Bezdrátový pevný telefon Profoon PDX-1130 Wireless Dect Phone / 3 sluchátka / černá

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
1 912 Kč až –10 %
1200x986
Loading...
Křišťálová kvalita zvuku DECT • Snadno čitelný podsvícený displej • Až 100 hodin v pohotovostním režimu a až 10 hodin hovoru • Rozšiřitelné až na pět ručních jednotek • Jméno a ID volajícího • Telefonní seznam s 50 pamětmi ... Přečíst celý popis
1 912 Kč až –10 % od 1 709 Kč Vyberte ze 4 variant
od 1 367 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Bezdrátový pevný telefon Profoon PDX-1130 Wireless Dect Phone / 3 sluchátka / černá

Varianta IR2501171190

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 912 Kč

Cena dnes
1 709 Kč
s kódem: IPRICE20
1367 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 3.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Bezdrátový pevný telefon Profoon PDX-1130 Wireless Dect Phone / 3 sluchátka / černá

Varianta IR2502130726

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 912 Kč

Cena dnes
1 726 Kč
s kódem: IPRICE20
1381 Kč
Varianta: ivi3
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 3.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Bezdrátový pevný telefon Profoon PDX-1130 Wireless Dect Phone / 3 sluchátka / černá

Varianta IR2502130725

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 912 Kč

Cena dnes
1 726 Kč
s kódem: IPRICE20
1381 Kč
Varianta: ivi4
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 3.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Bezdrátový pevný telefon Profoon PDX-1130 Wireless Dect Phone / 3 sluchátka / černá

Varianta IR2502130724

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 912 Kč

Cena dnes
1 817 Kč
s kódem: IPRICE20
1454 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 3.4.2025

Detailní popis produktu

Bezdrátový pevný telefon Profoon PDX-1130 Wireless Dect Phone / 3 sluchátka / černá

PDX-1130 DECT triple získáte sadu dobrých, solidních DECT telefonů. Každý z těchto pevných telefonů - připojte jeden ke každé důležité místnosti - je plně vybaven všemi funkcemi, které by bezdrátový pevný telefon měl mít: ID volajícího, opakované vytáčení, přehledný displej, časovač hovoru, funkce ztlumení a mnoho dalšího. Kromě toho máte výhody sady DECT. Bezdrátové volání po celém domě.

Můžete si navzájem volat, aniž by vám byly účtovány poplatky za hovory. Více sluchátek se však také ukazuje jako užitečné pro příchozí a odchozí hovory. Můžete například přepojit hovory na druhý telefon nebo uspořádat konferenční hovor, kde se ke konverzaci mohou připojit všichni. A protože PDX-1130 je kompatibilní s protokolem GAP (General Access Protocol), můžete spárovat ještě více sluchátek, která podporují stejný protokol.

Parametry

  • Bezdrátový
  • Dosah až 300 m
  • Vhodné pro sluchadlo
  • LED indikátor
  • Podsvícená obrazovka
  • Typ vyzváněcích tónů monotónní
  • Paměť kontaktního seznamu 50
  • Paměť naposledy volaná 10
  • Konferenční hovor
  • ID volajícího
  • Volání handsfree ne
  • Až 100 hodin v pohotovostním režimu
  • Až 10 hodin hovoru
  • Nastavitelná hlasitost hovoru
  • Nastavitelná hlasitost vyzvánění
  • Barva černá
  • Výška sluchátka 16,3 cm
  • Hmotnost sluchátka 97 g
  • Rozměry balení (Š x V x H) 16,7 x 10,1 x 17,3 cm
  • Hmotnost balení 0,9 kg

Obsah balení

  • Bezdrátový pevný telefon Profoon PDX-1130 Wireless Dect Phone / 3 sluchátka / černá
  • 2x Nabíjecí stanice s adaptérem 
  • 1x Adaptér
  • 6x Dobíjecí baterie Ni-Mh 300mAh
  • Linkový kabel

Parametry

Kategorie: Pevné linky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá
Barva: Černá
Dosah: až 300 m
Výrobce: Profoon
ID volajícího: Ano
Počet čísel v paměťi: 50
Typ vyzváněcích tónů: Monotónní
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
1200x986

Bezdrátový pevný telefon Profoon PDX-1130 Wireless Dect Phone / 3 sluchátka / černá

od 1 709 Kč Vyberte ze 4 variant