Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena920 Kč
Bodové stropní svítidlo Innr Lighting LED spot RSL 115 pro rozšíření / Ø 8,6 cm / 4,3 W / LED / bílá
Pomocí rozšíření Spot Light Extension lze současnou instalaci bodových světel INNR rozšířit o další svítidlo. Toto bodové svítidlo produkuje světelný tok až 350 lm a podporuje protokol Zigbee.
Upozornění
Toto rozšíření lze použít pouze dohromady se stávající instalací bodových světel INNR. Nefunguje se zábavními funkcemi Apple HomeKit a Hue (synchronizace). Pro ovládání produktů INNR v rámci sítě Zigbee je nutný most, který není součástí dodávky.
Parametry
Kategorie: | Zápustné osvětlení |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Innr Lighting |
Barva: | Bílá |
Ø: | 8,6 cm |
Výkon: | 4,3 W |
Smart Home systémy: | ZigBee, Philips Hue |
Stmívatelné: | Ano |
Barva světla: | Teplá bílá (2700 K) |
Světelný tok: | 350 lm |
LED světlo • Barva světla teplá bílá • Teplota barev 2700 K • Počet LED (jednotlivě) 15 • Vyzařovací úhel 120° • Nominální životnost 25000 h • Barva bílá ..
Vestavěný stmívatelný světelný zdroj • Bluetooth připojení k Nordlux Smart Light • Krytí IP 65 pro venkovní i koupelnové použití • Nastavitelný výkon v kelvinech a lumenech ...
vestavné svítidlo • energetická třída E • LED technologie • do obývacího pokoje, ložnice i jídelny • krytí IP20 • teplá bílá • výkon 10,5 W • svítivost 1 200 lumenů ...
zapuštěné svítidlo • patice GU10 • světelný tok 400 lm • barva bílá • Ø 9 cm • LED • životnost 25000 hod. • vyzařovací úhel 40° • energetická třída E • IP20 • příkon 4,2 W ...
vestavné svítidlo • energetická třída E • LED technologie • do obývacího pokoje, ložnice i jídelny • krytí IP20 • neutrální bílá (4 000 K) • výkon 10,5 W • svítivost 1 350 lumenů • barva bílá ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.