Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena5 978 Kč
Bezdrátová sluchátka Denon AH-GC30 (AHGC30BK) / 5 - 50000 Hz / 98 dB / 16 ohm / černá
Denon AH-GC30 si získají pozornost náročných uživatelů nejen hudbou ve špičkové kvalitě, ale také tím, že vám umožní „vypnout“ okolí díky aktivnímu systému redukce hluku druhé generace a několika speciálním režimům k tomu uzpůsobeným. Opírají se přitom o 40mm FreeEdge měniče a přináší certifikaci Hi-Res. To znamená jediné: prémiový zvuk, ať už si chcete užívat hudbu, filmy nebo hry, a to až 20 hodin na nabití (navíc se nabízí i možnost poslechu klasicky skrze audio kabel).
Přináší také novou funkci Ambient Monitor, díky které pro rozhovor nemusíte ani sundávat sluchátka z hlavy. Jsou navíc skutečně pohodlná a bonusem je i to, že dostanete ke sluchátkům luxusní pouzdro, do kterého je složíte. Přístup k podrobnému nastavení atp. pak můžete získat prostřednictvím mobilní aplikace Denon Audio pro Android a iOS.
Vlastnosti
Hudbu ve špičkové kvalitě si můžete vychutnat nyní i bezdrátově díky Hi-Res a podpoře AAC + aptX HD pro maximální možnou kvalitu zvuku.
Aktivní systém redukce hluku
Jednou z hlavních předností těchto sluchátek je bez debat systém aktivního potlačení okolitého hluku v nové generaci, kdy využívá hned dva mikrofony, vždy po jednom páru na mušli sluchátek, a několik režimů potlačení okolního hluku: pro létání, cestování, pohyb venku a poslech v kanceláři. Jednotlivé režimy se od sebe liší různým nastavením, kdy každý účinně filtruje jiné zvuky typické pro takové prostředí.
Komfortní použití
Ani po hodinách nošení vás nebudou sluchátka nijak limitovat díky měkkému nastavitelnému čelnímu pásu a náušníkům z paměťové pěny.
Ve výbavě najdeme také vysoce kvalitní duální mikrofony pro křišťálově čistou komunikaci s účinným potlačením šumu. Sluchátka lze přitom k telefonu (či jinému zařízení) připojit přes Bluetooth i přiložený kabel s dálkovým ovládáním.
Tento model je skládací, tudíž ideální i pro cestování. Odpovídá tomu také to, že dostanete luxusní cestovní pouzdro pro sluchátka a příslušenství. V balení je totiž i micro USB-B kabel pro nabíjení a audio kabel s vestavěným mikrofonem a dálkovým ovládáním pro kabelový poslech, kdyby vám došla baterie.
Sluchátka pro přesnou reprodukci hudby využívají měniče Denon FreeEdge s exkluzivním designem. Ty přitom najdete běžně v nejvyšších modelech: výsledkem je, že perfektně eliminují nechtěné rezonance a přináší tak detailní a skutečně přesný zvuk. Obklopují je přitom pružné tlumící materiály, aby sluchátka dokázala přesně vykreslit ostré výšky, hluboké basy i středy bez změny/rušení signálu.
Můžete mít sluchátka na uších a přitom perfektně slyšet okolí: stačí k tomu jen poklepat na ně díky funkci Ambient Monitor, kdy vám okolní konverzace a zvuky zprostředkuje vysoce kvalitní integrovaný mikrofon.
Denon Audio App
Ke sluchátkům si můžete zdarma stáhnout také aplikaci Denon Audio pro chytré telefony s Androidem a iOS. Poskytne vám přitom přístup ke spoustě funkcí.
Parametry
Kategorie: | Sluchátka |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Denon |
Barva: | Černá |
Impedance: | 16 ohm |
Měniče: | 40 mm měniče FreeEdge |
Kmitočtový rozsah: | 5 - 50000 Hz |
Citlivost: | 98 dB |
Typ připojení: | Bluetooth, Jack 3,5 mm |
Typ nabíjení: | micro USB |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.