Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 799 Kč
Bezdrátový telefon se záznamníkem Philips D635 / dosah 300 m / černá
U bezdrátového telefonu Philips D635 se snoubí výjimečný design a vysoký výkon. Má velký plně barevný displej, záznamník, nastavení soukromí, funkci elektronické chůvy a spoustu dalšího. Technologie HQ-Sound zaručuje stálou výtečnou kvalitu reprodukce zvuku pro čisté hovory
Někdy je před přijetím hovoru dobré vědět, kdo volá. A díky identifikaci volajícího máte přehled, kdo je na druhém konci linky.
Telefony značky Philips jsou energeticky účinné a jsou navrženy s ohledem na životní prostředí. Je-li aktivován režim ECO, vyzařování se snižuje až o 60 % a až o 95 % v případě, že se telefon nabíjí. Je-li aktivován režim ECO+, vyzařování klesne na nulu.
Seznam blokovaných blokuje příchozí hovory z konkrétních čísel nebo z čísel začínajících určitými číslicemi, takže nepřijímáte nechtěné hovory. Můžete zablokovat 4 sady čísel. Anonymní hovor blokuje příchozí hovory ze skrytých čísel, která někdy používají prodejci po telefonu. Telefon také nebude zvonit, aby vás nevyrušoval. S tichým režimem můžete zakázat vyzvánění v konkrétních časech, abyste si mohli vychutnat klid a ticho. Díky blokování hovorů vás už nemusí překvapit drahé účty za telefon: zablokujete hovory na konkrétní čísla začínající určitými číslicemi (například čísla, kde přijetím platíte hovor).
V režimu handsfree se pomocí vestavěného hlasitého reproduktoru zesiluje hlas volajícího. Díky tomu můžete při hovoru mluvit a poslouchat, aniž byste přístroj drželi u ucha. Tato funkce je velmi užitečná, pokud chcete do hovoru zapojit další osoby nebo jen dělat více věcí najednou.
Bezdrátové telefony Philips s vysoce kvalitním zvukem: stavíme na desetiletích zkušeností a revolučních inovací ve vývoji Hi-Fi audio výrobků a špičkových sluchátek a zajišťujeme vynikající kvalitu hlasu v telefonech DECT. Pokud jde o zlepšování kvality zvuku, myslí naši akustičtí technici a architekti úplně na všechno: vysoce kvalitní součásti, digitální zpracování signálu, přesný akustický design, pokročilé testování a jemné vyladění. Vše dohromady přináší ostrý, čistý a autentický zvuk. Je to zvuk tak kvalitní a přirozený, že máte pocit, jako byste byli přímo na místě.
Vnímání zvuku je subjektivní záležitost a každý při poslechu preferuje něco jiného. Profil MySound opět vnáší do každé konverzace osobnost. Umožňuje vám totiž vybrat si zvukový profil, který nejlépe odpovídá vašim zvukovým preferencím: Čistý pro ostřejší a zřetelnější zvuk hlasu, Měkký pro přátelské, měkčí tóny a Příjemný, díky němuž budou hlasy znít přívětivě a příjemně.
Většina lidí má v dnešní době více kontaktních čísel. Seznam kontaktů zaručuje snadnou správu kontaktů. Jednoduše uložte tři telefonní čísla pro až 100 kontaktů do jedné ze tří možných položek – doma, práce nebo mobil.
Nechejte se upozornit, když vás vaše dítě potřebuje. Stačí položit sluchátko telefonu DECT do dětského pokoje a obdržet upozornění na základnu nebo do jiného telefonu DECT (např. na jiné číslo pevné linky) nebo na mobilní telefon (pokud jste venku), když dítě začne plakat.
Díky 30 minutám záznamů nahrávek na záznamníku už se vám nikdy nestane, že byste zmeškali důležitou zprávu.
Parametry
Kategorie: | Pevné linky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Doba hovoru: | Až 18 hod. |
Kapacita baterie: | 650 mAh |
Protiskluzová rukojeť: | Ano |
Typ baterie: | NiMH |
Výrobce: | Philips |
Barevný displej: | Ano |
Hlasitý odposlech: | Ano |
Kapacita záznamníku: | 30 min. |
Tichý režim: | Ano |
Zámek klávesnice: | Ano |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.