Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena931 Kč
Chytrá žárovka Innr Lighting WRB 765-2 / 2 kusy / Ø 6 cm / E27 / 806 lm / bílá
Od roku 2020 má v nabídce značka Innr chytré žárovky jako doplněk ke stávající řadě Zigbee lamp. Řada Innr Wi-Fi poskytuje prvotřídní kvalitu světla, funguje bez mostu a má bezplatnou a uživatelsky přívětivou aplikaci. Tyto lampy jsou vhodné pro hlasové ovládání pomocí Alexa a Google Assistant.
Jednoduchá instalace
Stáhněte si aplikaci Innr for Wi-Fi, naskenujte QR kód na lampě a máte splněno!
Funguje bez mostu
Lampy Innr Wi-Fi jsou nejlepším způsobem, jak začít s chytrým osvětlením. Vše, co potřebujete, je uživatelsky přívětivá aplikace Innr for Wi-Fi a vlastní Wi-Fi domácí síť.
Hlasové ovládání
S chytrým reproduktorem, jako je Google Home nebo Amazon Alexa, můžete ovládat světla Wi-Fi také pomocí hlasového ovládání. Propojte aplikaci Innr for WiFi s Alexa Skill nebo Google Action.
Parametry
Kategorie: | Žárovky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Innr Lighting |
Barva: | Bílá |
Počet kusů v balení: | 2 kusy |
Světelný tok: | 806 lm |
Patice: | E27 |
Ø žárovky: | 6 cm |
Úhel paprsku: | 240° |
Příkon: | 9 W |
Frekvence Wi-Fi: | Wi-Fi (2,4 GHz) |
Hlasové ovládání: | Alexa, Hey Google |
Náhrada za klasické zářivky • Neutrální bílá barva světla • Nízká spotřeba energie a dlouhá životnost ...
Rozhraní ZigBee • Patice E27 • Provozní teplota -20 - 40 °C • Úhel paprsku (max) 240° • Světelný tok 806 lm • Teplota barvy 2200 - 5000 K • Barva světla studená bílá, teplá bílá ...
chytrá LED žárovka • spotřeba 4,9 W • náhrada za 41 až 60 W žárovky • tvar: bodový • barevné (16 milionů barev) i teplé až studené bílé světlo • barevná teplota: RGB • plánování zapnutí/vypnutí • ovládání pomocí hlasu i aplikace v mobilním telefonu • svítivost 400 lm • podpora asistentů Amazon Alexa a Google Home • okamžité rozsvícení plného světla • stmívatelnost • životnost až 15000 hod
LED žárovka • spotřeba 5 W • patice GU10 • různé odstíny bílého světla • okamžitý start • úsporný provoz • životnost 15000 hodin • možnost ovládání přes Bluetooth • podpora hlasového ovládání
Žárovka s LED vláknem • E27 • 5,5 W • 300 lm • Hlasové ovládání Google Home, Alexa nebo Siri • Nastavitelný jas • Časovač • Dálkové ovládání přes aplikaci Hombli ...
Chytré osvětlení • Technologie Zigbee 3.0 • Teplá až studená bílá 1800 až 6500 K • Světelný tok 350 lm • 6 W ekvivalent 50 W • Závit E27 • Bezplatná aplikace Innr ...
Vnitřní žárovka • patice E27 • příkon 4,9 W • 230 V • světelný tok 425 lm • kompatibilní s Google Assistant, Amazon Alexa • IP20 • energetická třída G
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.