Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 275 Kč
Detektor kouře Alecto SMART-SMOKE10 / extra hlasitý alarm 85 dB / bílá
Kouřový alarm Alecto Smart Zigbee je nepostradatelné zařízení pro detekci požáru ve vaší domácnosti. Kouřový alarm Smart Zigbee vás upozorní v případě požáru, ať jste kdekoli. Tento inteligentní hlásič kouře od Alecto má hlasitý místní alarm a při detekci kouře vám zašle upozornění na váš telefon.
V případě požáru nebo kouře v noci vám může uniknout upozornění na vašem smartphonu. Proto má tento hlásič kouře extra hlasitý hlásič 85 dB. To vás rychle probudí, takže můžete rychle jednat.
Intuitivní bateriový systém
Někdy lidé nevymění baterie svých hlásičů kouře, protože to musí dělat příliš často nebo nevědí, že je baterie vybitá. Kouřový hlásič Alecto SMART-SMOKE10 Smart Zigbee je vybaven baterií s „upozorněním na vybití“ a pomocí aplikace indikuje stav baterie, takže si můžete být vždy jisti, že váš kouřový hlásič funguje. Tento detektor kouře navíc funguje na otevřeném protokolu Zigbee. To znamená, že tento detektor kouře využívá minimální množství energie, což zaručuje dlouhou životnost baterie 12 měsíců. Po instalaci hlásiče kouře automaticky obdržíte připomenutí, kdy je čas vyměnit baterii.
Chytřejší než běžný detektor kouře
Tento inteligentní detektor kouře od společnosti Alecto musí být propojen s bránou, jako je SMART-BRIDGE10 společnosti Alecto. To vám umožní zobrazit všechny informace o tomto kouřovém hlásiči v bezplatné aplikaci Tuya / Smart Life na vašem tabletu nebo smartphonu. Chytrý detektor kouře je spárovatelný a rozšiřitelný pro použití v celém domě. Funguje to dobře i bez aplikace.
Parametry
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | bílá |
Indikátor: | slabé baterie |
Komunikační technologie: | Zigbee |
Název aplikace: | Chytrý život, Tuyo |
Detekce: | kouř |
Síla signálu alarmu: | 85 dB |
Detekční technologie: | Optický |
siréna • bezdrátová • max. dosah 100 m • barva bílá, šedá, červená • hlasitost 100 dB • IP55 • ZigBee • výstražné blikající LED světlo ...
chytré dálkové ovládání • s IP kamerou • barva bílá, černá • dosah až 15 m • RJ45 výstup • pohybový senzor • rozlišení 1920 x 1080 px • noční vidění dosah 8 m ...
Snímač pohybu a soumraku pro vnitřní i venkovní použití • Bluetooth • dosah senzoru 0 -12 m • úhel náklonu 100° • úhel natočení 120° • životnost baterií až 400 dní • lze ovládat až 50 svítidel přes Bluetooth
solární venkovní kamera • barva bílá, černá • úhel záběru 120° • provozní teplota -10 ℃ ~ 60 ℃ • kapacita baterie 10400 mAh • rozsah < 15 m • max. zpoždění 1 sec • rozlišení 1920 x 1080 px • Wi-Fi 2,4 GHz • vodotěsné ...
Chytrý ovladač • LINK je nové Wi-Fi příslušenství pro vzdálené otevírání a hlasové příkazy • Připojte LINK ke svému otvírači bran SOLO 2. generace a změňte otevírání • chytrá domácnost (Alexa, Google Home, Siri Shortcuts, Androidauto, Apple Carplay). ...
Automatizace s frekvencemi mezi 433 MHz a 868 MHz • Certifikace IP66, chrání před deštěm, sněhem a sluncem • Uživatelská kapacita 2 uživatelé včetně, možnost navýšení přes aplikaci • Bluetooth • Mobilní aplikace dostupné pro iOS a Android ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.