Čistička vzduchu Trebs 49200

5 864 Kč –39 %
64cbba161ac811.61380005
Loading...

inteligentní čistička vzduchu • Čtyřnásobný ochranný filtr HEPA H13 • Vhodné pro prostory (m²/m³) do 77 m² / 192 m³ • dotykové ovládání •  ovládání přes aplikaci • Výkon 48 W • Rychlost dodávky čistého vzduchu (CADR) je 400 m³/h • Wi-Fi • barva: bílá •  noční režim

Přečíst celý popis
5 864 Kč –39 % 3 523 Kč Vyberte ze 3 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Čistička vzduchu Trebs 49200

Varianta IR2501171160

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena5 864 Kč

Cena dnes
3 523 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem EAN: 8712412592975
Můžeme doručit do: 24.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Čistička vzduchu Trebs 49200

Varianta IR2501171206

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena5 864 Kč

Cena dnes
3 523 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem EAN: 8712412592975
Můžeme doručit do: 24.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Čistička vzduchu Trebs 49200

Varianta IR2502130674

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena5 864 Kč

Cena dnes
3 523 Kč
Varianta: ivi3
Poslední kus skladem EAN: 8712412592975
Můžeme doručit do: 24.4.2025

Detailní popis produktu

Čistička vzduchu Trebs 49200

Dopřejte svému domovu zdravý vzduch s inteligentní čističkou vzduchu Trebs 49200. Čtyřnásobný ochranný filtr HEPA H13 odstraňuje ze vzduchu 99,97 % alergií, pylu, prachu, virů a bakterií. Čistička vzduchu vám poskytne úlevu při příznacích alergie nebo astmatu.



Rychlost dodávky čistého vzduchu (CADR) je 400 m³/h a je proto vhodná pro místnosti od 50 do 77 m². Čistička vzduchu má indikátor čištění vzduchu (PM2,5), který zobrazuje výsledky prostřednictvím jasných barev.

HEPA a uhlíkové filtry zajiští, že příznaky astmatu i alergií budou zmírněny a UV světlo účinně zabíjí až 99 % bakterií. Čistička vzduchu má navíc antibakteriální povlak a velký částicový filtr, který je možné vyměnit.

Smart s aplikací Smart Life

Trebs 49200 je inteligentní čistička vzduchu, která může spolupracovat i s dalšími inteligentními zařízeními prostřednictvím aplikace Smart Life nebo aplikace Tuya.

Aplikace si můžete zdarma stáhnout pro zařízení iOS a Android. Všechny produkty, které fungují se Smart Life, lze spravovat pomocí jediné aplikace. Čističku vzduchu lze navíc integrovat i do domácí automatizace. Trebs 49200 lze také používat s hlasovými asistenty Amazon Alexa a Google Home.



Čističku vzduchu Trebs můžete používat i v noci. Proto má extrémně tichý (35dB, šepot-tichý) režim spánku, takže vás při spánku nebude rušit.

Design je moderní a čistička vzduchu má dětskou pojistku. Tímto způsobem je čistička vzduchu vybavena veškerým komfortem a optimálně čistí vzduch ve vaší domácnosti.

Parametry:

  • Čtyřnásobný ochranný filtr HEPA H13
  • Vhodné pro prostory (m²/m³) do 77 m² / 192 m³
  • dotykové ovládání
  • ovládání přes aplikaci
  • Výkon 48 W 
  • Rychlost dodávky čistého vzduchu (CADR) je 400 m³/h
  • Wi-Fi
  • Hlučnost: 25-45dB
  • Pylový program
  • Pachový / uhlíkový filtr
  • Časovač
  • Noční režim
  • Výška: 50 cm
  • Délka: 30 cm
  • Šířka: 27 cm
  • Hmotnost: 4,67 kg

 

Parametry

Kategorie: Čističky vzduchu
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Trebs
Barva: Bílá
Typ filtru: HEPA H13
Výkon: 48 W
Hlučnost: 25-45dB
Vhodné pro prostory (m²/m³): do 77 m² / 192 m³
Rychlost dodávky čistého vzduchu (CADR): 400 m³/h
Dotykové ovládání: ano
Ovládání aplikací: ano
Pylový program: ano
Noční režim: ano
Časovač: ano
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
64cbba161ac811.61380005

Čistička vzduchu Trebs 49200