Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Bezdrátová sluchátka Philips TAA4205BK/00 / 20 - 20000 Hz / 95 dB / IPX5 / černá/bílá
Se sportovními sluchátky Philips TAA4205BK se můžete se vší vervou vrhnout do tréninku. Jde totiž o moderní zařízení, které bylo speciálně stvořeno k tomu, aby vám zpříjemnilo jakoukoliv pohybovou aktivitu. Pyšní se proto bezdrátovým provedením, takže vás při sportování neobtěžují žádné zbytečné kabely. Díky odolnosti vůči vodě přitom sluchátkům nevadí pot ani déšť. A aby toho nebylo málo, k dispozici zde máte i snímač srdečního tepu, jehož zásluhou máte svou kondici pod dokonalou kontrolou.Na sluchátkách navíc oceníte i skvělý uživatelský komfort. Postarají se o něj pružné ušní koncovky ze silikonu nebo speciální háčky za uši, díky nimž vám sluchátka hned tak nevypadnou.
Vlastnosti
Prostřednictvím integrovaného mikrofonu můžete s těmito sluchátky ovládat svého hlasového asistenta nebo si i během tréninku vyřídit nezbytné hovory – k dispozici totiž máte i praktickou funkci handsfree telefonování.
Porozumí vašemu srdci
Bezdrátová sluchátka Philips TAA4205BK jsou vybavena vestavěným senzorem srdečního tepu. Kromě toho, že vám sportování okoření příjemnou muzikou, se tak starají i o vaši fyzickou kondici – přesně s nimi víte, kdy je potřeba více zabrat a kdy je naopak čas na odpočinek. Snímač ve sluchátkách je přitom kompatibilní s mobilní aplikací Philips Headphones, ale také s celou řadou volně dostupných fitness aplikací, jako je např. Strava či Runkeeper.
Vydrží celý trénink
Sluchátka Philips TAA4205BK vás potěší i dlouhou výdrží baterie. Na jedno nabití s nimi totiž můžete poslouchat hudbu až 6 hodin v kuse. Jistě navíc oceníte i jejich rychlé nabíjení (pomocí rozhraní USB-C) – čtvrthodinka nabíjení stačí na další hodinu poslechu.
Parametry
Kategorie: | Sluchátka |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Philips |
Barva: | Bílá, černá |
Kmitočtový rozsah od: | 20 Hz |
Kmitočtový rozsah do: | 20000 Hz |
Odolnost: | IPX5 |
Citlivost: | 95 dB |
Výdrž sluchátek: | 6 hod. |
Mikrofon: | Ano |
Přijmutí hovoru: | Ano |
Typ nabíjení: | USB-C |
Typ připojení: | Bluetooth |
bezdrátová sluchátka • výdrž až 4,5 hod poslechu nebo 3,5 hod hovoru, s pouzdrem až 24 hod poslechu a 18 hod hovoru • odolnost IPX4 (nejsou vhodné na vodní sporty) • aktivní potlačení hluku • režim propustnosti • adaptivní ekvalizace • vyrovnávání tlaku • budič Apple s vysoce pohyblivou membránou • zesilovač s vysokým dynamickým rozsahem • dva mikrofony s funkcí formování paprsku • dvě optická čidla • akcelerometr na rozpoznání pohybu a řeči • tlakový snímač • nabíjecí pouzdro v balení • rychlé nabíjení • Bluetooth 5.0
bezdrátová sluchátka • Bluetooth 5.0 • 20 - 20000 Hz • citlivost 106 dB • barva zelená • impedance 32 ohmů • USB • Ø reproduktoru 3,5 cm • kompatibilní s Android, iOS ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.