pro maximální možnou kvalitu zvuku.

Aktivní systém redukce hluku

Jednou z hlavních předností těchto sluchátek je bez debat systém aktivního potlačení okolitého hluku v nové generaci, kdy využívá hned dva mikrofony, vždy po jednom páru na mušli sluchátek, a několik režimů potlačení okolního hluku: pro létání, cestování, pohyb venku a poslech v kanceláři. Jednotlivé režimy se od sebe liší různým nastavením, kdy každý účinně filtruje jiné zvuky typické pro takové prostředí.

Komfortní použití

Ani po hodinách nošení vás nebudou sluchátka nijak limitovat díky měkkému nastavitelnému čelnímu pásu a náušníkům z paměťové pěny.

Handsfree

Ve výbavě najdeme také vysoce kvalitní duální mikrofony pro křišťálově čistou komunikaci s účinným potlačením šumu. Sluchátka lze přitom k telefonu (či jinému zařízení) připojit přes Bluetooth i přiložený kabel s dálkovým ovládáním.

Vše, co potřebujete

Tento model je skládací, tudíž ideální i pro cestování. Odpovídá tomu také to, že dostanete luxusní cestovní pouzdro pro sluchátka a příslušenství. V balení je totiž i micro USB-B kabel pro nabíjení a audio kabel s vestavěným mikrofonem a dálkovým ovládáním pro kabelový poslech, kdyby vám došla baterie.

Měniče FreeEdge

Sluchátka pro přesnou reprodukci hudby využívají měniče Denon FreeEdge s exkluzivním designem. Ty přitom najdete běžně v nejvyšších modelech: výsledkem je, že perfektně eliminují nechtěné rezonance a přináší tak detailní a skutečně přesný zvuk. Obklopují je přitom pružné tlumící materiály, aby sluchátka dokázala přesně vykreslit ostré výšky, hluboké basy i středy bez změny/rušení signálu.

Ambient Monitor

Můžete mít sluchátka na uších a přitom perfektně slyšet okolí: stačí k tomu jen poklepat na ně díky funkci Ambient Monitor, kdy vám okolní konverzace a zvuky zprostředkuje vysoce kvalitní integrovaný mikrofon.

Denon Audio App

Ke sluchátkům si můžete zdarma stáhnout také aplikaci Denon Audio pro chytré telefony s Androidem a iOS. Poskytne vám přitom přístup ke spoustě funkcí.

Parametry

  • Sluchátka
  • Typ přenosu bezdrátový (Bluetooth), kabelový
  • Provedení sluchátek s obroučkou přes hlavu
  • Typ sluchátek okolo ucha (circumaural)
  • Typ připojení 
    • Bluetooth
    • Jack 3,5 mm
  • Typ nabíjení micro USB
  • Ovládání hlasitosti na sluchátkách
  • Mikrofon 
  • ANC (Potlačení okolního ruchu)
  • Kmitočtový rozsah 5 – 50000 Hz
  • Impedance 16 ohm
  • Výdrž sluchátek 20 hod.
  • Odnímatelný kabel 
  • Akustický systém uzavřený
  • Hi-Res
  • Hi-Fi
  • Barva černá
  • Hmotnost výrobku 0,3 kg
  • Rozměry balení (Š x V x H) 25 x 8 x 16,5 cm
  • Hmotnost balení 0,8 kg 

Parametry

Kategorie: Sluchátka
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Denon
Barva: Černá
Impedance: 16 ohm
Měniče: 40 mm měniče FreeEdge
Kmitočtový rozsah: 5 - 50000 Hz
Citlivost: 98 dB
Typ připojení: Bluetooth, Jack 3,5 mm
Typ nabíjení: micro USB
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
product 5189313 (1)

Bezdrátová sluchátka Denon AH-GC30 (AHGC30BK) / 5 - 50000 Hz / 98 dB / 16 ohm / černá