Bielastický potah na křeslo BestBerg / námořnická

Bielastický potah na křeslo BestBerg / námořnická (iris-variant-id ivi0)
Loading...
potah na křeslo • 94% polyester a 6% spandex • bubble vzor • bielastický • gramáž 280 g/m2 • snadno se čistí a ochrání vaše křeslo či pohovku • snadno se nasazuje • fixační válečky v balení Přečíst celý popis

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Bielastický potah na křeslo BestBerg / námořnická

Varianta BBCS-41NV

Stav zboží:

Nové
Cena dnes
699 Kč
Varianta: ivi0
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Záruka 24 měsíců

Detailní popis produktu

Bielastický potah na křeslo BestBerg / námořnická

Bielastický potah dodá vašemu interiéru nový nádech a elegantní vzhled. Také chrání křeslo či pohovku před nečistotami, rozlitými tekutinami a poškozením způsobeným běžným používáním. Materiál je příjemný na dotek, snadno pratelný a odolný proti skvrnám, což usnadňuje čištění. Díky pružnosti spandexu bude potah lépe sedět a skvěle se přizpůsobí tvaru vašeho křesla. Bublinkový vzor dodává sedačce moderní a atraktivní vzhled.

Síla a pevnost

Gramáž látky 280 g/m2 spadá do střední až vyšší váhy, která je ideální pro potahy na pohovky a křesla, protože poskytuje dobrou rovnováhu mezi odolností a pohodlím. Látka je dostatečně silná, aby vydržela každodenní používání a opotřebení, ale není příliš těžká ani tuhá, což zajišťuje pohodlné sezení. Látka se snadno čistí a udržuje, což je praktické pro všechny domácnosti.

Lehce se nasazuje

Potah je navržen tak, aby se snadno nasazoval a přizpůsobil se přesně vašemu křeslu. Už žádné složité manipulace a zdlouhavé úpravy! Díky elastickým okrajům a pružnému materiálu je nasazení potahu otázkou chvilky. Fixační válečky u potahu vám pomůžou k tomu, aby potah zůstal pevně na svém místě a neklouzal. Také potah zůstane dokonale napnutý a přilne k povrchu křesla, což přispívá k pohodlnějšímu sezení.

Ochrání vaše křeslo

Potah na křeslo poskytuje ochranu před různými druhy poškození a opotřebení. Chrání křeslo před skvrnami od jídla, nápojů a jiných tekutin. Důležité je, že rovněž snižuje opotřebení způsobené každodenním používáním a zabraňuje usazování prachu a nečistot na povrchu křesla. Taktéž pomáhá chránit vaše křeslo před mechanickým poškozením, jako jsou škrábance a trhliny. To vše přispívá k celkovému prodloužení životnosti vašeho křesla.

Potah dodá starému křeslu nový vzhled za pár korun

Chcete oživit své křeslo bez velkých investic? Potah na křeslo je ideálním řešením! Místo nákupu nového křesla, můžete investovat do potahu, na který vám stačí jen pár korun a staré křeslo získá nový, moderní vzhled. Potah nejenže skryje opotřebení a skvrny, ale také přidá křeslu na pohodlí. Potah může okamžitě změnit vzhled nejen vašeho křesla, ale celého interiéru.

Parametry

  • Určeno na křeslo
  • Bielastický
  • Materiál
    • 94% polyester
    • 6% spandex
  • Gramáž 280 g/m2
  • Údržba
    • Max. teplota praní 30 °C
    • Výrobek se nesmí bělit
    • Výrobek se nesmí žehlit 
    • Výrobek se nesmí sušit v bubnové sušičce
  • Rozměry balení 30 x 30 x 12 cm 
  • Hmotnost balení cca 1 kg

Obsah balení

  • Bielastický potah na křeslo BestBerg / námořnická
  • 3x fixační váleček

Parametry

Kategorie: Potahy na sedací soupravy
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Navy
Gramáž látky: 280g/m2
Materiál: 94% poylester
Výrobce: BestBerg
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
Bielastický potah na křeslo BestBerg / námořnická (iris-variant-id ivi0)

Bielastický potah na křeslo BestBerg / námořnická