Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 796 Kč
Dálkové ovládání brány iSmartgate Standard Lite Gate / magnetický senzor / Wi-Fi 2,4 GHz / max. dosah 10 m / bílá
Sada ismartgate LITE je určená k plnohodnotnému ovládání 1 brány (magnetický seznor je také vhodný pro roletová vrata). Tento systém Vám umožní bránu na dálku ovládat a monitorovat její aktuální stav. Jako jediný set v kategorii srovnatelných produktů obsahuje vodotěsný bezdrátový magnetický senzor.
Ovladač je kompatibilní s bezdrátovými senzory ismartgate. Zařízení je funkční i v odlehlých oblastech bez přístupu k internetu. Všechna data jsou uložena lokálně, nikoli v cloudu.
Ovládání hlasovými povely
Ismartgate podporuje všechny nejpoužívanější asistenty chytrých domácností – Siri, Google Assistant, nebo Alexu. Ty vám společně s ovladačem umožní otevírat bránu hlasovým povelem nebo nastavit automatizace.
Zapojení do chytré domácnosti
Vzdálený přístup z telefonu
Bránu otevřete nebo zavřete kdykoliv a odkudkoliv na dálku i z aplikace ve vašem smartphonu, nebo z webového odkazu. K aktivaci této funkce je potřeba jen připojení k Wi-Fi.
Automatické otevření při vašem příjezdu
Ovladač LITE Gate otevře nebo zavře bránu automaticky při vašem příjezdu. Stačí nastavit iFTTT automatizace podle vzdálenosti, nebo polohy a zbytek zařídí GPS signál ve vašem mobilním telefonu. Už nikdy nebudete muset lovit telefon nebo ovladač v tašce.
Okamžité upozornění
Aplikace iSmartgate vám ohlásí otevření/uzavření brány a zašle vám okamžitě čas upozornění i v případě, že se brána nedovřela. Notifikaci odešle na telefon nebo email. Aplikace také monitoruje teplotu v garáži a stav nabití baterie čidla.
Chytrý ovladač bran
Technologická architektura ismartgate chrání vaše soukromí před komerčním využitím dat. Jinými slovy – nikdo jiný, kromě vás, nemá přístup k seznamu uživatelů, uživatelskému nastavení, protokolu událostí či historii, protože vaše data nejsou odesílána nikde na cloud.
Vlastnosti
Uživatelské účty
Na dálku máte možnost udělit nebo odepřít přístup až pro 10 uživatelů. Administrátor nastaví neomezený přístup, přístup po určitou dobu, nebo pouze na 1 den. Přístupy zdarma nastavíte podle času, konkrétní brány a GPS lokalizace.
Možnost připojení IP kamery
Odkudkoliv, s pomocí smartphonu, tabletu či počítače pak budete sledovat a zaznamenávat události v okolí vaší brány v reálném čase. Zaznamenané události zpětně zobrazíte ve vestavěném kalendáři v aplikaci. Jediné zařízení ismartgate zvládne ovládat až 3 IP kamery.
Parametry
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | iSmartgate |
Barva: | Bílá |
Max. dosah: | 10 m |
Typ senzoru: | Magnetický |
Napájení: | Baterie 2x Typ N (1,5 V) |
Kompatibilní OS: | Android, iOS a watchOS |
Wi-FI: | 2,4 GHz |
Hlasoví asistenti: | Siri, Amazon Alexa nebo Google Assistant |
Provozní teplota: | -25 ºC až 70 ºC |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.