Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena7 210 Kč
Chytré hodinky Polar Vantage V2 Shift / 1,20" / Bluetooth / černá / červená
Myslíte to se sportováním opravdu vážně? Ať už se věnujete každodennímu běhání, rádi byste uspěli na poli atletiky, nebo chcete jen pořádnou dřinou v posilovně shodit pár přebytečných kil, chytré hodinky Polar Vantage V2 Shift (900101216) jsou tady pro vás. Zastanou totiž roli vašeho osobního trenéra a krůček po krůčku vás budou provádět všemi vašimi fyzickými aktivitami. Připraví vám praktické výkonnostní testy, mohou bedlivě sledovat vaši regeneraci a ze signálů, které vysílá vaše tělo, vám naservírují tréninkové rady na míru. Na hodinkách navíc oceníte i jejich špičkové zpracování a výbavu – jsou vodotěsné, takže s nimi můžete i plavat, mají v sobě zabudovaný GPS modul a také vám dokážou změřit tepovou frekvenci. Nadchnou vás přitom i promyšleným designem, který je lehounký i elegantní. V této limitované edici k hodinkám dostanete perforovaný kožený řemínek a prémiový řemínek FKM.
Otestujte své výkony
S chytrými hodinkami Polar Vantage V2 máte dokonalý přehled o svých fyzických výkonech. Je tomu tak zásluhou běžeckých a cyklistických výkonnostních testů, které vám přesně řeknou, jak na tom jste. Na základě výsledků daného testu pak můžete upravit svůj tréninkový plán, takže máte vše pod kontrolou.
Training Load Pro
Díky funkci Training Load Pro máte jasno i v tom, jak trénink namáhá jednotlivé části vašeho těla. Navíc máte v hodinkách vizuálně znázorněno, jestli váš trénink probíhá podle plánu.
Regenerujete správně?
Při cvičení je třeba myslet i na regeneraci. A i s tím vám dokážou sportovní hodinky Polar Vantage V2 pomoci. Je v nich totiž pro vás připraven i test regenerace nohou, který vám prozradí, jestli můžete absolvovat vysoce intenzivní trénink.
Spojte hodinky s mobilem
Když tyto chytré hodinky spárujete s chytrým telefonem, získáte celou řadu dalších funkcí. Mimo jiné můžete ze svého zápěstí ovládat hudební přehrávač (procházet seznam skladeb v mobilu a upravovat hlasitost). Také na hodinkách zjistíte aktuální předpověď počasí. A samozřejmě vám přístroj předloží i nové notifikace.
Jak se vám spí?
Protože v chytrých hodinkách Polar Vantage V2 nechybí ani funkce Nightly Recharge, máte s nimi přehled i o kvalitě svého spánku. Zmíněná funkce vám jasně ukáže, jak se dokážete přes noc zregenerovat po denní námaze.
Naplánujte si trasu a nechte se navigovat
Prostřednictvím přidružené aplikace Komoot si můžete před běháním či procházkou přesně naplánovat svou trasu. Když ji pak importujete do hodinek, můžete se nechat vést spolehlivou cestovní navigací.
Přístup k platformě Polar Flow
Pořízením těchto chytrých hodinek také získáte přístup ke všem funkcím propracované webové služby Polar Flow. Můžete v ní analyzovat výsledky svého fyzického úsilí nebo si naplánovat další trénink.
Parametry
Kategorie: | Chytré hodinky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Polar |
Barva: | černá, červená |
Tvar ciferníku: | Kulatý |
Úhlopříčka displeje: | 1,2" |
Rozlišení displeje: | 240x 240 |
Připojení: | Bluetooth 4.0 |
Kapacita akumulátoru: | 346 mAh |
Běžná výdrž baterie: | 1,7 dní |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.