Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 961 Kč
Běžná cena1 961 Kč
Brašna na notebook Thule Subterra TSS315B / pro 15" MacBook / černá
Praktické pouzdro THULE Subterra nabízí dostatečné množství prostoru pro uložení notebooku i veškerého potřebného příslušenství. Díky svým rozměrům se skvěle hodí pro 13" MacBook Air nebo MacBook Pro a iPad nebo iPad mini. Pouzdro je zhotoveno z mimořádně pevného nylonu, který je odolný vůči vodě. Jednotlivé zipy přitom skvěle padnou do ruky a dobře se drží. Výrobce vsadil na tenké, ale přitom odolné provedení pouzdra. Díky tomu vám nezabere příliš mnoho místa, a přesto perfektně poslouží svému účelu.
O bezpečí vašeho notebooku nebo tabletu se nebudete muset obávat. Vnitřní plyšová výstelka chrání přístroj před poškrábáním a pěnou polstrované rohy zajišťují ochranu před případnými nárazy.
V přední části pouzdra se nachází praktická uzavíratelná kapsa, která umožňuje uložení příslušenství, jako například nabíječky, počítačové myši či sluchátek.
Parametry
Kategorie: | Batohy na notebook |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | THULE |
Barva: | Černá |
Určeno pro úhlopříčku: | 15" |
Materiál: | Nylon |
RFID ochrana: | Ne |
Určeno pro: | Mackbook |
pouzdro na notebook • pro 13" Macbooky Pro • materiál odolný polyester • paměťová pěna • plyšový interiér
brašna na notebook • pro notebooky s úhlopříčkou 14" • elegantní design • flísová podšívka • vyztužené dolní rohy • polyester • vnitřní organizační systém pro příslušenství
brašna na notebook • pro notebooky s úhlopříčkou do 15,6" • vysoký stupeň ochrany • chytře řešený úložný prostor (přihrádka pro tablet 10,1", přední kapsa s organizérem, kapsa na mobil se skrytým zipem) • odnímatelný ramenní popruh • polstrované ucho • pásek pro uchycení k rukojeti kufru
pouzdro na notebook • pro 13" Macbooky Pro • materiál odolný polyester • paměťová pěna • plyšový interiér
Taška na notebook • přihrádka na notebook velikosti 13/14” • přihrádka pro tablet do 10,5” • ekologický materiál • úložná kapsa ...
batoh na notebook • pro 15,6'' notebook a 10,1'' tablet • tajná zadní kapsa na zip • přední kapsa na zip • polstrovaná záda a ramenní popruhy • integrovaný USB port • popruh na vozík • materiál odpuzující vodu • voděodolné zipy
brašna • přístup shora pomocí patentovaného systému MagLatch • kapacita 13 – 16 l • 2 konfigurovatelné přepážky FlexFold • oddělené přepážky pro max. 13" notebook, tablet či dokumenty • vnitřní elastické kapsy • 2 vnitřní boční kapsy na zip • pojistka na klíče • 2 konfigurovatelné stahovací pásky se systémem háčků Cord Hook pro připevnění objemných a těžkých předmětů vně brašny • odnímatelný ramenní popruh • polstrované držadlo
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.