Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Chytrá bezdrátová termostatická hlavice Tado° 104039 / 16 °C - 25 °C / M 30 x 1,5 / bílá
Chytrá bezdrátová termostatická hlavice Tado° 104039 je kompatibilní téměř se všemi termostatickými ventily radiátorů a lze ji namontovat na výšku či šířku. Chytrá termostatická hlavice se připojuje bezdrátově k internetovému rozhraní Bridge. To vám umožní ovládat váš topný systém i na dálku odkudkoli pomocí mobilní aplikace Tado°. Termostatickou hlavici můžete rovněž ovládat ručně pomocí otočného ventilu. Samozřejmostí je možnost deaktivace ručního ovládání v aplikaci (dětská pojistka).
Pomocí funkce sledování polohy vašeho mobilního telefonu (Geofencing) vám aplikace Tado° připomene, abyste ztlumili topení, když odchází poslední osoba z domova, a zapnuli ho včas, než přijde první člen rodiny domů. Geofencing spolu s vyspělým algoritmem řízení teploty dokáže ušetřit až 31% nákladů na vytápění.
Do aplikace Tado° Home můžete přidat až 25 zařízení a až 100 uživatelů.
Vlastnosti
Parametry
Kategorie: | Termostaty |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Tado° |
Barva: | Bílá |
Typ displeje: | Digitální |
Nastavení teploty v rozmezí: | 16 °C - 25 °C |
Připojení: | M 30 x 1,5 |
Přesnost: | 0,01 °C |
Regulace teploty: | Ano |
Materiál: | ABS plast a polykarbonát |
Napájení: | 2x AA baterie/3.0 V DC (termostatická hlavice) |
Frekvence: | 868 MHz |
Bezplatná aplikace pro: | iOS, Android, Windows |
Kompatibilita se systémy chytré domácnosti: | Apple HomeKit, Amazon Echo, IFTTT |
Chytrý termosat • Určení pro kotlel, tepelné čerpadla, vyhřívané podlahy, radiátory • Připojení Wi-Fi • Kompatibilní s Google Assistant, Amazon Alexa a Apple HomeKit • Platformová aplikace Android, iOS ...
Chytrá termostatická hlavice • Kompatibilita Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa • Podporované operační systémy Android, iOS • Materiál plast • Barva bílá • Počet kusů 2 ks
chytrý termostat • kabelový • barva černá • dotyková obrazovka • digitální displej • mobilní aplikace • napětí 230 V ...
digitální termostat • materiál termoplast • 3 režimy - manuální, automatický, dovolená • barva bílá • IP20 • napětí 230 V • integrovaná baterie ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.