Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena6 475 Kč
Běžná cena6 475 Kč
Běžná cena6 475 Kč
Bodové svítidlo Philips Hue Buckram White Ambiance 4 Spot (5047430P6) / 4x LED / 1400 lm / 22 W / černá
Bodové svítidlo Philips Hue Buckram White Ambiance 4 Spot se stane ozdobou vaší domácnosti. Skvěle se hodí do každé místnosti, kam zapadne díky svému elegantnímu a modernímu nadčasovému designu. Disponuje čtyřmi LED žárovkami s celkovou svítivostí 1400 lm. Na dálku přes Bluetooth můžete svítidlo zapínat a vypínat, ale také měnit teplotu bílé barvy od studené až po teplou bílou. Svítidlo vydrží dlouhé roky bezchybně funkční díky mimořádné životnosti 15000 hodin.
Vlastnosti
Svítidlo na první pohled dokáže zaujmout svým jedinečným designem. Můžete ho instalovat na chodbu, do obývacího pokoje i do ložnice. Bez ohledu na velikost místnosti vám zajistí vždy dostatek světla pro každou činnost.
Nastavitelná intenzita svícení
Podle aktuálních podmínek si nastavte intenzitu bílého světla. Pokud si chcete odpočinout po náročném dni, snižte si osvětlení, aby vás z něj nebolely oči. Naopak na maximum ho dejte, pokud se potřebujete soustředit na práci, kterou jste si naplánovali.
Bezdrátové ovládání
Připojte světla bezdrátově přes Bluetooth ke svému telefonu či tabletu a ovládejte svítidlo pohodlně na dálku přes aplikaci. Přes Bluetooth lze ovládat až deset připojených světel současně, stačí pouze stisknout tlačítko na telefonu.
Hlasoví asistenti
Ještě jednodušší než ovládání přes aplikaci v telefonu jsou hlasové příkazy. Spárujte světla se zařízeními Google Nest či Amazon Echo a rozsviťte či zhasněte světlo jednoduchým hlasovým příkazem.
Škála bílého světla
K navození správné atmosféry pro maximální soustředění se doporučuje rozsvítit světlo ve studené bílé barvě. Pokud se však chcete uvolnit a odpočinout si, zvolte spíše světlo v odstínu teplé bílé barvy. Jediné osvětlení vám umožní regulovat odstín světla, jak aktuálně potřebujete.
Světelná schémata
Vyberte si ze čtyř přednastavených světelných schémat, abyste si snadno a rychle navodili ideální atmosféru pro konkrétní příležitosti. Na výběr máte režimy Povzbuzující, Soustředění, Čtení a Relaxační.
Hue Bridge
Ačkoliv svítidlo může fungovat samostatně, po připojení k můstku Hue Bridge získáte přístup ke kompletní nabídce funkcí, které můžete u chytrého osvětlení používat. Přes můstek můžete ovládat až 50 chytrých světel současně, vytvářet automatizace, rutiny, nebo získat přístup k osvětlení na dálku odkudkoliv na světě.
Parametry
Kategorie: | Stropní osvětlení |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Philips |
Barva: | Černá |
Patice: | GU10 |
Svítivost: | 1400 lm |
Materiál: | Kov |
Počet LED: | 4x LED |
Celkový příkon: | 22 W |
Barva světla: | Neutrální bílá, Studená bílá, Teplá bílá |
Komunikační technologie: | Bluetooth |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.