Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 750 Kč
Chytrá žárovka WiZ Tunable White / 6,5 W / LED / 390 lumenů / vintage
Pokud patříte mezi technologické nadšence a zrovna v tuto chvíli toužíte po inteligentním osvětlení, které promění jakoukoli místnost ve vaší domácnosti v útulnou oázu plnou hřejivé atmosféry, s chytrou LED žárovkou WiZ Tunable White PS160 Vintage zaručeně nešlápnete vedle. Již na první pohled vás ohromí jantarově potažené, do tvaru hrušky stylizované provedení, které se bude náramně vyjímat v dekorativních lampách. Žárovka dovede vyzařovat různé odstíny teplého i studeného bílého světla se světelným tokem 390 lm a barevnou teplotou 5 000 K, takže je vhodná pro vytvoření příjemného pracovního i relaxačního prostředí.
Žárovku lze velmi snadno a na dálku přizpůsobit vašim potřebám – pomocí aplikace v mobilním telefonu, který s chytrou žárovkou komunikuje prostřednictvím Wi-Fi sítě, budete moci bez obtíží nastavovat například jas světla nebo vytvářet vašemu dennímu režimu přizpůsobené plány jeho zapínání/vypínání. Opravdu vymazlenou vychytávkou, z níž budete zaručeně celí bez sebe, je také podpora asistentů Amazon Alexa a Google Home, s jejichž využitím budete moci žárovku ovládat hlasovými pokyny.
Tento stmívatelný zdroj světla, který slouží jako náhrada za 0 až 25W žárovky, je opatřen hojně rozšířenou paticí E27, která skvěle sedne do mnoha druhů na trhu nabízených svítidel. Další neopomenutelnou výhodou žárovky je její 6,5W spotřeba a životnost až 15 000 hod – ušetříte tak nejen náklady za energii, ale i v poslední době tolik zatěžované životní prostředí.
Parametry
Kategorie: | Žárovky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | WiZ |
Typ: | LED žárovka, smart |
Spotřeba energie: | 6,5 W |
Svítivost (ISO): | 390 lumenů |
Barevná teplota: | 5 000 K |
Komunikační technologie: | Wi-Fi |
Index podání barev (CRI): | 90 Ra |
2 ks LED smart žárovek • Příkon 7 W • Světelný rok 640 lm • Napětí 230 V • Patice E27 • Stmívatelné • Teplota barev 2000 - 5000 K ...
Chytré osvětlení • Technologie Zigbee 3.0 • Teplá až studená bílá 1800 až 6500 K • Světelný tok 350 lm • 6 W ekvivalent 50 W • Závit E27 • Bezplatná aplikace Innr ...
Chytrá žárovka • ovládání odkudkoliv • hlasové ovládání • 9 W • 800 lumenů • 16 milionů barev
chytrá žárovka • LED • stmívatelná • světelný rok 1521 lm • výkon 14 W • patice E27 • barva světla teplá bílá • Ø 7,5 cm • tvar lampy hruška ...
Vnitřní žárovka • patice GU10 • příkon 9 W • 230 V • světelný tok 750 lm • laditelná bílá 2200…5000 K • Wi-Fi • kompatibilní s Google Assistant, Amazon Alexa • IP20 • energetická třída G
chytré osvětlení • výkon 60 W • světelný tok 806 lm • 2 kusy v balení • dálkové ovládání • Wi-Fi 2,4 GHz • 230 V • E27 • bezdrátově stmívatelné • hlasové ovládání ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.