Chytré stropní osvětlení Philips Hue Argenta White & Color Ambiance / 3x LED / stříbrná

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
6 819 Kč –37 %
c6b5e6cf6a7a6315959ef7a3ef2e57df096f7a46e7cbc8440790dfd994c96987
Loading...

Inteligentní stropní bodové světlo • 3x LED [GU10] • Bluetooth • Spolupracuje s Alexou, Google Assistant • 16 milionů barev • Stmívatelné studené až teplé bílé světlo ...

Přečíst celý popis
6 819 Kč –37 % 4 274 Kč Vyberte z 1 varianty
3 419 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Chytré stropní osvětlení Philips Hue Argenta White & Color Ambiance / 3x LED / stříbrná

Varianta IR2411140105

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena6 819 Kč

Cena dnes
4 274 Kč
s kódem: IPRICE20
3419 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 7.4.2025

Detailní popis produktu

Chytré stropní osvětlení Philips Hue Argenta White & Color Ambiance / 3x LED / stříbrná

Vytvořte dokonalé prostředí s Hue Argenta. Ideální pro ambientní a akcentové osvětlení ve vašem obývacím pokoji a ložnici. Ovládejte okamžitě přes Bluetooth v jedné místnosti nebo spárujte s Hue Bridge a odemkněte celou sadu funkcí chytrého osvětlení.

 

 

 

Nastavte správnou náladu teplým až studeným bílým světlem

Tyto žárovky a svítidla nabízejí různé odstíny teplého až studeného bílého světla. Díky úplné stmívatelnosti od jasného po slabé noční osvětlení můžete svá světla vyladit do dokonalého odstínu a jasu světla pro vaše každodenní potřeby.

16 milionů barev

Funguje s bezplatnou aplikací „Philips Hue Bluetooth“. Jednoduše nainstalujte svůj nový Hue Argenta a připojte se k aplikaci Bluetooth pro chytré ovládání osvětlení v místnosti! Styl s barvou – vyberte si z 16 milionů barev a vytvořte atmosféru, která se hodí k jakékoli náladě. Hrajte si s barvami a vytvořte dokonalou atmosféru pro filmové večery, večírky nebo jen tak sedět a odpočívat!


 

Ovládání světel hlasem – funguje se všemi chytrými reproduktory/displejemi Echo a zařízeními Google Nest pro hlasové ovládání bez použití rukou (pro Echo 1st Gen a Echo Dot 1st Gen je vyžadován Philips Hue Bridge (prodává se samostatně).

Parametry

  • Chytré stropní svítidlo
  • Stmívatelné studené až teplé bílé světlo 
  • Rozhraní Bluetooth
  • Materiál hliník
  • Typ LED
  • Barva světla RGB
  • Spolupracuje s Alexou, Google Assistant 
  • 16 milionů barev
  • AC vstupní napětí 220-240 V / 50 - 60 Hz
  • Třída energetické účinnosti A+
  • Barva těla stříbrná
  • Rozměry výrobku 48 x 8,9 x 12,7 cm
  • Hmotnost balení 2,5 kg

Parametry

Kategorie: Stropní osvětlení
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Stříbrná
Typ: LED
Funkce: Stmívatelné
Krytí: IP20
Materiál: Hliník
Napětí: 240 V
Výrobce: Philips
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
c6b5e6cf6a7a6315959ef7a3ef2e57df096f7a46e7cbc8440790dfd994c96987

Chytré stropní osvětlení Philips Hue Argenta White & Color Ambiance / 3x LED / stříbrná