Čistička vzduchu Leitz TruSens Z-1000 / 40 W / šedá/bílá

4 877 Kč –36 %
Čistička vzduchu Leitz TruSens Z-1000 / 40 W / šedá/bílá (iris-variant-id ivi0)
Loading...
čistička vzduchu • pro místnosti do velikosti 23 m2 • HEPA filtr • uhlíkový filtr • UV záření • integrovaná rukojeť • hlučnost 39–65 dB ... Přečíst celý popis
4 877 Kč –36 % 3 093 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Čistička vzduchu Leitz TruSens Z-1000 / 40 W / šedá/bílá

Varianta IR2502270082

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 877 Kč

Cena dnes
3 093 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem EAN: 5028252617123
Můžeme doručit do: 25.4.2025

Detailní popis produktu

Čistička vzduchu Leitz TruSens Z-1000 / 40 W / šedá/bílá

Čistička vzduchu Leitz pracuje se 3 úrovněmi čištění vzduchu – prach a nečistoty zachytí pomocí HEPA filtru, uhlíkového filtru a také UV záření. Leitz TruSens s výkonem 164 m3/h  je vhodná pro místnosti do 23 m2, kde nasává vzduch v rozsahu 360°. Malá, ale výkonná čistička TruSens čistí vzduch pomocí vyspělé technologie pohodlněji a efektivněji. Využívá duálního proudění, které distribuuje vzduch po místnosti rovnoměrněji a na větší vzdálenost.

Filtrace DuPont HEPA zachycuje i nejjemnější nečistoty, VOC plyny i pachy a snižuje tak množství škodlivých látek ve vašem osobním prostoru na minimum. Zlepšuje kvalitu ovzduší ve vaší domácnosti a usnadní vám dýchání. Elegantní design a kompaktní rozměry zajišťují snadné umístění i do menších prostor. Praktická integrovaná rukojeť umožní snadné přenášení do jiných místností. Ovládání probíhá dotykově – jednoduše si nastavíte UV režim, rychlost ventilátoru a indikátor výměny filtru. Čistička Leitz dosahuje hluku 39–65 dB.

  • 3 úrovně čištění vzduchu – HEPA filtr, uhlíkový filtr a UV záření
  • Čistička je vhodná pro místnosti do 23 m2
  • Nasává vzduch v rozsahu 360°
  • Kvalitní filtrace DuPont HEPA
  • Kompaktní rozměry a kvalitní integrovaná rukojeť

3 úrovně čištění

Čistička zachytí prach a další nečistoty pomocí HEPA filtru, uhlíkového filtru a UV záření.

Duální proudění vzduchu

S výkonem 164 m3/h čistička rozvádí vzduch po místnosti rovnoměrněji a na větší vzdálenost.

Kompaktní rozměr

S rozměry 46 × 20 × 20 cm čističku umístíte kamkoliv budete potřebovat. Přenos vám usnadní praktická integrovaná rukojeť.

 

Parametry

  • Čistička vzduchu
  • Vhodné pro prostory do 23 m2
  • Max. hlučnost 65 dB
  • Příkon 40 W
  • Indikátor stavu filtru
  • HEPA filtr
  • Uhlíkový filtr
  • UV lampa
  • Barva šedá, bílá
  • Rozměry produktu (V x Š x H) 46 x 20 x 20 cm
  • Hmotnost produktu 3,5 kg
  • Hmotnost balení cca 5,1 kg

Obsah balení

  • Čistička vzduchu Leitz TruSens Z-1000 / 40 W / šedá/bílá

Parametry

Kategorie: Čističky vzduchu
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Bílá, Šedá
Barva: Bílá
Hlučnost: 39–65 dB
Příkon: 40 W
Výrobce: Leitz
Max. rozloha místnosti: 23 m2
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
Čistička vzduchu Leitz TruSens Z-1000 / 40 W / šedá/bílá (iris-variant-id ivi0)

Čistička vzduchu Leitz TruSens Z-1000 / 40 W / šedá/bílá