Dálkové ovládání brány iSmartgate Standard Lite Gate / magnetický senzor / Wi-Fi 2,4 GHz / max. dosah 10 m / bílá

4 796 Kč až –40 %
bb lite gate kit 02 min (1)
Loading...

dálkové ovládání brány • max. dosah 10 m • magnetický senzor • teplotní čidlo • barva bílá • voděodolný senzor • micro USB • provozní teplota -25 ºC až 70 ºC ...

Přečíst celý popis
4 796 Kč až –40 % od 2 846 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Dálkové ovládání brány iSmartgate Standard Lite Gate / magnetický senzor / Wi-Fi 2,4 GHz / max. dosah 10 m / bílá

Varianta IR2411141494

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 796 Kč

Cena dnes
2 846 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 18.3.2025

Detailní popis produktu

Dálkové ovládání brány iSmartgate Standard Lite Gate / magnetický senzor / Wi-Fi 2,4 GHz / max. dosah 10 m / bílá

Sada ismartgate LITE je určená k plnohodnotnému ovládání 1 brány (magnetický seznor je také vhodný pro roletová vrata). Tento systém Vám umožní bránu na dálku ovládat a monitorovat její aktuální stav. Jako jediný set v kategorii srovnatelných produktů obsahuje vodotěsný bezdrátový magnetický senzor.

Ovladač je kompatibilní s bezdrátovými senzory ismartgate. Zařízení je funkční i v odlehlých oblastech bez přístupu k internetu. Všechna data jsou uložena lokálně, nikoli v cloudu.

Ovládání hlasovými povely

Ismartgate podporuje všechny nejpoužívanější asistenty chytrých domácností – Siri, Google Assistant, nebo Alexu. Ty vám společně s ovladačem umožní otevírat bránu hlasovým povelem nebo nastavit automatizace.

Zapojení do chytré domácnosti

  • Apple HomeKit – hlasové povely Siri, detekce překážek
  • Google Home – hlasové povely
  • Amazon Alexa – automatizace prostřednictvím iFTTT
  • Samsung SmartThings

Vzdálený přístup z telefonu

Bránu otevřete nebo zavřete kdykoliv a odkudkoliv na dálku i z aplikace ve vašem smartphonu, nebo z webového odkazu. K aktivaci této funkce je potřeba jen připojení k Wi-Fi.

Automatické otevření při vašem příjezdu

Ovladač LITE Gate otevře nebo zavře bránu automaticky při vašem příjezdu. Stačí nastavit iFTTT automatizace podle vzdálenosti, nebo polohy a zbytek zařídí GPS signál ve vašem mobilním telefonu. Už nikdy nebudete muset lovit telefon nebo ovladač v tašce.

Okamžité upozornění

Aplikace iSmartgate vám ohlásí otevření/uzavření brány a zašle vám okamžitě čas upozornění i v případě, že se brána nedovřela. Notifikaci odešle na telefon nebo email. Aplikace také monitoruje teplotu v garáži a stav nabití baterie čidla.

Chytrý ovladač bran

Technologická architektura ismartgate chrání vaše soukromí před komerčním využitím dat. Jinými slovy – nikdo jiný, kromě vás, nemá přístup k seznamu uživatelů, uživatelskému nastavení, protokolu událostí či historii, protože vaše data nejsou odesílána nikde na cloud.

Vlastnosti

  • Data a nastavení jsou uchována pouze ve vašich zvolených zařízeních
  • Systém nevyužívá žádné jiné vzdálené datové uložiště
  • Přenos dat probíhá bez ukládání přes datový most
  • Ismartgate ani žádná 3. strana nemají přístup k vašim datům
  • Je-li ismartgate připojený k domácí Wi-Fi, funguje lokálně i při výpadku internetu (WLAN)
  • Kalendář – kontrolujte vzdáleně události přes kalendář v aplikaci
  • Multiplatformní – bránu ovládáte přes smartphone (iOS, Android), nebo prohlížeč (tablet, notebook, PC)
  • Snadná instalace – budete potřebovat jen šroubovák a 20 minut času na spárování
  • Je čas otevřít / zavřít – díky iFTTT automatizaci nebudete muset bránu denně kontrolovat

Uživatelské účty

Na dálku máte možnost udělit nebo odepřít přístup až pro 10 uživatelů. Administrátor nastaví neomezený přístup, přístup po určitou dobu, nebo pouze na 1 den. Přístupy zdarma nastavíte podle času, konkrétní brány a GPS lokalizace.

Možnost připojení IP kamery

Odkudkoliv, s pomocí smartphonu, tabletu či počítače pak budete sledovat a zaznamenávat události v okolí vaší brány v reálném čase. Zaznamenané události zpětně zobrazíte ve vestavěném kalendáři v aplikaci. Jediné zařízení ismartgate zvládne ovládat až 3 IP kamery.

Parametry

  • Dálkové ovládání brány
  • Ovladač
    • Wi-Fi 2,4 GHz 
    • 1 výstup relé ( pro ovládání 1 brány)
    • Žádný vstup pro montáž kabelového čidla
    • Reproduktor NE
    • Světlo NE
    • USB typ A
    • Systém 512 MHz CPU/4 GB eMMC/128 MB RAM
    • Napájecí zdroj 110 - 240 V/AC (50 - 60 Hz) až 5V/2A DC
    • Přijímač 2401 MHz
  • Senzory
    • Typ senzoru magnetický
    • Vysílač 2401 MHz
    • Teplotní čidlo
    • Dosah max. 10 m
    • Provozní teplota -25 ºC až 70 ºC
    • Napájení - baterie 2x Typ N (1,5 V)
    • Výdrž baterie cca 18 měsíců
    • Magnetický senzor je voděodolný (pro venkovní použití)
  • Ovládání pomocí hlasové komunikace Siri, Amazon Alexa nebo Google Assistant
  • Napájení micro USB
  • Kompatibilní OS Android, iOS a watchOS
  • Barva bílá
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 11 x 11 x 2,7 cm
  • Rozměry balení (Š x V x H) 17 x 10 x 18,6 cm
  • Hmotnost balení 0,6 kg

Parametry

Kategorie: Bezpečnostní systémy
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: iSmartgate
Barva: Bílá
Max. dosah: 10 m
Typ senzoru: Magnetický
Napájení: Baterie 2x Typ N (1,5 V)
Kompatibilní OS: Android, iOS a watchOS
Wi-FI: 2,4 GHz
Hlasoví asistenti: Siri, Amazon Alexa nebo Google Assistant
Provozní teplota: -25 ºC až 70 ºC
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
bb lite gate kit 02 min (1)

Dálkové ovládání brány iSmartgate Standard Lite Gate / magnetický senzor / Wi-Fi 2,4 GHz / max. dosah 10 m / bílá

od 2 846 Kč Vyberte z 1 varianty