Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena3 148 Kč
Bezpečnostní kamera Swann Swifi Camb EU / 180° / Full HD (1080p) / Wi-Fi / černá
Monitorujte svůj domov s bezpečnostní kamerou Swann Swifi Camb EU. Díky širokému pozorovacímu úhlu 180° vám tato kamera pomůže snadněji rozeznat tváře a SPZ. Budete dostávat upozornění, když zaznamená jakýkoliv pohyb, a můžete přidat upozornění, abyste poznali až 10 obličejů, takže uvidíte, až se Vám děti vrátí domů.
Odolnost
Bezpečnostní kamera je navržena tak, aby odolala dešti, sněhu, prachu i teplu – zkrátka všemu, co se na ni počasí rozhodne. A díky dlouhé výdrži baterie jej můžete nastavit a zapomenout na celé měsíce.
Ovládání odkudkoliv
Podívejte se, co se děje na vašem chytrém displeji – stačí požádat Asistenta Google nebo Alexu, aby vám ukázal živý přenos nebo se podíval na dálku na vašem smartphonu.
Snadná komunikace
Chcete požádat doručovatele balíčku, aby nechal Váš balíček u vašich dveří? Díky 2-pásmovému zvuku můžete slyšet aktivitu kolem vašeho domova a také komunikovat s lidmi, kteří jsou blízko kamery.
Parametry
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Swann |
Barva: | Černá |
Rozlišení videa: | Full HD (1080p) |
Kompatibilita OS: | Android, iOS |
Napájení: | Bateriové |
Odolnost: | IP65 |
Noční vidění: | Infračervené |
Dosah až: | 8 m |
Wi-Fi dveřní kukátko • Záznam fotografií a videa • Funkce zmeškaného hovoru • Pozorovací úhel 110º • Vestavěná dobíjecí baterie 4000 mAh • 2,8” TFT LCD obrazovka (320 x 240 px) • 1 megapixelový CMOS fotoaparát • Přizpůsobitelné dveřím o tloušťce 38 až 110 mm ...
Podívejte se, že někdo volá • Funkce reproduktoru • Extra hlasitost konverzace (+24dB) • Osvětlené tlačítko
siréna • bezdrátová • max. dosah 100 m • barva bílá, šedá, červená • hlasitost 100 dB • IP55 • ZigBee • výstražné blikající LED světlo ...
Wi-Fi dveřní kukátko • Záznam fotografií a videa • Funkce zmeškaného hovoru • Pozorovací úhel 110º • Vestavěná dobíjecí baterie 4000 mAh • 2,8” TFT LCD obrazovka (320 x 240 px) • 1 megapixelový CMOS fotoaparát • Přizpůsobitelné dveřím o tloušťce 38 až 110 mm ...
detektor pohybu • PIR senzor • senzor jasu • určeno pro vnitřní použití • výdrž baterie až 3 roky • provozní teplota 5 až 35 °C • detekční dosah až 12 m • zorný úhel 105° • kompatibilní s mobilní aplikací Homematic IP • detekce neoprávněné manipulace • bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru) až 280 m ...
indikátor vybité baterie • extra hlasitý alarm • extra tenký detektor kouře • rychlé varování před kouřem a ohněm
Automatizace s frekvencemi mezi 433 MHz a 868 MHz • Certifikace IP66, chrání před deštěm, sněhem a sluncem • Uživatelská kapacita 2 uživatelé včetně, možnost navýšení přes aplikaci • Bluetooth • Mobilní aplikace dostupné pro iOS a Android ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.