Bezpečnostní bezdrátová solární kamera Batilec ST-201T / Full HD (1080p) / 104° / černá

3 249 Kč až –24 %
bat031615 batilec camera exterieure solaire
Loading...

bezpečnostní kamera • solární • bezdrátová • venkovní • barva černá • rozlišení videa Full HD (1080p) • Wi-Fi • mikrofon • reproduktor • IP65 • noční vidění • pohybový senzor ...

Přečíst celý popis
3 249 Kč až –24 % od 2 469 Kč Vyberte ze 2 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Bezpečnostní bezdrátová solární kamera Batilec ST-201T / Full HD (1080p) / 104° / černá

Varianta IR2411140618

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena3 249 Kč

Cena dnes
2 469 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Bezpečnostní bezdrátová solární kamera Batilec ST-201T / Full HD (1080p) / 104° / černá

Varianta IR2411140620

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena3 249 Kč

Cena dnes
2 599 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025

Detailní popis produktu

Bezpečnostní bezdrátová solární kamera Batilec ST-201T / Full HD (1080p) / 104° / černá

Monitorujte a chraňte na dálku venkovní část svého majetku pomocí bezdrátové solární bezpečnostní kamery Batilec ST-201T. Bezpečnostní kamera má vysoké rozlišení (Full HD) vybavené nočním viděním a pohybovým senzorem. Kamera je připojena k internetu přes WiFi a je energeticky soběstačná díky nastavitelnému solárnímu panelu a dobíjecím bateriím s dlouhou životností, snadno se instaluje bez elektrického připojení. Díky jeho bezplatné aplikaci si zobrazte dění u vás doma kdykoli a kdekoliv přímo na vašem mobilním telefonu. Přijímejte upozornění, když je detekován pohyb, okamžitě nahrávejte video či komunikujte se svým návštěvníkem.

Snadná instalace

Instalace této kamery nevyžaduje žádné připojení k elektrické síti, pracuje pouze se solární energií. Úspora energie zaručena!

Aplikace

Díky aplikaci Batilec budete dostávat upozornění z vaší bezpečnostní kamery přímo na váš mobilní telefon. Díky tomu jste vždy připojeni ke svým exteriérům pro optimální dohled/zabezpečení.

Parametry

  • Bezpečnostní kamera
  • Bezdrátový provoz
  • Venkovní
  • Solární napájení - nastavitelný solární panel, který umožňuje nabíjení 2 baterií PANASONIC s dlouhou výdrží
  • Solární výkon 1 W/5 V/200 mA
  • Obousměrný zvuk
  • Pozorovací úhel 104°
  • Rozlišení videa Full HD (1080p)
  • Noční vidění (850 nm do 5 m)
  • Pohybový senzor
  • Wi-Fi (802.11b/g/n)
  • Max. vzdálenost detekce 3 m při 110° s nastavením citlivosti
  • Vestavěný mikrofon (obousměrný zvuk)
  • Vestavěný reproduktor
  • Ukládání videa SD karta/Cloud
  • Spotřeba energie 300 mA při provozu/300 uA v pohotovostním režimu
  • Provozní teplota -20 ~50 °C/vlhkost < 95%
  • Provozní vlhkost max. 80%
  • Standartní komprese H.264 (MJPEG při snížení kvality rádiové frekvence)
  • Rozlišení a snímková frekvence 960 P/25 fps
  • Stupeň krytí IP65
  • Požadavky na mobilní aplikaci Android 4.3 nebo vyšší
  • Podpora Samsung, HTC, LG, Sony, Nokia IOS 9.X – 10.X (iPhone 5/6S/7) nebo vyšší
  • Hlasitost 75 dB na 0,5 m
  • Detekční dosah max. 0,5 m
  • Protokol TCP/IP, HTTP, DHCP
  • Mobilní aplikace TUYA Smart/Smart Life
  • Barva černá
  • Rozměry balení (Š x V x H) 21 x 9 x 8 cm
  • Hmotnost balení cca 1,6 kg

Parametry

Kategorie: Bezpečnostní systémy
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Batilec
Barva: Černá
Pozorovací úhel: 104°
Rozlišení videa: Full HD (1080p)
Vestavěný mikrofon: Ano
Vestavěný reproduktor: Ano
Noční vidění: Ano
Mobilní aplikace: TUYA Smart/Smart Life
Stupeň krytí: IP65
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
bat031615 batilec camera exterieure solaire

Bezpečnostní bezdrátová solární kamera Batilec ST-201T / Full HD (1080p) / 104° / černá

od 2 469 Kč Vyberte ze 2 variant