Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena11 585 Kč
Chytrý prsten Samsung Galaxy Ring / vel. 11 / Titanium Black
Chytrý prsten Galaxy Ring si na první pohled říká o pozornost titanovým designem, který odolá zubu času, ale ještě zajímavější je jeho „mozkem“. Dokáže totiž vysoce přesně sledovat váš srdeční tep, stejně jako monitorovat spánek pro dokonalý náhled na vaše zdraví – 24/7. Díky nadstandardní výdrži baterie až 7 dní, voděodolnosti do 10 ATM a stylovému nabíjecímu pouzdru to pro něj není ani nejmenší problém. Díky umělé inteligenci Galaxy AI prsten sleduje každý váš krok, měří srdeční tep i sleduje spánek a pak z těchto dat vypočítává unikátní Energy skóre. Potěší ale i to, že dokáže automaticky sledovat chůzi i běh.
Galaxy Ring byste chtěli nosit, i kdyby nebyl chytrý. Samsung totiž vsadil na konkávní design a prémiový titan, takže prsten odolá zubu času a vždy bude vypadat skvěle.
Velkou předností Galaxy Ringu od Samsungu je nadstandardní výdrž na nabití celý týden při monitoringu 24/7!
S prstenem obdržíte navíc i stylové nabíjecí pouzdro, které dodá prstenu energii, když ji potřebuje, a navíc poslouží i jako stylová krabička, když si budete z jakéhokoli důvodů chtít prsten sundat.
Důležité také je, že vám Samsung Galaxy Ring perfektně padne a je krásně tenký a lehký, takže vám nebude nikdy překážet. Tělo z titanu je pak garancí stylového vzhledu i vysoké odolnosti.
Prsten je odolný vůči vodě do 10 ATM, takže jej můžete mít nasazený i při sprchování či vodních sportech.
Díky umělé inteligenci Galaxy AI je k dispozici i tzv. Energy skóre. To komplexně sleduje váš spánek, aktivitu i tep a prostřednictvím jediného čísla poskytuje dokonalý přehled o tom, jak na tom jste.
Jednou z klíčových funkcí tohoto chytrého prstenu je vysoce přesné měření srdečního tepu pro dlouhodobý náhled na vaše zdraví i fyzickou kondici. Aplikace Samsung Health vás dokonce dokáže upozornit, pokud je váš tep příliš nízký či vysoký.
Aniž byste museli cokoli řešit, Galaxy Ring dokáže automaticky zaznamenat jak chůzi, tak běh, abyste mohli následně aktivitu a váš progres sledovat v aplikaci Samsung Health.
Parametry
Kategorie: | Další elektro prodej |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobní označení: | SM-Q501NZKAEUB |
Výrobce: | Samsung |
Barva: | Titanium Black |
Typ zařízení: | chytrý prsten |
Velikost: | 11 |
Kompatibilní operační systém: | Android |
Jazyk mobilní aplikace: | čeština, slovenština, angličtina |
Zdravotní funkce: | sledování menstruačního cyklu, měření okysličení krve, upozornění na nečinnost, měření tepové frekvence, spánek |
Sportovní funkce: | krokoměr, výpočet spálených kalorií |
Vhodné pro aktivity: | běh, turistika, surfování, cyklistika, fitness, plavání |
Bezdrátové připojení: | Bluetooth 5.4 |
Senzory: | teplotní senzor, vícenásobné fotopletysmografické (PPG) senzory, akcelerometr, krokoměr, senzor srdečního tepu, spálené kalorie |
Maximální výdrž baterie: | 7 dní |
Možnost nabíjení - konektor: | nabíjecí pouzdro |
Odolnost: | vodotěsné dle 100 m (10 ATM), voděodolné dle IP68 |
Materiál prstenu: | titan |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.