Chytrý termostat Tado° Smart Thermostat - Starter Kit V3+ / digitální displej / 230 V / kabelový / černá

5 525 Kč až –48 %
550x418 (1)
Loading...

chytrý termostat • kabelový • barva černá • dotyková obrazovka • digitální displej • mobilní aplikace • napětí 230 V ...

Přečíst celý popis
5 525 Kč až –48 % od 2 849 Kč Vyberte z 24 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Chytrý termostat Tado° Smart Thermostat - Starter Kit V3+ / digitální displej / 230 V / kabelový / černá

Varianta IR2411141899

Stav zboží:

Nové

Běžná cena5 525 Kč

Cena dnes
2 849 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Chytrý termostat Tado° Smart Thermostat - Starter Kit V3+ / digitální displej / 230 V / kabelový / černá

Varianta IR2411141894

Stav zboží:

Nové

Běžná cena5 525 Kč

Cena dnes
2 849 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Chytrý termostat Tado° Smart Thermostat - Starter Kit V3+ / digitální displej / 230 V / kabelový / černá

Varianta IR2411141895

Stav zboží:

Nové

Běžná cena5 525 Kč

Cena dnes
2 849 Kč
Varianta: ivi3
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Chytrý termostat Tado° Smart Thermostat - Starter Kit V3+ / digitální displej / 230 V / kabelový / černá

Varianta IR2411141896

Stav zboží:

Nové

Běžná cena5 525 Kč

Cena dnes
2 849 Kč
Varianta: ivi4
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Chytrý termostat Tado° Smart Thermostat - Starter Kit V3+ / digitální displej / 230 V / kabelový / černá

Varianta IR2411141897

Stav zboží:

Nové

Běžná cena5 525 Kč

Cena dnes
2 849 Kč
Varianta: ivi5
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025
Načíst další

Detailní popis produktu

Chytrý termostat Tado° Smart Thermostat - Starter Kit V3+ / digitální displej / 230 V / kabelový / černá

Chytrý kabelový černý Tado° termostat V3+. Tento chytrý termostat je ke kotli připojen kabelem.

Chytřejší vytápění pro větší pohodlí a jednoduché úspory. Tado° je váš Climate Assistant, navržený tak, aby vám zpříjemnil život. Climate Assistant zajistí vaše pohodlí a úspory v domácnosti. Snadný přístup a ovládání vašeho topného systému prostřednictvím mobilní aplikace Tado°, kdykoli a odkudkoliv chcete. Díky jedinečným dovednostem Climate Assistant můžete ušetřit až 31% na účtu za vytápění a dosáhnout lepšího klimatu u Vás doma.

Zdravé klima ve Vaší domácnosti

Ujistěte se, že váš domov má vždy perfektní teplotu. Tado° je váš Climate Assistant a řídí vaše topení, takže vy nemusíte. Nové inteligentní termostaty V3+ nyní také zajišťují zdravější klima doma tím, že monitorují vnitřní a zároveň i venkovní vzduch.

Usnadní Vám život

Tado° nyní ovládá vytápění aniž by jste museli hnout prstem. Použijte hlasové ovládání vytápění pomocí Amazon Alexa, Google Assistant a Siri od Apple nebo propojte své produkty a služby Smart Home s IFTTT.

Kompatibilita

  • Tado° je kompatibilní s téměř všemi kotli, které podporují připojení ON/OFF
  • Tado° podporuje OpenTherm, ale také další modulační ovládání kotle, jako je Nefit EMS a Vaillant eBUS - je kompatibilní s modulační regulací téměř všech běžných kotlů ústředního vytápění
  • Tado° je kompatibilní s mnoha modely tepelných čerpadel - u tepelných čerpadel, která umí i chladit (Tado° obvykle toto chlazení nepodporuje)
  • Tado° je téměř vždy vhodný pro dálkové vytápění a blokové vytápění
  • Tado° je téměř vždy vhodný pro podlahové vytápění na vodní bázi - Tado° není vhodné pro elektrické podlahové vytápění

Snadné připojení

Tato startovací sada tado° Smart Thermostat V3+ je kabelová. Kabelový inteligentní termostat potřebujete, pokud chcete vyměnit stávající kabelový termostat, který je připojen například k vašemu kotli či hydronickému podlahovému vytápění. 

Parametry

  • Chytrý termostat
  • Kabelový
  • Vhodné pro typ kotle
    • Zapnuto/Vypnuto
    • Modulační
  • Vhodné pro značkové kotle ústředního vytápění
    • Bosch
    • Ferroli
    • Intergas
    • Remeha
    • ATAG
    • AWB
    • Itho Daalderop
    • Vaillant
    • Viessmann
    • Nefit
    • Junkers
  • Řízení typu vytápění
    • Kotle ústředního topení
    • Dálkové vytápění
    • Kombinovaný kotel
    • Tepelné čerpadlo (bez chlazení)
  • Vhodné pro podlahové vytápění
  • OpenTherm komunikace
  • Osvětlení displeje
  • Digitální displej
  • Dotykové ovládání displeje
  • Vhodné pro OS Android, iOS
  • Platforma chytré domácnosti
    • Google Assistant
    • Apple HomeKit
    • IFTTT
    • Alexa Amazon
    • Domácí
  • Nastavitelně půl stupně
  • Nastavitelné programy
    • Den
    • Dovolená
    • Víkend
    • Všední dny
  • Wi-Fi
  • Detekce přítomnosti
  • Vhodné pro zónové ovládání
  • Přepínání letního/zimního času
  • Typ napájení adaptér/síť
  • Napětí akumulátoru 4,5 V
  • Technologie baterie Li-Ion
  • Vhodné pro napětí 230 V
  • Rozsah nastavení teploty -10 +50 °C
  • Barva černá
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 10,4 x 10,4 x 2 cm 
  • Hmotnost výrobku 0,47 kg
  • Rozměry balení (Š x V x H) 17 x 7,2 x 17,9 cm
  • Hmotnost balení cca 0,7 kg

 

Parametry

Kategorie: Termostaty
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Tado°
Barva: Černá
Typ termostatu: Kabelový
Displej: Digitální displej
Ovládání: Dotykové
Typ napájení: Adaptér/síť
Vhodné pro OS: Android, iOS
Rozsah nastavení teploty: -10 +50 °C
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
550x418 (1)

Chytrý termostat Tado° Smart Thermostat - Starter Kit V3+ / digitální displej / 230 V / kabelový / černá

od 2 849 Kč Vyberte z 24 variant