Detektor kouře Alecto SMART-SMOKE10 / extra hlasitý alarm 85 dB / bílá

Novinka Sleva 20% s kódem: IPRICE20
1 275 Kč –9 %
94998f724b1c3effdff22e6e5259cab61d5e6897 SMART SMOKE10 8712412585342 04 720x
Loading...

dává signál, když je detekován kouř • lze spojit a rozšířit na celou domácnost • snadné připojení k bráně • extra hlasitý alarm 85 dB • testovací a resetovací tlačítko

Přečíst celý popis
1 275 Kč –9 % 1 150 Kč Vyberte z 1 varianty
920 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Detektor kouře Alecto SMART-SMOKE10 / extra hlasitý alarm 85 dB / bílá

Varianta IR2502130598

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 275 Kč

Cena dnes
1 150 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 26.3.2025

Detailní popis produktu

Detektor kouře Alecto SMART-SMOKE10 / extra hlasitý alarm 85 dB / bílá

Kouřový alarm Alecto Smart Zigbee je nepostradatelné zařízení pro detekci požáru ve vaší domácnosti. Kouřový alarm Smart Zigbee vás upozorní v případě požáru, ať jste kdekoli. Tento inteligentní hlásič kouře od Alecto má hlasitý místní alarm a při detekci kouře vám zašle upozornění na váš telefon.

V případě požáru nebo kouře v noci vám může uniknout upozornění na vašem smartphonu. Proto má tento hlásič kouře extra hlasitý hlásič 85 dB. To vás rychle probudí, takže můžete rychle jednat.

Intuitivní bateriový systém

Někdy lidé nevymění baterie svých hlásičů kouře, protože to musí dělat příliš často nebo nevědí, že je baterie vybitá. Kouřový hlásič Alecto SMART-SMOKE10 Smart Zigbee je vybaven baterií s „upozorněním na vybití“ a pomocí aplikace indikuje stav baterie, takže si můžete být vždy jisti, že váš kouřový hlásič funguje. Tento detektor kouře navíc funguje na otevřeném protokolu Zigbee. To znamená, že tento detektor kouře využívá minimální množství energie, což zaručuje dlouhou životnost baterie 12 měsíců. Po instalaci hlásiče kouře automaticky obdržíte připomenutí, kdy je čas vyměnit baterii.

Chytřejší než běžný detektor kouře

Tento inteligentní detektor kouře od společnosti Alecto musí být propojen s bránou, jako je SMART-BRIDGE10 společnosti Alecto. To vám umožní zobrazit všechny informace o tomto kouřovém hlásiči v bezplatné aplikaci Tuya / Smart Life na vašem tabletu nebo smartphonu. Chytrý detektor kouře je spárovatelný a rozšiřitelný pro použití v celém domě. Funguje to dobře i bez aplikace.

Parametry

  • Materiál plast
  • Indikátor slabé baterie
  • Komunikační technologie Zigbee
  • Ovládání aplikací
  • Název aplikace Chytrý život, Tuyo
  • Nutné použití mostu
  • Propojitelné s dalšími chytrými produkty
  • Kompatibilní se službami domotica Tuya
  • Detekce kouř
  • Typ poplachového signálu zvukový signál, upozornění push
  • Síla signálu alarmu 85 dB
  • Detekční technologie optický
  • Připojení bezdrátové
  • Testovací a resetovací funkce
  • Vhodné pro magnetickou montáž
  • Rozměry (Š x V x H) 12 x 12 x 3,6 cm
  • Hmotnost0,12 kg

 

Parametry

Kategorie: Bezpečnostní systémy
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Alecto
Barva: bílá
Indikátor: slabé baterie
Komunikační technologie: Zigbee
Název aplikace: Chytrý život, Tuyo
Detekce: kouř
Síla signálu alarmu: 85 dB
Detekční technologie: Optický
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
94998f724b1c3effdff22e6e5259cab61d5e6897 SMART SMOKE10 8712412585342 04 720x

Detektor kouře Alecto SMART-SMOKE10 / extra hlasitý alarm 85 dB / bílá