Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena510 Kč
Detektor kouře Alecto SA-110 / extra hlasitý alarm 85 dB / bílá
Stačí málo: například zkrat v elektroinstalaci, nedůsledná údržba komínu nebo jen selhání některého spotřebiče a nebezpečný požár může být na světě. Může pak velmi rychle ohrozit váš majetek, ale i životy vašich nejbližších. Vzhledem k tomu, že oheň doutná, můžete jej ucítit ještě včas, jenže často se tak stane v noci a pak na záchranu může být už pozdě… Proto se vyplatí detektor kouře, který vás spolehlivě probudí i z hlubokého spánku a zajistí vám dostatečný náskok pro uhašení požáru nebo alespoň záchranu rodiny a majetku. Detektor kouře Alecto Alecto SA-110 je nepostradatelné zařízení pro detekci požáru ve vaší domácnosti. Detektor kouře Alecto Alecto SA-110 vás upozorní v případě požáru, ať jste kdekoli. Tento inteligentní hlásič kouře od Alecto má extra hlasitý hlásič 85 dB, který vás rychle probudí, takže můžete rychle jednat. Tento kompaktní designový detektor kouře má zabudovanou lithiovou baterii s vysokou životností.
Tlačítko Time-out, ticho, test a reset
Pokud dojde k požáru, SA-110 vás okamžitě upozorní velmi hlasitým alarmem. Pokud je požár malý a podaří se vám jej uhasit, můžete alarm ručně vypnout. Detektory kouře je vhodné často testovat a k tomu používáte stejné tlačítko. Pro extra snadné použití a bezpečnost je celá přední část vybavena tlačítkem time-out / ztišení / test a reset.
Montáž detektoru je skutečně snadná a rychlá. Můžete si přitom vybrat, jestli jej umístíte na zeď/strop.
Parametry
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | Bílá |
Teplotní rozsah: | 5-45 °C |
Hlučnost: | 85 dB |
Materiál: | plast |
dálkové ovládání brány • s IP kamerou • mas. dosah 20 m • noční vidění • Wi-Fi • USB • barvi bílá, černá • rozlišení kamery HD • detekce pohybu ...
dálkové ovládání brány • max. dosah 10 m • magnetický senzor • teplotní čidlo • barva bílá • voděodolný senzor • micro USB • provozní teplota -25 ºC až 70 ºC ...
Startovací sada zabezpečení • okamžitý hlasitý poplach • zabezpečený domov • systém Homematic IP • bezdrátové připojení • hlasové ovládání
zabezpečovací kamera • maketa • LED světlo • materiál hliník • barva stříbrná, černá • napětí baterie 1,5 V • vhodné pro vnitřní i venkovní použití • horizontálně i vertikálně nastavitelná ...
bezpečnostní IP kamera • venkovní použití • reflektor • maximální velikost paměťové karty 128 GB • Wi-Fi • ovládání aplikací • ovládání hlasem • ochrana IP44 • zabudovaný reproduktor a zvukový alarm • HD kamera • snímač pohybu a denního světla • světelný tok 2000 lm • adaptér ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.