Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena2 365 Kč
Chytré hodinky Huawei Watch Fit 2 Active Gold / 1,74" / 4 GB / výdrž 10 dní / růžová / zlatá
Pevnější zdraví, vysněná postava i dokonalý přehled za každé situace – k tomu všemu vám cestu připraví chytré hodinky Huawei Watch Fit 2. Umožní vám detailně sledovat vaše sportovní výkony, stejně jako monitorovat zdraví včetně sledování tepu, SPO2, spánku i stresu. Vynikají také nádherným 1,74" AMOLED displejem, na kterém se objevují například notifikace ze spárovaných mobilů s Androidem a iOS. Luxusní je pak výdrž na nabití až 10 dní nebo možnost Bluetooth hovorů díky zabudovanému mikrofonu a reproduktoru.
Vše důležité servírují Huawei Watch Fit 2 skrze nádherný 1,74palcový AMOLED displej s ultratenkými rámečky.
Přizpůsobit vzhled hodinek si můžete prostřednictvím obrovského počtu atraktivních ciferníků.
Při standardním využití se můžete opřít o výdrž dosahující 10 dní. Velkou výhodou je navíc superrychlé nabíjení, kdy stačí 5 minut na nabíječce pro dosažení celodenní výdrže.
Na hodinky můžete dostávat notifikace na zprávy, emaily i z aplikací atp., abyste měli dokonalý přehled bez nutnosti vytahovat mobil z kapsy.
Huawei Watch Fit 2 podporují přehrávání hudby, abyste se mohli například při cvičení nechat motivovat k ještě lepším výkonům.
Hodinky se stanou vaší pravou rukou při sportu. Podporují totiž detailní monitoring 7 sportovních aktivit včetně běhu, jízdy na kole, plavání a dalších.
Dokonalý přehled o vašem zdraví získáte s informacemi o tepu, SPO2, spánku i stresu.
Kategorie: | Chytré hodinky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Růžová, Zlatá |
Barva: | Zlatá |
Bluetooth: | 5.2 |
Interní paměť: | 4 GB |
Kapacita akumulátoru: | 292 mAh |
Materiál: | Plast |
Maximální výdrž baterie: | 10 dní |
Ovládání: | Dotykové |
Rozlišení displeje: | 336 x 480 |
Tvar ciferníku: | Hranatý |
Úhlopříčka displeje (palce): | 1,74" |
Výrobce: | Huawei |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.