Bodové LED svítidlo Philips Hue Pillar White Ambiance Spot / 5 W / 350 lm / bílá

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
1 645 Kč až –7 %
Snímek obrazovky 2024 11 27 125131
Loading...

chytré osvětlení • 1 LED žárovka • bílá stmívatelná • světelný výstup 350 lm • teplota 2200–6500 K • Bluetooth • příkon žárovky 5 W • ekvivalent 50 W • krytí IP20 • životnost 15 000 h • kompatibilní s Philips Hue Bridge • balení bez ovladače

Přečíst celý popis
1 645 Kč až –7 % od 1 519 Kč Vyberte ze 3 variant
od 1 215 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Bodové LED svítidlo Philips Hue Pillar White Ambiance Spot / 5 W / 350 lm / bílá

Varianta IR2411140306

Stav zboží:

Nové

Běžná cena1 645 Kč

Cena dnes
1 519 Kč
s kódem: IPRICE20
1215 Kč
Varianta: ivi3
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 7.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Bodové LED svítidlo Philips Hue Pillar White Ambiance Spot / 5 W / 350 lm / bílá

Varianta IR2411140305

Stav zboží:

Nové

Běžná cena1 645 Kč

Cena dnes
1 599 Kč
s kódem: IPRICE20
1279 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 7.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Bodové LED svítidlo Philips Hue Pillar White Ambiance Spot / 5 W / 350 lm / bílá

Varianta IR2411140307

Stav zboží:

Nové

Běžná cena1 645 Kč

Cena dnes
1 599 Kč
s kódem: IPRICE20
1279 Kč
Varianta: ivi4
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 7.4.2025

Detailní popis produktu

Bodové LED svítidlo Philips Hue Pillar White Ambiance Spot / 5 W / 350 lm / bílá

Rozsviťte svůj domov s chytrou bodovkou Philips Hue Pillar White Ambiance Spot. Z palety chladných i teplých tónů bílé si vyberete ten pravý pro každou příležitost. Celkový světelný tok svítidla s jednou LED žárovkou je 350 lumenů. Odpovídá klasické žárovce o výkonu 50 W.

Světlo můžete ovládat pomocí vašeho chytrého zařízení, které spárujete prostřednictvím Bluetooth rozhraní, ať už je to smartphone, nebo hlasový asistent značek Apple, Amazon či Google. Možnosti rozšiřuje kompatibilita se systémem domácí automatizace Philips Hue Bridge.

Klíčové vlastnosti

  • Stmívatelné osvětlení
  • Nastavitelné tóny bílé
  • Světelný tok 350 lm
  • Ekvivalent 50W žárovky
  • Bezdrátové Bluetooth rozhraní
  • Možnost ovládání hlasovými příkazy
  • Kompatibilita s Philips Hue Bridge

Parametry

  • IP ochrana IP20
  • Materiál kov
  • Stmívání
  • Světelný tok 350 lm
  • Výkon 5 W
  • Zdroj světla GU10
  • Barva světla 
    • neutrální bílá
    • studená bílá
    • teplá bílá
  • Teplota světla 2200 - 6500 K
  • Energetická třída 2021 G
  • Komunikační technologie bluetooth
  • Kompatibilní s Philips Hue
  • SMART Integrace do systému
    • Amazon Alexa
    • Apple HomeKit 
    • Google Home
    • Vlastní systém
  • Rozměry výrobku (V x Š x H) 10,3 x 10,3 x 12 cm
  • Hmotnost výrobku 1 kg
  • Rozměry balení (V x Š x H) 14,1 x 18,3 x 14,1 cm
  • Hmotnost balení 1,3 kg

Parametry

Kategorie: Stropní osvětlení
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Philips
Barva: Bílá
Materiál: Kov
IP ochrana: IP20
Výkon: 5 W
Světelný tok: 350 lm
Teplota světla: 2200 - 6500 K
Komunikační technologie: Bluetooth
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
Snímek obrazovky 2024 11 27 125131

Bodové LED svítidlo Philips Hue Pillar White Ambiance Spot / 5 W / 350 lm / bílá

od 1 519 Kč Vyberte ze 3 variant