Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 970 Kč
Běžná cena4 970 Kč
Běžná cena4 970 Kč
Běžná cena4 970 Kč
Běžná cena4 970 Kč
Chytrý zvonek Hombli Smart Doorbell 2 HBDB-0200 / Wi-Fi / černá
Smart Doorbell 2 je nejnovější verzí našeho oblíbeného chytrého zvonku. Jakmile někdo zazvoní na zvonek, obdržíte upozornění na váš telefon a můžete mluvit přímo se svými návštěvníky prostřednictvím aplikace Hombli (iOS a Android). Ostré video 1080p Full HD můžete sledovat kdykoli a jsou k dispozici pouze vám.
Snadná instalace, bezdrátově nebo drátově
Hombli Smart Doorbell 2 snadno připevníte pomocí oboustranné 3M pásky nebo šroubů a přiloženého nástěnného držáku. Můžete si vybrat mezi normálním držákem („Držák“) a držákem se šikmým úhlem pohledu („Rohový držák“). Chytrý zvonek pak nainstalujete bezdrátově nebo na stávající kabeláž vašeho zvonku. Nabíjecí baterie má kapacitu 5000 mAh a výdrž baterie 3 – 6 měsíců v závislosti na tom, jak často zvonek zvoní a jak moc je detekován pohyb. Zvonek můžete snadno a rychle připojit k vaší WiFi síti (2,4 GHz) prostřednictvím bezplatné aplikace Hombli.
Chytrý zvonek
Zvonek s kamerou a WiFi lze použít v kombinaci s Micro SD kartou (maximální kapacita 128GB). To vám umožní ukládat video obrázky zdarma a znovu je sledovat, aniž byste museli kupovat drahé měsíční předplatné jako u jiných poskytovatelů zvonků.
Komunikujte s tím, kdo je u vašich dveří
Sledujte, poslouchejte a mluvte s návštěvníky u dveří prostřednictvím svého telefonu s funkcí 2-Way Audio. Tímto způsobem můžete komunikovat přímo s doručovatelem balíků odkudkoli a zeptat se, zda může doručit váš balík k vašim sousedům.
Ostré video snímky ve dne i v noci
Prohlížejte si živé video snímky nebo nahrané video snímky na svém smartphonu kdykoli. Zvonek s kamerou a WiFi zaznamenává vše v okolí vašich vchodových dveří díky širokému pozorovacímu úhlu 160°. Je vodotěsný IP65 a odolný proti dešti a sněhu. I ve tmě vidíte, kdo je u dveří s funkcí Infrared Night Vision.
Chytré funkce s aplikací Hombli
S aplikací Hombli máte k dispozici užitečné chytré funkce. Tímto způsobem automaticky dostáváte upozornění, když někdo zazvoní na zvonek, na přání dostanete upozornění, jakmile zvonek zaznamená pohyb a můžete jej snadno připojit k hlasovým asistentům handsfree, jako je Google Assistant a Amazon Alexa.
Zvonek slyšíte všude v domě
Chcete kromě upozornění na telefonu slyšet také staromódní zvonek v domě, když někdo zazvoní? Poté připojte zvonek s kamerou k jednomu nebo více Hombli Chimes (není součástí dodávky).
Parametry
Kategorie: | Zvonky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Noční vidění: | 3 m |
Rozsah: | 160° |
Odolnost: | IP65 |
Aplikace: | Hombli (iOS a Android) |
Síť: | Wi-Fi |
Výrobce: | Hombli |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.