Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatChytrý vánoční LED závěs Twinkly Curtain Special Edition / 210 LED / IP44 / 2,5x1,5 m / vícebarevná / teplá/studená bílá
Ukažte svou barevnou stránku s chytrým světelným závěsem Twinkly Curtain Special Edition. Ať už chcete dokonalé náladové osvětlení, chystáte se vyladit herní místnost, nebo zdobíte letní večírky, vytvořte si tu správnou atmosféru pomocí Curtain. Tyto prémiové adresovatelné LED diody ovládané aplikací byly navrženy pro mimořádný jas a kvalitu barev ve více než 16 milionech barev a plný rozsah bílého světla od teplé bílé po studenou bílou. Jsou ideální pro použití v interiéru i exteriéru. Ohromte svou rodinu i známé dechberoucím vystoupením, s jakým dodáte nejen vánočnímu období tu pravou šťávu. Nekončící personalizace, různá provedení, a dokonce i podpora hlasových asistentů. Chcete si posvítit na terasu? Díky standardizaci konstrukce IP44 si poradí i s nepřízní počasí.
Speciální edice je vybavena nejnovějšími čtyřkanálovými světelnými zdroji RGB+W, které jsou připraveny vytvářet paletu barev RGB a generovat teplé klasické bílé světlo. Twinkly Special Edition má 5mm čočku s plochou hlavou a matným povrchem podporujícím efekt, díky kterému dosahuje brilantních barev a nesrovnatelného jasu. Jedinečné vlastnosti těchto diod LED vytvářejí úžasně živé barvy a čistou bílou. Nových verzí a pozoruhodných výsledků lze dosáhnout také při míchání světelných zdrojů.
Aby vše fungovalo, jak má, tak si tato generace Twinkly vysloužila výkonný dvoujádrový procesor, který pozvedl celkový výstupní výkon 4násobně oproti svému předchůdci. K Wi-Fi modulu přibývá také Bluetooth pro snadnější párování.
Zařízení Twinkly lze synchronizovat do skupin - až 4 000 LED bodů nebo 10 zařízení (při dobrém pokrytí Wi-Fi) a získat tak působivé dekorace. Není potřeba žádné fyzické připojení, celý proces je řízen aplikací a závisí na síti Wi-Fi.
Inteligentní integrace
Twinkly je skutečné zařízení internetu věcí, plně integrované s většinou standardů domácí automatizace. Hlasové příkazy lze odesílat prostřednictvím asistenta Google Assistant a služby Amazon Alexa, což vám umožní zapínat a vypínat funkce, měnit jas a barvu dekorace, aniž byste museli hnout prstem.
Klíčem k veškerému ovládání i nastavení je propracovaný software přímo od výrobce zařízení. V doprovodné aplikaci naleznete nejen nespočet stále aktualizovaných setupů, které lze samosebou personalizovat, ale dovolí vám také vytvořit váš osobní pouhým tahem prstu po obrazovce. Usnadní ale i samotné sestavení. Stačí pouze zacílit fotoaparát na naaranžovaná světélka a data o pozici jednotlivých světel se přenesou do aplikace. Složité pozicování řetězu vás rozhodně nečeká.
Parametry
Kategorie: | Světelné dekorace |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Twinkly |
Barva: | Vícebarevná / teplá/studená bílá |
Počet LED diod: | 210 |
Stupeň krytí (IP): | IP44 |
Bezdrátové připojení: | Bluetooth, Wi-Fi |
Délka kabelu: | 2,5 m |
Osvětlená délka: | 2,1 m |
Vstupní napětí: | 240 V |
Jmenovitý výkon: | 21 W |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.