Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena7 999 Kč
Čistička vzduchu ETA Puris 3569 90000 pro 80 m2 / 46,2 W / 400 m3/h / bílá
ETA Puris 3569 90000 vám zajistí svěží a čisté ovzduší i ve větších místnostech. Svým výkonem spolehlivě dokáže vyčistit vzduch i v prostorech do velikosti 80 m2, takže ji můžete používat nejen v domácnostech, ale také v kancelářských budovách. Díky kombinaci tří filtrů dosahuje vynikající úrovně filtrace s účinností až 99,97 %.
O nutnosti vyčištění nebo výměny filtrů budete informovaní pomocí praktického indikátoru. V balení najdete dálkové ovládání, které vám umožní měnit nastavení pohodlně i z druhé strany místnosti. K bezpečnosti provozu přispívá dětská pojistka a pojistka pro případ nezaložení krytu.
Pokud si zapnete na čističce funkci ETA Puris funkci ionizace, začnout se vypouštět záporné ionty. Ty na sebe vážou i velmi malé částice, jako může být například pyl či kouř, zachytnou je a napomůžou tak lépe pročistit vzduch.
ETA Puris se může pyšnit téměř stoprocentní účinností. Během svého aktivního chodu zvládne pohltit celkem 99,97 procent nečistot z ovzduší, a to včetně pachů a zvířecích chlupů. Uvnitř přístroje najdete kombinaci HEPA filtru, uhlíkového filtru a nylonového pre-filtru. Ty vydrží dlouho (cca 3 000 až 4 000 hodin) bez nutnosti výměny, a to i při pravidelném používání čističky. Efektivně eliminují nečistoty a zápach z ovzduší a zajistí vám svěží domácnost.
Na přehledném displeji jasně rozpoznáte aktuální čistotu vzduchu v místnosti, a to díky zabudovanému čidlu znečištění. Díky barevnému rozhraní jednoduše poznáte, jaký vzduch doma dýcháte. Červená barva představuje vysokou míru znečištění, oranžová střední a zelení nízkou či žádnou míru znečištění.
Vyberte si ze čtyř rychlostí ventilátoru nebo si zvolte režim AUTO, který přizpůsobí výkon čističky potřebám místnosti. Díky funkci časovače si můžete nastavit chod po dobu dvou, čtyř nebo osmi hodin. Během noci můžete aktivovat režim SLEEP. V něm se čistička automaticky přepne na nejnižší hlučnost a vypne všechny kontrolky, aby vás v klidném spánku nerušilo světlo ani hluk.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Čističky vzduchu |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Funkce: | Čištění vzduchu |
Hlučnost: | 64 dB |
Ionizace: | Ano |
Příkon: | 46,2 W |
Účinnost: | 99,97 % |
Výrobce: | ETA |
Možné pokrytí: | 80 m2 |
Průtok vzduchu: | max. 400 m3/hod |
inteligentní čistička vzduchu • Čtyřnásobný ochranný filtr HEPA H13 • Vhodné pro prostory (m²/m³) do 77 m² / 192 m³ • dotykové ovládání • ovládání přes aplikaci • Výkon 48 W • Rychlost dodávky čistého vzduchu (CADR) je 400 m³/h • Wi-Fi • barva: bílá • noční režim
moderní čistička vzduchu • uchycení pomocí zástrčky • bojuje s různými nepříjemnými pachy • žádné vůně ani chemikálie • pomáhá proti zápachu domácích mazlíčků
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.