Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 799 Kč
Bezdrátová sluchátka SBS Sweet Jazz (TEJZEARTWSHIHATBTW) / výdrž baterie až 100 h / bílá
Model Sweet Jazz ztělesňuje přesvědčivou produkci hřejivých a relaxačních harmonií. Stereofonní sluchátka True Wireless představují kombinaci stylistických a inovativních možností vhodných pro poslech hudby nebo vyřizování hovorů.
Výkon
Sluchátka Sweet se mohou pochlubit technologií Wireless 5.0+EDR, která zajišťuje vysoký výkon, stabilitu připojení a sníženou spotřebu energie.
Spotřeba energie
Sluchátka jsou vybavena technologií TWS (True Wireless Stereo): sluchátka se navzájem propojují bez použití kabelů a spárují se s chytrým telefonem pouhým přístupem k nastavení Bluetooth zařízení.
Poslech, který překvapí
Prožijte příjemné chvíle s oblíbenými skladbami nebo vyřizujte hovory prostřednictvím integrovaného mikrofonu. Dotykové ovládání vám umožní
spravovat skladby, přijímat a odmítat hovory nebo vyvolat poslední číslo. Nechte se během poslechu doprovázet hlubokými basy a čistým zvukem.
Výkon na dosah ruky
Kapesní kolébka slouží jako vynikající pouzdro, ale také jako nabíječka. Když do ní vložíte nenabitá sluchátka, automaticky se vypnou. Stačí je vyjmout a znovu se aktivují bez nutnosti stisknutí jakéhokoli tlačítka. Pro plné nabití musíte počkat přibližně 1 hodinu. Jakmile se sluchátka vybijí, lze je napájet pomocí kabelu USB-C, který je součástí balení.
Parametry
Obsah balení
herní sluchátka • barva černá • vestavěný mikrofon • dvojitě vyztužený kabel • délka kabelu 1,2 m • konektor 3,5 mm jack • materiál náušníků paměťová pěna • ovládání hlasitosti ...
bezdrátová sluchátka • výdrž až 4,5 hod poslechu nebo 3,5 hod hovoru, s pouzdrem až 24 hod poslechu a 18 hod hovoru • odolnost IPX4 (nejsou vhodné na vodní sporty) • aktivní potlačení hluku • režim propustnosti • adaptivní ekvalizace • vyrovnávání tlaku • budič Apple s vysoce pohyblivou membránou • zesilovač s vysokým dynamickým rozsahem • dva mikrofony s funkcí formování paprsku • dvě optická čidla • akcelerometr na rozpoznání pohybu a řeči • tlakový snímač • nabíjecí pouzdro v balení • rychlé nabíjení • Bluetooth 5.0
sluchátka přes hlavu • frekvence 20 - 20000 Hz • citlivost 97 dB • impedance 32 ohmů • 3,5 mm jack • 40 mm dynamické reproduktory • JBL Signature Sound ...
bezdrátová sluchátka • výdrž až 30 hod. s nabíjecím pouzdrem • ANC • integrovaný mikrofon • intuitivní dotykové ovládání • stupeň krytí IP57 – vhodné i pro sport • nabíjení: bezdrátové, USB-C • vysoká kvalita přenosu až 96 kHz • technologie 360° audio • dvoupásmový reproduktor • duální zesilovač • funkce Simultánní překlad • aplikace Samsung Health a Calm • barva White ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.