Bezdrátová sluchátka Philips TAA4205BK/00 / 20 - 20000 Hz / 95 dB / IPX5 / černá/bílá

product 4438570 (1)
Loading...

bezdrátová sportovní sluchátka • výdrž až 6 h • frekvence 20 Hz až 20 kHz • citlivost 95 dB • odolnost IPX5 • voděodolné • ovládání na kabelu • handsfree • Bluetooth 5.0 • 10 mm měniče • snímač srdečního tepu ...

Přečíst celý popis

Zvolte variantu

Detailní informace

Momentálně není skladem

Detailní popis produktu

Bezdrátová sluchátka Philips TAA4205BK/00 / 20 - 20000 Hz / 95 dB / IPX5 / černá/bílá

Se sportovními sluchátky Philips TAA4205BK se můžete se vší vervou vrhnout do tréninku. Jde totiž o moderní zařízení, které bylo speciálně stvořeno k tomu, aby vám zpříjemnilo jakoukoliv pohybovou aktivitu. Pyšní se proto bezdrátovým provedením, takže vás při sportování neobtěžují žádné zbytečné kabely. Díky odolnosti vůči vodě přitom sluchátkům nevadí pot ani déšť. A aby toho nebylo málo, k dispozici zde máte i snímač srdečního tepu, jehož zásluhou máte svou kondici pod dokonalou kontrolou.Na sluchátkách navíc oceníte i skvělý uživatelský komfort. Postarají se o něj pružné ušní koncovky ze silikonu nebo speciální háčky za uši, díky nimž vám sluchátka hned tak nevypadnou.

Vlastnosti

  • Bezdrátový poslech bez obtěžujících kabelů
  • Voděodolnost IPX5
  • Integrovaný snímač srdečního tepu
  • I při sportu perfektně drží v uších
  • Integrovaný mikrofon pro handsfree hovory i ovládání hlasového asistenta
  • Výdrží až 6 hodin a velmi rychle se nabíjejí

Volání i hlasová asistence

Prostřednictvím integrovaného mikrofonu můžete s těmito sluchátky ovládat svého hlasového asistenta nebo si i během tréninku vyřídit nezbytné hovory – k dispozici totiž máte i praktickou funkci handsfree telefonování.

Porozumí vašemu srdci

Bezdrátová sluchátka Philips TAA4205BK jsou vybavena vestavěným senzorem srdečního tepu. Kromě toho, že vám sportování okoření příjemnou muzikou, se tak starají i o vaši fyzickou kondici – přesně s nimi víte, kdy je potřeba více zabrat a kdy je naopak čas na odpočinek. Snímač ve sluchátkách je přitom kompatibilní s mobilní aplikací Philips Headphones, ale také s celou řadou volně dostupných fitness aplikací, jako je např. Strava či Runkeeper.

Vydrží celý trénink

Sluchátka Philips TAA4205BK vás potěší i dlouhou výdrží baterie. Na jedno nabití s nimi totiž můžete poslouchat hudbu až 6 hodin v kuse. Jistě navíc oceníte i jejich rychlé nabíjení (pomocí rozhraní USB-C) – čtvrthodinka nabíjení stačí na další hodinu poslechu.

Parametry

  • Bezdrátová sluchátka
  • Provedení sluchátek týlová, špunty
  • Typ sluchátek do ucha (intraaural)
  • Typ přenosu bezdrátový (Bluetooth)
  • Typ připojení Bluetooth
  • Typ nabíjení USB-C
  • Ovládání hlasitosti na sluchátkovém kabelu
  • Mikrofon
  • Přijmutí hovoru
  • Vhodná pro sport
  • Stupeň krytí IPX5
  • Kmitočtový rozsah od 20 Hz
  • Kmitočtový rozsah do 20000 Hz
  • Výdrž sluchátek 6 hod.
  • Akustický systém uzavřený
  • Měření tepu
  • Barva bílá, černá
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 5,9 x 5 x 2,8 cm
  • Hmotnost výrobku cca 0,1 kg
  • Rozměry balení (Š x V x H) 9,6 x 3,6 x 16,5 cm
  • Hmotnost balení 0,2 kg

Parametry

Kategorie: Sluchátka
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Philips
Barva: Bílá, černá
Kmitočtový rozsah od: 20 Hz
Kmitočtový rozsah do: 20000 Hz
Odolnost: IPX5
Citlivost: 95 dB
Výdrž sluchátek: 6 hod.
Mikrofon: Ano
Přijmutí hovoru: Ano
Typ nabíjení: USB-C
Typ připojení: Bluetooth
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
product 4438570 (1)

Bezdrátová sluchátka Philips TAA4205BK/00 / 20 - 20000 Hz / 95 dB / IPX5 / černá/bílá

599 Kč