Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena6 199 Kč
Bluetooth reproduktor Trevi XF 900CD / 90 W / výdrž baterie až 6 h / černá
Moderní reproduktor rozzáří svými diskosvětly každou párty nebo setkání s přáteli – Trevi XF 900CD je ovšem vybaven nejen LED osvětlením, ale také výkonnými převodníky. Ve svém těle má 2× 6,5palcový basový a 2× 2palcový výškový převodník a celkový maximální hudební výkon dosahuje na 90 W. Hned po připojení repráčku ke zdroji zvuku vás čeká salva čistého a krásně znělého zvuku, který navíc můžete upravit pomocí ekvalizéru. Pokud chcete posílit basy, tak stačí stisknout tlačítko SUPER BASS. Manipulaci s ním usnadňují boční madla.
Máte na mobilu pěkný playlist? Spárujte smartphone přes Bluetooth technologii s reproduktorem Trevi XF 900CD a vychutnejte si playlist ve výborné zvukové kvalitě pořádně nahlas. Pro připojení zdroje zvuku je k dispozici i AUX In a USB port a nechybí ani CD mechanika. Na těle přístroje najdete i mikrofonní a kytarový vstup s vlastním ovládáním hlasitosti. Mikrofon nemusíte dokupovat, najdete ho už v balení. Reproduktor vyžaduje napájení z elektrické sítě nebo ze zabudované nabíjecí baterie. Při provozu na baterii hraje 6 h.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Párty reproduktory |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Frekvence: | 50/60 Hz |
Výkon: | 90 W |
Výrobce: | Trevi |
max. výdrž baterie: | 6 h |
party reproduktor a 2 bezdrátové mikrofony • výkon 150 W • hudba přes Bluetooth • funkce X-BASS • FM rádio • vstup AUX • USB • výdrž baterie 12 hod. • stup pro kabelový mikrofon • vestavěná kolečka pro snadnou manipulaci
party reproduktor • Bluetooth • TWS • 2400 W • karaoke • funkce nahrávání • ekvalizér • LED displej • párty osvětlení • 2x bezdrátový mikrofon • dálkové ovládání • baterie 8000 mAh • vstup na USB/SD • AUX
party reproduktor • výkon 100W • hudba přes Bluetooth • LED efekty • PLL FM rádio •
párty reproduktor • barva černá • Bluetooth 5.0 • dosah Bluetooth až 30 m • výkon 120 W • 4 reproduktory • 2 bezdrátové mikrofony • USB ...
Party reproduktor • Bluetooth • zesilovač • nastavení basů a výšek • 200 W RMS • osvětlení LED na hudbu
party reproduktor • Bluetooth • TWS • 1600 W • karaoke • funkce nahrávání • ekvalizér • LED displej • párty osvětlení • 2x bezdrátový mikrofon • dálkové ovládání • baterie 4000 mAh • vstup na USB/SD • AUX
Party reproduktor • Celkový výstupní výkon 320 W • Počet audio kanálů Mono 1.0 • Bluetooth 4.2 • Dosah bluetooth až 10 m • Barva černá
party reproduktor • výkon 200 W • hudba přes Bluetooth • LED efekty • 2× USB • AUX vstup • FM rádio • podpora nabíjení mobilního telefonu • funkce karaoke
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.