Bezdrátová sluchátka Huawei FreeBuds Lite CM-H1C (55030713) / 20 - 20000 Hz / Bluetooth 4.2 / micro USB / bílá

Novinka Sleva 20% s kódem: IPRICE20
1 760 Kč –9 %
product 3815737 (1)
Loading...

bezdrátová sluchátka • Bluetooth 4.2 • výdrž baterie až 40 hodin ve standby režimu • automatické rozpoznání používání • technologie AAC pro realistický zvuk • ovládání hlasitosti na sluchátku • možnost přijímání hovorů • funkce potlačení šumu • ochranné nabíjecí pouzdro • 3 velikosti špuntů • 1 špunty pro sport ...

Přečíst celý popis
1 760 Kč –9 % 1 588 Kč Vyberte z 1 varianty
1 270 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Bezdrátová sluchátka Huawei FreeBuds Lite CM-H1C (55030713) / 20 - 20000 Hz / Bluetooth 4.2 / micro USB / bílá

Varianta IR2503110242

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 760 Kč

Cena dnes
1 588 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 2.4.2025

Detailní popis produktu

Bezdrátová sluchátka Huawei FreeBuds Lite CM-H1C (55030713) / 20 - 20000 Hz / Bluetooth 4.2 / micro USB / bílá

Vsaďte na moderní a pohodlný způsob poslechu hudby. S Huawei FreeBuds Lite si budete užívat veškerých výhod bezdrátových sluchátek. Pro jejich nabíjení slouží skladné pouzdro, které je navíc ochrání před prachem a nečistotami. Součástí balení jsou 3 velikosti špuntů a 1 speciální špunty pro sport, aby sluchátka perfektně padla každému.

Funkce na dvojité poklepání

Sluchátka mají zabudovaný G-Senzor, díky kterému je můžete ovládat jednoduše a moderně pouhým dvojitým poklepáním. Při dvojitém poklepání levého sluchátka můžete komunikovat s hlasovým asistentem. Pokud se vám někdo snaží dovolat, lze tímto způsobem hovor přijmout, a poté jej i ukončit. Pravé sluchátko poté slouží pro spuštění a pozastavení hudby.

Propracovaný mikrofon

Speciální ENC technologie a kombinace čtyř mikrofonů se starají o váš čistý zvuk při telefonování. Redukují okolní šum a vy budete slyšet jasně a zřetelně.

Jednoduché spárování

Sluchátka připojíte k telefonu prostřednictvím Bluetooth 4.2. Spárovat je stačí pouze jednou, následně se již automaticky propojí s vaším telefonem vždy, když otevřete jejich pouzdro.

Poznají, kdy je používáte

Díky zabudovanému infračervenému senzoru sama rozpoznají, kdy je máte v uších a kdy ne.

Špičkový zvuk

Výrobce vsadil na technologii AAC, která zprostředkovává realistický zvuk s minimem šumu. Sluchátka pracují s dynamickými ovladači s nezávislým nastavením ekvalizéru, který zajišťuje perfektně ostré výšky zvuku i hluboké basy.

Dlouhá výdrž

Při plném vytížení vydrží sluchátka přehrávat hudbu 3 hodiny v kuse, v režimu standby jsou schopné vydržet až 40 hodin. Opětovné nabíjení v ochranném pouzdře je opravdu rychlé - již za 15 minut totiž získáte kapacitu na 90 minutové přehrávání hudby.

Parametry

  • Bezdrátová sluchátka
  • Typ sluchátek do ucha (intraaural)
  • Typ přenosu Bluetooth
  • Typ připojení Bluetooth 4.2
  • Typ nabíjení micro USB
  • Ovládání hlasitosti na sluchátku
  • Mikrofon
  • Přijmutí hovoru
  • Kmitočtový rozsah od 20 Hz
  • Kmitočtový rozsah do 20000 Hz
  • True wireless
  • Výdrž sluchátek 3 hod.
  • Výdrž sluchátek s nabíjecím pouzdrem 10 hod.
  • Výdrž baterie až 40 hodin ve standby režimu
  • Akustický systém polouzavřený
  • Automatické rozpoznání používání 
  • Možnost přijímání hovorů
  • Funkce potlačení šumu
  • Barva bílá
  • Rozměry balení (Š x V x H) 11 x 5,9 x 10,5 cm
  • Hmotnost balení 0,2 kg

Parametry

Kategorie: Sluchátka
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Huawei
Barva: Bílá
Typ připojení: Bluetooth 4.2
Kmitočtový rozsah od: 20 Hz
Kmitočtový rozsah do: 20000 Hz
Napájení: micro USB
Akustický systém: Polouzavřený
Přijmutí hovoru: Ano
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
product 3815737 (1)

Bezdrátová sluchátka Huawei FreeBuds Lite CM-H1C (55030713) / 20 - 20000 Hz / Bluetooth 4.2 / micro USB / bílá